İsim: Beren Doğan
Yaş: 23
Hakkında: Beren 5 yaşında ailesi tarafından yetiştirme yurduna bırakılır. Yetiştirme yurdunda birlikte büyüdüğü Gökhan Bulut ile 1 yıl sevgili olup ardından 21 yaşında evlenmiştir. Çocukken babası tarafından sürekli şiddete maruz kalan Beren, bir gün gizlice annesi tarafından yetiştirme yurduna bırakılmıştır. Berenin yurda bırakıldığı gece ise annesinin ölüm haberi Beren'in kulağına gelmiştir.
İsim: Gökhan Bulut
Yaş: 25
Hakkında: 7 yaşında anne ve babasını kaybeden Gökhan, akrabaları tarafından istenmediği için yetiştirme yurduna yerleştirilmiştir. Orada tanıştığı Beren Doğan, Gökhan'ın hayatı olmuştur. 23 yaşında ise Berenle evlenmiştir.
İsim: Eren Kara
Yaş: 25
Hakkında: Eren Kara 18 yaşını doldurduktan sonra üniversite okumak için yurt dışına çıkar. 1 yıl geçtikten sonra ailesinin ölüm haberini alır. Ailesinin ölüm haberinden sonra yıkılan Eren üniversite hayatına devam edememiştir.
İsim: Kutay Çelik
Yaş: 25
Hakkında: Kutay, 4 yaşında geçirdiği kaza sonucu çok yara almıştır, bunun sonucu ailesi Kutay'ın hastane masraflarını karşılamayıp Kutay'ı terk etmiştir. 13 yaşına kadar sokaklarda yaşayan Kutay, Akel sokağında küçük bir kızla tanışır.
İsim:Beril Avcı
Yaş: 23
Hakkında: Doğar doğmaz annesini kaybeden Beril bir süre yetiştirme yurdunda kaldıktan sonra yıllar sonra ortaya çıkan babasının hastalığının masraflarını karşılamak için girdiği işten kurşun yiyerek çıkar. 1 ay komada kalan Beril kimsesiz kaldığını kabullenince hastanenin arkasında ki Akel sokağında ağlamaya başlar, ona elini uzatıp mendil veren kişi ise Kutaydır.
Umarım hoşunuza gitmiştir ♥
2. Bölüm sonu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saldırı
ActionBir grup genç, düşmanları olan Akal grubu tarafından dostça bir yemek için kasabanın tenha bir yerine davet edilir, daha önce hiç yüz yüze görüşmeyen Akallar ile Akeller ilk kez buluşurlar, fakat bir oyunun içerisinde olduğunu bilmeyen Akeller yemeğ...