Jeongin dış kontrole çıkmıştı Yamazaki de Jin'in yanına Hyunjin ile gitmişti
İki tane çocuk vardı biri kendisi gibi diğeri de Japondu tüm bunlar bir rastlantı değildi galiba. Birden göğsüne inen daraltı ile iki çocuğun at arabası altında kalma tehlikesi geçirme arasında saniyeler yoktu. Jeongin gözüne perde inmesine müsade etmeyip o kısa anda vücudunu harekete geçirdi.Ona zaman kazandıran diğer bedene dönüp bakınca göğsündeki daraltı kendini hatırlattı. İstemsizce ellerinin arası uyuştu ve nefes nefese kaldı.
Diğer bedenin sahibi diğer iki çocuktan biraz daha uzundu sadece ve sureti sarı saçlı mavi gözlü bir yapancıya aitti
Hepsi kurtulmuştu evet Jeongin'in nefes alışları normalleşti onu göğsüyle yumuşatan diğer beden de normal nabzına dönmüştü.
"Tom abi teşekkür ederiz"
"Efendim teşekkür ederim"at arabasından bacakları titreyerek inen adam telaşla bağırıyordu.Tam minik çocuğa el kaldırırken Jeongin elini havada yakaladı.
Japon olan çocuk ise arkadaşına sarıldı ikisi birlikte ağlamaya başladılar.
Jeongin kalp kırıklığı hissetti.
"Bayım iki çocuğa böyle davranmamalısınız."Tom sinirlerini
zaptedemiyordu ve haklıydı.Halâ nefes nefeseydi.Jeongin tereddüt etmedi Tom'un omzuna dokunmak için..****
Jeongin saray arabasının oradan geçmekte olduğunu görür.Tanrının kimi nelerle karşılaştıracağı gerçek bir gizemdi. Hiç belli olmuyordu ama bir şey anlatmaya çalışıyordu.
"Bu üç çocuğu da alın ve saraya götürün"
Saray arabası saraya vardı. Hoseok hemen onu karşılamak için çıktı ama sadece üç çocuğa rastlayınca merak etti
"Kralım "Tom önünde eğilmiş iki çocuk da onu örnek almıştı.
Arkasından Yamazaki ve Felix yetişmez mi?
Yamazaki şaşkınlıkla Japon çocuğa bakmaktan alıkoyamadı kendini.
"Kralım kimmiş bu çocuklar?"
"Ben pek anımsayamadım"
"Kralım ben Tom .Jungho ve Hasebe'ye ben bakıyorum. Onlar bir depremden birlikte kurtulalı 1 hafta oldu. Çok küçükler nasıl bakacağımı bilmiyorum:("
"Kimse mi yok?"kaşlarını yarım çatıyor Hoseok.
"Ailem genelde eve az uğruyorlar gibi bir şey kralım.Hasebe kim bilir daha yeni emzirilmemeye başlamıştır, daha bebek :(Ben ne yapıcam gerçekten? Bizi buraya bir muhafız getirdi."
İki çocuk Tom'un bacaklarına sarılıyorlar
"Tabiki bir çözüm bulacağım.Yalnız bu durum garip olmadı değil .Öyle değil mi Yamazaki?"
Hoseok Tom'un yabancı olmasından bahsetmişti.
"Hasebe:)"Hasebe Yamazaki'ye güzelce gülümsüyordu.
"Tom ile üçü Jeongin'in odasında kalabilirler mi kralım?"
Jung ho Tom'a meraklı gözlerle bakarken Hasebe'nin elini de bırakmıyor.
"Kralım Yamazaki iyi fikir verdi"
"Hasebe bizimle kalsın en iyisi o bebek daha(Jung ho'nun gülümsemesi gitti ve endişeyle bakmaya başladı) Tom ile Jung ho ayrılmasa iyi olur "
"Çocukları önce temizleyin sonra yediririn"
"Emredersiniz kralım."aynı anda
****
Yoongi Jungho'yu gördü Hoseok'un kucağındaydı ve sarayı geziyorlardı
Jungho 6 yaşındaydı sanki başına hiç kötü şeyler gelmemiş gibiydi. Hiç bir şey farketmemişti
"Hasebe ne yapıyor?"tebessüm ediyor.
"Uyuyor bırak biraz uyusun"
Yoongi ikisinin yanına geldi
"Ne yapıyorsunuz?"
"Yeni dostumuza evini gösteriyorum"
"Bizimle mi yaşayacaklar peki ne oldu?"
"Sana anlatırım onları buraya Jeongin getirtmiş taktir edilesi gerçekten.Akıllanmıştır belki de mesajı almıştır Tanrı ona yeterince açıkladı aslında"
"Yaa neyi açıkladı merak ettim"
Hoseok gülümsüyor yalnızca"
***
Yoongi yukarıya çıktığında Tom ile karşılaştı"Seni Jeongin mi getirdi hiç inanmıyorum"
"Ben de inanmıyorum açıkçası"Vera yanlarına geliyor ve kibarca tebessüm ediyor
"İnanmalısınız"
"Peki ne olmuş?"
"Depremden kurtulan iki bebeğe de ben nasıl bakacağını bilemezken tanrı bir muhafızı bizi kurtarması için karşımıza çıkardı"
"Hmm"
"Tom"
"Yoongi"
***
"Tom ben işime dönmeliyim Hasebe'ye iyi bak"
Hasebe dudaklarını büzup Yamazaki'in eteklerini çekistirmeye başladı
Tam o an Jungho'nun gelmesi bir oldu ona Yamazaki'gi şikayet edercesine hareketler yapıyordu 3 yaşında olan"Abi sen git bir şekilde buna kanarsan işin var bu bebe var yaa"
Hasebe tatlı tatlı bakıp omuz silkiyordu
"Gelicem Hasebe gelicem"****
Jeongin geldiğinde Yamazaki yoktu yemeğe inecekleri zaman gelmişti.
Çocuklar uslu uslu odalarında yemek yiyorlar.Jeongin olayı herkese anlatır
"Yamazaki nereye gitti kralım,şimdiye gelmesi lazımdı"
"Merak etme döner o. Abimin taleplerinden vakit kalırsa döner elbet"
"Sağol Yoongi içim rahatladı ya(!)"
"Yalnız ben de senin abinim. Arada bir isim mi belirtsen karışmaması için"
"Peki abi "Yoongi gözlerini Jaehan'a deviriyor.
"Jeongin artık eskisi kadar sabit fikirli olmamana çok sevindim"gülümsedi Soobin.
"Hepsi kötü değil işte gördün mü hem minik bir Japon hem de bizim halkımızdan biri bir Avrupalı sayesinde hayatta"
"Tanrı bana net bir şekilde anlattı değişmem gerektiğini:("
"Ayyy kıyamam"dudaklarını büzüyor Taehyung
Öyle bir şeydi ki Jeongin empatiden kaçamıyordu
At sesleri geliyor
Felix ve Yamazaki dönmüşlerdi
Jeongin her şeyi bırakıp koşup sarıldı
"İyiyiz yok bir şey"
"Naber japon balığı"herkes Taehyung'a boş bulunup gülmüştü
Yamazaki kıkırdadı ve Hasebe ona hızla sarıldı