Namjoon ile muhabbet ediyoruz.
"Yoon,abin aslında nazlı olmasa korkmasa ondan kral olur ama-"
"Yine abin demeye başladın Namjoon. Şımartmayın şunu o zaman.Hepiniz şu an şımartıp tepeye çıkartıyorsunuz. Abim dünya onun etrafında dönüyor sanıyor ."
"İyi poh yiy- Neyse ya! Ben seni düşünüyorum Yoongi sen iyi misin?"
"Takma bu kadar.Önemli bir şey yok."
"Arkadaşım delirdin bir ara..."
"Bir ara satılmıştım delirmeyimmi ?"
"Ayyy Yoon özür dilerim "
"Lan bir şey yok"
"Olsun olsun diledim işte "
"Lan yürü git!!"
****
Hoseok
"Kralım bir sıkıntı mı var?"
"Evet var devlet meseleleri canımı sıkıyor "dudaklarımı büzerek bakıyorum
"Kralım bana anladığım şeylerle geli-Canını sıkma kralım be sana devlet mi yok?Elini sallasan ellisi ...O mu senden daha iyisini bulacakmış?O senin değerini bilmedi.Sen onu değil o seni kaybetti "ellerini coşkuyla havaya kaldırıyor.
"Taehyung napıyorsun?"bombastic side eyes yapıyorum.
"Teselli ediyorum."
"En iyisi etme."
"Hiç mi olmadı. "
"Yoo olmadı"
"Kralım aşk meşk falan?
"Yok. "
"Birazcık da mı yok?"
"Hiç yok."
"Ahh be."
Hiç vaktimi aşk meşk ile dolduramam zaten herkesi barış içinde yaşatmaya çalışıyorum ve bu çok kolay değil...
"Ama kralım olmaz ki böyle varsa yoksa devlet işleri"
"Benimle yer değiştirsen bir gün benim gibi yaşayamazsın"
"Evet kralım haklısınız aşk gibi sıcak bir duyguyu yaşayamazsam ölürüm"
Aşk profesörü,şıpsevdilik ne zaman övünecek bir şey oldu?
***
Taehyung gitti benimse konuşmaktan uykum gelmişti artık yatmaya hazırlanıyorum.
Aşk çok saçma bence.Benim başka önemli işlerim var hiç işim olmaz aşkla.
***
Yoongi
"Kralım abinizi güzellik uykusundan uyandıramadık da bir gelseniz..."
Hyunjin abimle baş edemiyor ...
"Prenses mi bu ya Hyunjin?Bir kız kardeşim olsa onun bile güzellik uykusu olamazdı !!"
Güzellik uykusu ne be?Ne yapıyor bu ?Delirmiş mi?Abimi daha çok uyuturlar böyle.
Elime bir kadeh alıyorum diğerleri mal mal izliyor. Hafif gözlerimi deviriyorum.Beceremezseniz çekilin.
Benim Felix'i uyandırma tekniğimi yaptım yüzüne suyu fırlattım.
"AAAAAA ne oluyor ya?"
"Hihahahahah uyandınız mı hatun hanım?"
"Ya ne diyon "