Yoongi'den devamGözlerimi açtığımda sesler netlik kazandı.
İki kişi konuşuyordu ne dedikleri de anlaşılmıyor. Bir de başım ağrıyor."Oğlum oyuncağını sevdin umarım.Sana getirdim"
"Midemi bulandırıyorsunuz"
"Sen sesini kes! Esirimizsin artık toprak karşılığında seni aldık "
Lütfen bunlar bir şaka olsun!Lütfen bunlar bir şaka olsun!
"Ne istiyorsunuz benden be adam!!"
"Özgürlüğünü"
"Asla mümkün değil. Kral babam bile bunu başaramadı."
Hoseok
Kapkara gözleri nefret saçıyordu ve aynı anda soğuk, ciddi ve tehlikeli bakıyor . Bembeyaz teni mermeri ve ay ışığını anımsatıyordu .Saçları simsiyahtı ,gece gibi karanlık ve gizem dolu.Teni, kaşı, gözü ayrı çekici ama peki ya hırsına ne demeli?İleride yanımda olursa sırt sırta savaştığımızda kimse ikimizin karşısında duramaz.Onu iyice eğitip düşmanlarıma püskürtmeyi iple çekiyorum.O ne istersem yapacak.Benim emrimde olacak.Ben ne dersem o olacak.
"Artık Jung krallığına hizmet ediyorsun canım"
"Etmiyorum az ye de kendine uşak tut."
"Ben istemezsem hiç bir yere kıpırdamıyorsun biliyorsun değil mi?Yaşamana da ölmene de ben karar veririm."
"Bunu kabul etmeyeceğim"Onu zindana kapattırıyorum böylece haklı olduğumu anlayacak.
Benim bu gün dersim yok ve kral babam da buradaydı yani canım ne isterse yapabilirim.
Babamla normal odamızda oturup strateji yapmayı bitirdikten sonra zindana indim
"Ne istiyorsun benden prens parçası"
"senin çaresiz olman hoşuma gidiyor"düşman olduğu için mutlu oluyorum esir olduğu için.
"Neden şerefsiz itin teki misin?"bu beni gülümsetti.
"Hayır daha güçlüyüm er yada geç bana hayır demeyeceğini ögreneceksin"
"Gel de üstüne kusayım"
Kendisi kaşındı.Islık çalmamla iki haydut geldi
"Dövün bu iti!"
...
Yemek yedikten sonra tekrar zindana indim.
"Babama bir şey mi oldu? Krallığa dönüp onu görmem lazım!"
"Bu benim sorunum değil."bu arada kediye benziyor.
"Kalpsiz misin sen?"aslında
'Min'olanlara evet gıcık oluyorum bu yüzden sinir davranıyorum.Bu kadar basit."Bu soruya bayılıyorum"
Konuşmayı bırakıyor. içinden küfür, beddua ,hatta büyü geçiyor olabilir.
...
Yoongi
Bunun intikamını illa ki alacaktım ondan! Babamı merak ediyorum.En son düşmanın kılıcı kolunda kesikler açmıştı da ..Acaba o iyi miydi? Belki biraz kafası rahat ederdi yanında asi ve söz dinlemez biri olmayınca. Acaba üzülmüş müdür benim için?
Babam benim uğruma topraklarını feda eder mi ki?Sanmam.Beni düşmana satar mı yoksa?İki velihatı daha var ne de olsa....
"akşama balo var Hoseok""
Çok severim kralım bilirsiniz""Biliyorum "
"Bir kıyafet de esirimize.."karşımda majestelerinin kaşları inikleşip alnı kırışıyor
"Esirler baloya gider mi?"
"Esir olduğunu kimse bilmiyor çok eğleneceğiz "
"Sana güveniyorum Hoseok"
"Bana güvenebilirsiniz kralım"reveransla gidiyorum.
***
"Duşun yerini gösterin akşama balo var"
"Sizin gibi süslülerle baloda olacağıma bin kere daha dövülmeye razıyım! "
Kahkahama hakim olamıyorum.
"Kedicik çok cesurmuş ya şuna bakın"
"Benden ne istiyorsunuz!"
"Hiç bir şey.Canım sıkıldı baloya bu yüzden sen de geleceksin!"
"Hayır cesedimi çiğnemeniz lazım!"cidden sıkıldım bu tripvariliklerden artık .Bu ne be öff.
"Aç bırakın ve temizlenmesine de izin vermeyin"
Aslında kötü bir insan olmak istemezdim ama kendisi buna çok ısrar ediyor ben ne yapayım(!)Biraz daha bu devam ederse valla ölecekse de aç bırakırım ben bu adamı!