2.BÖLÜM-TOPLANMA ALANI

50 25 14
                                    

Arabaya bineli yarım saat olmuştu ve zaman geçmek bilmiyordu.Yanımda oturan Sedef ablam kulaklığını takmış müzik dinliyordu.Onun yanında oturan Berra ise annem ve teyzem ile sohbet ediyordu.Derin bir nefes vererek başımı cama doğru çevirdim.Camdan dışarıyı izlerken gözüme bir şey çarptı.Ah! araba o kadar hızlıydı ki göremedim.Kanatları mı vardı sanki?
Yok canım,daha neler...
Bir kız ormanın ortasında ne yapıyordu acaba?
Bunları düşünürken uykuya daldım.

Uyandığımda mükemmel bir yerdeydim.Masmavi gökyüzü,yemyeşil ağaçlar ve çimenler,bir sürü insanın gülüşmeleri...

Yavaşça doğrulamaya çalıştım.Uyku sersemi gözlerimle arabanın içindekilere baktım.
Sedef ablam,Berra ve annem uyumuştu.Teyzem arabayı park ediyordu.

-Sedef ablaa
Sessizce seslendim.Sedef ablam önce kımıldandı sonra yavaşça gözlerini açtı.
Sonra Berra,en son ise annem uyandı.
"Ne kadar hoş bir yer, burası bana Winx Vibe veriyor!"
Kıkırdayarak arabadan indik.

Birkaç metre önümüzdeki garip makyajlı bir kadın çocukları ve gençleri gruplandırıyordu.

-Sen şuraya!

-Sen buradasın!

-Herkes buraya toplansıınnnn!!

E peki burdan nereye gideceğiz?

"Galiba gitmemiz gerekiyor."dedi Berra."Ne kadar garip bir kadın,ona makyaj yapmayı öğretmen gerekiyor.Ne kadar da farklı tonlar kullanmış! Ay şu acayip yakışıklı yaa!"
Sedef ablam yine makyaja takıldı ve erkekleree.

"Artık vedalaşma zamanı..."
Anneme sarıldım."Görüşürüz annecim." O da bana sımsıkı sarıldı.

Artık gidiyorduk.Ailemize son kez el salladık.Sırtımız da çantalarımız,elimizde telefonlarımızla yürüyorduk.

Selammm,nasılsınızz?
Yine kısa bir bölüm karşısınızda.Diğer kitabım 193 okunma olmuşşş.200 yapar mıyızz?

(Bilerek bölümleri kısa yapıyorum çünkü çok okunmuyor.)

Neyse görüşmek üzereee <33333
✨✨✨💗💗💘💘💘

Bu da sedefff

SENFONİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin