193... -Bölüm 3

17 2 0
                                    

Merhabalarrr!3 harf uzatıyoruz arkadaşlar:)Umarım,Akellerin modelleri pembis beyninize oturmuştur canlarım.Düşünüyorum ki Akel isminin nereden çıktığı hakkında kafanızda ufak parçalar oluşmuştur.Canlarım,tanıtımda da olduğu gibi Beril Akel sokağında ağlarken Kutay ona elini uzatmış ve onu kaldırmıştır.[Ayy ne kadar romantiklerr yaa].Böylelikle hikayeleri başlamıştır.Çok konuştuk ayol hadi gidin okuyunnn:) 

Başlıyoruzz!

Beril'den

2 haftalık süreçten  sonra Akeller olarak yeni evimize taşınmıştık.Tüm yaşanan o katliamlardan sonra dünyadan bile gitmek istemiştik.Ancak bu müstakil ev bile bize yetmişti çünkü beraberdik.

"Ya oğlum,yapışmasana bana."

"Olmaz Kutay'ımm,benimsinn sen."

"Eren kafana çok vurduğum için mi böyle oldun sen ya."

Salona Gökhan'ı sırtında taşıyan Beren girdi.Üçümüzünde gözleri onlara çevrildi.Eren büyük bir kahkaha patlattı ardından bende ona katıldım.

"Ya ilişkinizde hanginiz erkek şunu bir kararlaştırsak mı Beren?"

''Bunu bana değil Gökhan'a söyle, kendisi sırtıma atladı.''

''Beril benimle mutfağa kadar gelebilir misin?'' Bunu söyleyen Kutay'dı.

''Tabii.''

Kutayla mutfağa geçmiştik.

''Beril, aslında seninle uzun süredir konuşmak istiyordum fakat zaman bulamadım.''

''Seni dinliyorum.''

''Yaklaşık 2 yıl önce kargaşa yaşadığımız Akallar tekrar ortaya çıktı, 1 ay önce cinayet işlemişler, 2 küçük kız maalesef hayatını kaybetmiş. Biliyorum bu çok kötü bir haber ama bundan daha kötüsü Akallar İstanbul'a dönmüş, ve araştırmalarıma göre bizden sadece 1 saatlik bir yol kadar uzaklar.''

''Bunu neden daha önce söylemedin?''

''Her şeyin kesinleşmesini bekledim, gereksiz yere tedirgin olmamanız için.''

''Tamam şimdilik aramızda kalsın, diğerlerine sonra anlatırız.''

Geri salona geçmiştik.

''Nereye kayboldunuz?''

''Hiç.''

Biraz film izledikten sonra herkes odalara dağılmıştı.

Kutay anlatıyor

Herkesin uyuduğuna emin olduktan sonra anahtarımı alıp evden çıktım. Arabama binip Akalların olduğu küçük villaya sürmeye başladım.

Yaklaşık 1 saat sonra tenha evlerinin yakınındaki ormandaydım. Işıklar kapalıydı, fakat içeriden sesler geliyordu, çok az olsa da duyuluyordu.

Evin etrafında dikkatlice dolaşmaya başladım. Ev çok eskiydi, oldukça eski...

Evin arkasına geldiğimde ise eski duvarın üzerinde yazan yazıyı gördüm.

193...

3. Bölüm sonu!




SaldırıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin