♡2♡

74 5 8
                                    

Събудих се от досадната аларма станах с нежелание и влезнах в банята. Изкъпах се за бързо и излязох.
Облякох се така:

Отидох да видя Namjoon дали е станал

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Отидох да видя Namjoon дали е станал. Но го нямаше в неговата стая. Отидох долу и той правеше закуска.
Nam: Добро утро малчо.
Аз: Добро утро идиот.
Nam: E не с лошо де. Хайде сядай да ядеш.
Аз: Не съм гладна.
Nam: Лия трябва да ядеш.
Аз: Не искам.
Nam: Добре тогава аз ще ям.- той се наяде и ние тръгнахме по път ни е и затова взехме Rose от тях.
Аз: Добре и двамата сте тук така че ще ви попитам нещо.
Rose: Давай.
Аз: Искате ли днес да отидем на бар.
Nam: Ти луда ли си? Не помниш ли какво стана последня път когато бяхме на бар.

Ретроспекция:
Днес с Namjoon и Rose ще ходим на бар.
Облякох се така:

Слезнах долу и с Namjoon отидохме до Rose, за да я вземем

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Слезнах долу и с Namjoon отидохме до Rose, за да я вземем. Взехме Rose и се запътихме към бара. Отворихме вратата и веднага ни лъхна аромата на алкохол и цигари. Настанихме се на една маса и докато разглеждах бара погледа ми се спря на позната фигура. Вгледах се и видях че Jungkook и групичката му са тук и ме гледат
Аз: Хора групичката на Jungkook е тук.-казах го като накарах Namjoon да си изплюе водата. За малко щеше да ме уплюе, но не успя. Видях как Jungkook се приближава към наща маса.
Jk: Здравей красавице. Още не сме се запознали аз съм...
Аз: Ти си Jungkook да знам.
Jk: И от къде моята красавица знае кой съм.- аз го дръпна за вратовръзката и казах тихо.
Аз: Jungkook знам всичко за теб и мафията ти както ти знаеш всичко за мен.- казах това и той се ококори.- А сега ни извини трябва да си тръгваме.- направих знак на Namjoon и Rose да си тръгваме. Ние станахме и се запътихме към вратата. Но изведнъж някой ме хвана за ръката. Погледнах на зад и някакъв мъж беше насочил пистолет към мен. Погледнах Jungkook той идваше бясно към нас след това погледнах на другата страна Namjoon си извади пистолета аз погледнах мъжа и му се усмихнах, а Namjoon го гръмна в главата.
Ние почнахме да бягаме излезнахме и започнахме да бягаме по бързо. Погледнах на зад някакви мъже излезнаха и след тях мафията на Jungkook. Докато бягах гледах на зад един от мъжете извади пистолет и ме простреля в рамото. Видях как Jungkook се ядоса още повече и започнаха да ги стрелят. След още малко бягане и тримата бяхме у нас. На мен ми причерня и припаднах. После се събудих някой беше ме превързал.

Край на ретроспекцията.
Аз: Тогава беше много забавно.
Rose: Лия не можем да рискуваме след университета ще отидем някъде на кафе.
Аз: И двамата сте много скучки.
Nam: Много ти благодаря.
Аз: Няма защо.- вече бяхме в университета. Отидохме горе за първия час и звънеца тъкмо би.
Г-жа: Здравейте клас днес имаме двама нови ученика. Моля влезте.
Здравейте аз съм Сиан.- каза момчето с русата коса.
Той изглеждаше така:

Здравейте аз съм Ноа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Здравейте аз съм Ноа.
Той изглеждаше така:

Г-жа: Момчета може да седнете ето там

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Г-жа: Момчета може да седнете ето там.- госпожата посочи двете свободни места зад нас. Аз написах една бележка на Namjoon на която пишеше да не се занимава с новите. Той ме попита съвсем тихо защо, а аз му направих знак че после ще му кажа. Минаха няколко часа и дойде голямото.
Nam: Сега казвай.
Аз: Не се занимавай те с тях те са братовчеди на Jungkook.- казах го и Namjoon се задави.
Nam: Наистина ли?
Аз: Да. Най-вероятно Jungkook ги е пратил.
Rose: Русото момче е много хубаво.
Аз: Човек до сега ти говорех да не се занимаваш с тях, а ти ми говориш колко е хубав Сиан.
Rose: Но ти харесваш един от най-опасните мафиоти в Корея, а аз не мога да си харесам братовчед му.
Nam: Извинете има момче пред вас.
Аз: Ей ти харесваш момиче което може да отрови всеки.
Rose: И тримата ли харесваме двама мафиоти и една мафиотка.
Nam: Дап.-след като се наядохме отидохме изчакахме и другите часове да свършат. Часовете свършиха и отидохме в един парк. Там си говорехме.
Докато си говорехме видях две приближаващи фигури.
Това бяха Ноа и Сиан. Ноа не откъсваше поглед от мен, а Сиан от Rose.
Ноа: Не можахме да се запознаем.
Аз: Може да попитате братовчед си той ще ви каже каквото искате за мен.- след това направих знак на Namjoon и Rose да ставаме. Ние станахме, но Сиан ме хвана за ръката.
Сиан: От къде знаеш, че Jungkook е наш братовчед.- каза го и опря нож в корема ми. Аз не показах никаква емоция извадих един пистолет и го насочил към главата му.
Аз: Ако не се разкарате до 30 секунди ще пратя един от двамата на оня свят.- казах го и те избягаха.
Nam: Лия ти наистина ли си занесла пистолет в университета?!
Аз: Наистина Namjoon.- при тези думи насочих пистолета към Namjoon и натиснах спусъка той залегна и от пистолета започнаха да излизат мехурчета.

Jk Mafia Where stories live. Discover now