♡7♡

56 5 2
                                    

Толкова беше радостен, че без да се усети ме целуна. След малко се осъзна и се отдели от целувката.
Jk: Съжалявам аз...- аз го прекъснах и го целунах страсно. Той се усмихна през целувката. Целувката се превърна в груба. Той ме бутна на леглото и застана над мен. Започна да ми прави смучки по врата.
Jk: Принцесо искаш ли да го направим?
Аз: Съжалявам Куки, но още не съм готова.
Jk: Няма проблем колкото е нужно ще те чакам ако трябва ще те чакам и десет години. Но няма да се разминеш без смучки.- започна да ми прави пак смучки и ме целуна грубо.
Аз: Куки колко е часа?
Jk: Чакай да погледна. Часа е един и тридесет.
Аз: Добре благодаря.- аз станах и взех една блуза от гардероба тя беше на Куки. Отидох в банята и се преоблякох.
Аз: Ще си лягам.
Jk: И аз ще си лягам. Вече трябва да спиш само с мои блузи много ти отиват а и ти виждам хубавите крачета.- аз се усмихнах и легнах. Куки легна до мен хвана ме през кръста и ме придърпа. Осещах как ментовия му дъх се разбива във врата ми. След малко съм заспала.
На сутринта.
Събудих се защото Куки нещо се мърдаше. Аз се обърнах с лице към него и го погледнах. Толкова чисто лице има. Мека коса, невероятен дъх. Аз тръгнах да ставам, но той ме хвана за ръката и ме върна в същата позиция в която бях.
Jk: Къде си мислиш, че отиваш.
Аз: Ставам, за да се преоблека и да отида долу при другите.
Jk: Защо са ти другите като имаш мен?
Аз: Просто искам да си поговоря с тях.
Jk: Сега ще стоиш с мен.
Аз: Добре, но не може да лежим до обяд.
Jk: Кой е казал, че не можем?
Аз: Jungkook.
Jk: Добре, добре само за малко.
Аз: Добре.- стояхме прегърнати десет минути. След като минаха петнадесет станах и си взех дрехи. Отидох в банята измих си зъбите
и се преоблякох така:

 Отидох в банята измих си зъбите и се преоблякох така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И излезнах от банята, а след това и от стаята. Отидох долу и както си и мислех всички освен мен и Jungkook бяха долу.
Lisa: Добро утро Лия.
Аз: Добро утро.
Jennie: Искаш ли да гледаме филм след малко. Всички момичета.
Аз: Да защо не.
Lisa: Да.
Momo: Може.
Rose: Добре.
Jennie: Добре значи всички момичета сме съгласни.
Suga: Ами ние какво ще правим без вас?
Lisa: Все нещо ще си измислите.
Jin: Но...
Jennie: Няма но.- аз седнах до Momo и започнах да ям имаше палачинки. Погледнах към Namjoon и видях как гледа замечтано към Momo. Аз нищо не казах само се усмихнах и продължих да ям. След пет минути бях готова.
Jennie: хайде да отидем да гледаме филма в моята стая.
Rose: Добре хайде.- всички момичета се запътихме към стаята на Jennie.
Тя изглеждаше така:

Аз: Абе преди да започнем да гледаме филма искам да видя дали знам коя кой харесва

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Аз: Абе преди да започнем да гледаме филма искам да видя дали знам коя кой харесва.
Lisa: Добре според теб аз кой харесвам.
Аз: Само момент- аз станах от леглото и отидох при вратата отворих я и всички момчета паднаха на земята.- дам предполагах, че ще подслушвате.
Те нищо не казаха само ме погледнаха, усмихнаха се и станаха от земята и изхвърчаха към стайте си. Аз затворих вратата и отидох пак на леглото.
Аз: Тъ до къде стигнахме, а да ти харесваш Suga.
Lisa: Човек как знаеш?
Аз: Тайна и също да ти кажа и той те харесва.
Lisa: Наистина ли?
Аз: Да.
Тя ме прегърна и започна да вика от щастие.
Momo: Добре аз кой харесвам?
Аз: Namjoon и мисля, че и той те харесва.
Momo: Защо мислиш така?
Аз: Не видя ли как те гледаше долу?
Momo: Не.
Аз: Rose за теб всички знаят кой харесваш.
Rose: Дап.
Аз: Jennie само ти не знам кой харесваш.
Momo: Да всъщност и аз не знам.
Jennie: Добре ще ви кажа. Аз харесвам Jimin.
Momo: Знаех си.
Jennie: Лия мисля, че всички знаем ТИ кой харесваш.
Аз: От къде си така сигурна, че харесвам Jungkook ами ако харесвам Hyunjin.
Jennie: Не мисля, че вчера през нощта Hyunjin е бил в стаята на Jungkook и ти е направил тези смучки по врата.
Аз: Е добре, добре него си харесвам.
Lisa продължи да вика, но започна по силно и всички си запушихме ушите. Изведнъж вратата се отвори с гръм и трясък. Ние погледнахме към вратата и там стояха момчетата.
Jin: Момичета добре ли сте?
Suga: Lisa добре ли си чух, че викаш.
Lisa нищо не каза само се затича към Suga  и му се хвърли, той я хвана и тя усмихната го прегърна след това го погледна и двамата се гледаха жадни един за друг след това Suga прекъсна очния контакт и я целуна целувката беше дълга и страстна. Той я отведе до неговата стая и се чу как я заключва.
Jimin: Хей и аз искам така. Jennie не искаш ли и ти да направиш като Lisa.
Тя нищо не каза само стана и затвори вратата пред лицата им. След като се обърна към нас беше червена като домат.
Jennie: Добре а сега искате ли да си изберем филм и да го гледаме?
Аз: Да хайде....

Jk Mafia Where stories live. Discover now