♡6♡

50 5 17
                                    

И тогава тъкмо щяхме да се целунем, но някой влезна. Погледнахме към вратата и там стоеше Jimin.
Jimin: Куки защо ме гледаш така?- Куки ли? Защо му казва Куки? Все тая погледнах към Jungkook, за да видя как гледа Jimin. И го гледаше на кръв. Аз се отдръпнах от Jungkook. И тръгнах към вратата.
Jk: Къде отиваш?
Аз: Ще отида в стаята ти и ще ви оставя на саме.
Jk: Но не той Jimin тъкмо се махаше.
Jimin: Но защо да се махам?
Аз: Да аз отивам горе.- Излезнах но изчаках пред вратата да видя какво ще каже Jungkook.
Jk: Ти си малоумен.
Jimin:Защо пък.
Jk: Тъкмо щях да я целуна и ти влезна.
Jimin: Оооо опа. 😅
Jk: Сега щях да имам мечтаната ми целувка. Ти знаеш ли от колко много време си мечтая да я целуна.
Jimin: Е просто ще се качиш при нея и ще я целунеш. Голяма работа.
Jk: Да голяма е Jimin. Ооо мъртъв си.
Jimin: Аааааа помощ ааааа.- Чух достатъчно и мисля вече наистина да ходя горе. Отидох в на Jungkook стаята и се зачудих какво да правя. Рисува ми се ще отида да попитам Tae дали може да ми даде неговите неща за рисуване. Ако не се лъжа той е долу и гледа филм. Слезнах долу и дап бях права отидох до него и го попитах.
Аз: Tae може ли да рисувам с твойте неща? Моляяяяя!
Tae: Е па да не ме питай просто взимай.
Аз: Благодаря.- казах и тръгнах на горе. Отидох в неговата стая и започнах да рисувам.
След един час.
Вече бях готова с рисунката. Изведнъж някой почука на вратата.
Аз: Да
Jk: Принцесо какво правиш тук?
Аз: Нищо.- казах и бързо скрих рисунката зад гърба си.
Jk: Принцесо какво криеш.
Аз: Нищо.
Jk: Принцесоо.
Аз: Оффф добре ето.- казах и му подадох рисунката. Погледнах го и като видя рисунката се появи една мазна усмивка на лицето му.
Рисунката:

Jk: Принцесо мисля си, че не само единя иска другя за себе си

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jk: Принцесо мисля си, че не само единя иска другя за себе си.- Аз се зачервих от тези думи и се обърнах на другата страна.- оооо принцесата ми се изчерви.- след тези думи той ме обърна към него и се доближи. Пак бяхме на косъм да се целунем, но Tae влезна. Куки само изпуфтя и.... Лол, лол, лол чакай малко тукощо аз му казах Куки. Какво ми става. Е нали и приятелите му казват така. Аз станах взех си рисунката и избягах в на Jungkook стаята. Оставих на един шкаф рисунката и отидох до едно огледало. И Оле майко колко съм червена. Отидох на леглото и си сложих възглавница на лицето. Тогава чух отваряне и затваряне на вратата. О не Jungkook е в стаята осещам как ще стана домат. Усетих как той сяда на леглото приближава се до мен и тогава осетих ръце на корема си. Той ме придърпа и ме сложи в скута си. О да със сигурност ще стана домат или вече съм домат.
Jk: Принцесо махни тази възглавница от лицето си.- аз го послушах и я махнах.- Лол доста си се изчервила.
Аз: Jungkook пусни ме.- казах и започнах да се мърдам за да ме пусне.
Jk: Принцесо не забравяй къде си седнала. Спри да се мърдаш.- аз не го послушах и се опитах да се махна от него, но тогава го осетих и ококорих очи. Вече ме пусна аз станах по най-бързя начин. Той се прикри и бързо влезна в банята. Аз си сложих ръце на лицето и бях толкова топла. Майко мила какво направих. Защо не го послушах ама, че съм глупава.
Отидох пак на леглото легнах и се завих през глава с одеалото. След около 20-25 минути той излезна. Аз бързо станах и отидох при него.
Аз: Куки извинявай! Наистина много съжалявам не исках така да стане.
Jk: Спокойно принцесо няма.... чакай как ме нарече? Куки ли ми каза?
Аз: Без да исках съжаляв...
Jk: Не няма да ми се извиняваш знаеш ли колко съм щастлив, че ми казваш Куки.- толкова беше радостен, че без да се усети ме...

Jk Mafia Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang