♡8♡

52 6 1
                                    

Аз: Да хайде всеки да даде идея за филм и ще изберем този на който името ни хареса най-много.
Rose: Добре.
Jennie: Значи да знаете това което ще кажа не е филм, а сериял.
Momo: Добре казвай.
Jennie: Аз предлагам да гледаме My demon.
Rose: На този сериал съм му гледала трейлъра. Много е хубав.
Аз: И аз предлагам My demon.
Momo: Добре дай да го видим тоя серял.
Аз: Ай без това нямам други идеи, така че My demon.
Jennie: Добре  значи ще гледаме това супер.- каза  тя и го пусна на телевизора. Всички гледахме с интерес наистина беше много хубав. След няколко часа тези епизоди който бяха пуснали свършиха останаха още които трябва да пуснат. Нямам търпение.
Momo: Добре сега какво искате са правим?- Аз и Jennie се спогледахме.
Аз и Jennie: Да спим.- казахме в един глас и се засмяхме
Rose: Да и на мен ми се доспа малко.
Momo: Добре тогава отиваме да спим. Всички по стаите.- ние станахме и излезнахме от стаята. Аз се запътих към на Jungkook стаята честно казано не ми се спи. Аз влезнах и се зачудих какво да правя. Нямам телефон, няма книги какво се очаква от мен да правя!? Седнах на леглото и започнах да гледам в една точка. След малко вратата се отвори аз погледнах и кой друг може да е ако не Jungkook.
Jk: Какво правиш принцесо?
Аз: Гледам в една точка.- казах студено.
Jk: Защо си толкова студена.
Аз: Така.
Jk: Така не е отговор.- каза и започна да се приближава. Аз не помръднах само го гледах. Той седна на леглото и ме сложи в скута си.
Jk: Ще те попитам пак защо си толкова студена?
Аз: Защото Jungkook няма да съм ти поредната играчка. Кой знае колко курви си изчукал на това легло.
Jk: Едно през целя ми живот съм изчукал само три курви. Две пазя се за теб. И три никога ама никога няма да бъдеш моя играчка. Със тези курви само съм си задоволявал нуждите нищо повече.- при тези думи аз се усмихнах. Той ме видя и ме прегърна аз му отвърнах на прегръдката и седяхме така известно време. Той се отдели и ме погледна отново седяхме на сантиметри един от друг. Той ме целуна грубо а аз му отвърнах. Започнахме да се натискаме.-най-накрая съм при него и се натискаме. И мисля да му дам това което иска. Аз се отделих и му казах.
Аз: Куки.
Jk: Да.
Аз: Готова съм.
Jk: Наистина ли?- каза като се усмихна до уши.
Аз: Да.- той започна да ме целува грубо и да ме съблича. Аз останах само по бельо не беше честно и за това му махнах ризата и се откри гледката към стегнато му тяло. Той ни обърна като застана над мен. Изведнъж телефона му звънна той го игнорира, но не спира да звъни. Кук започна да ми прави смучки.
Аз:  Jung-kook вдигни.- казах аз през стон. Той изпуфтя и стана от мен. Вдигна телефона и започна да говори толкова дълго говореше, че на мен вече не ми се прави каквото и да било. Взех си дрехите и се облякох седнах на леглото и го погледнах. Видях положението в панталоните му и се усмихнах самодуволно, защото аз съм причинила това. След малко Куки дойде и застана над мен.
Jk: До къде стигнахме?
Аз: Стигнахме до там, че аз огладнях и слизах на долу да ям.
Jk: Но сега кой ще оправи положението в панталоните ми.
Аз: Ти сам в банята можеби.
Jk: Но ще е по бързо ако ти го оправиш.
Аз: Еми да не ти е звънял телефона.- той се намуси и отиде в банята. От двадесет минути се чуват стонове от там, а аз се смея.
Jk:  Не се смей ако ти го беше оправила нямаше да стоя толкова време в банята.- след тези думи не издържах и започнах да се смея по силно. След около 10 минути той излезна. Погледна ме и се намръщи.

Jk Mafia Where stories live. Discover now