♡3♡

68 5 2
                                    

Аз и Rose започнахме да се смеем като луди. Чак паднахме на земята от смях и след около пет минути се успокойхме и станахме.
Nam: Е вече успокойхте ли се поне малко?
Аз: О да.
Rose: Искате ли да тръгваме.
Аз: Да спи ми се.
Nam: На теб кога не ти се спи е въпроса.- При тези думи аз само го изгледах злобно и потеглих към вкъщи и двамата зад мен.
Rose: Утре е събота та какво мислите да правим.
Аз: Да отидем на фитнес.
Nam: Миналия път бяхме на фитнес.
Аз: Ей.
Rose: И на мен ми се ходи на фитнес.
Аз: Решено е отиваме на фитнес.
Nam: Но...
Аз: Няма но две на един. Отиваме на фитнес точка.
Nam: Оффф хубаво.
Rose: Йеййй.- Докато си говорехме се блъснах в някой.
Аз: Извинете не гледах къде ходя.
Jk: Много време мина от последната ни среща красавице.
Аз: Много, но не достатъчно.
Jk: Е не с лошо де.
Аз: Jungkook ние ще си тръгваме.
Jk: Красавице пак ще те пусна, но много скоро ще си моя обещавам ти.- аз нищо не казах направо се изтреляхме към нас. Rose си отиде у тях. А ние с Namjoon си продължихме към нас.
Nam: Сега какво ще правим.
Аз: Аз ще спя за теб не знам.
Nam: Оффф ти все спиш.- вече пристигнахме у нас и бяхме пред вратата.
Аз: Айде млъквай, а влизай, все пак е 22:00 часа и ми се спи.
Nam: Добре де разбрах, че ти се спи и не ми викай.- той влезе и аз след него. Заключих и веднага си отидох в стаята. Съблякох се и отидох да се изкъпя. След около двадесет минути излезнах. Исуших се преоблякох се с пижамата и си легнах след пет минути вече заспах.
На сутринта.
Събудих се от силен фум.
Станах и слезнах да видя какво става. Като слезнах видях Namjoon на земята и около него паднали тенджери.
Аз: Какво пак направи бееее.
Nam: Добро утро и на теб. Просто исках да взема една от металните купи, за да направя смес за палачинки.
Аз: Там където си отворил са тенджерите. В другя шкаф са металните купи.
Nam: Оооо опа.
Аз: Колко е часа.
Nam: Девет.
Аз: Добре няма да правиш палачинки оправи тук и отиди да се преоблечеш за фитнеса.
Nam: Оффф добре.- аз се запътих на горе и си влезнах в моята стая и започнах да се оправям. След десет минути бях готова.
Облякох се така:

Отидох в банята да си измия зъбите и да си вържа косата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Отидох в банята да си измия зъбите и да си вържа косата. И вече наистина бях готова. Слезнах долу и Namjoon ме чакаше на дивана.
Аз: Хайде да тръгваме.
Nam: Най-накрая си готова.
Аз: Хайде ставай.- Namjoon стана и ми отвори вратата.
Аз: Ехе за пръв път ти да ми отвориш вратата а не аз.
Nam: Оф я излизай.
Аз: Абе ей момченце.😂
Nam: Какво бе момиченце?😂- ние излезнахме и се запътихме към Rose. Отидохме пред тях и ѝ звъннах.
----------------------------------------------------------
Rose: Ало.
Аз: Ало Rose ние с Namjoon сме долу.
Rose: Идвам.
Аз: Добре айде.
----------------------------------------------------------
Rose: Здравейте.
Аз: Здравей.
Nam: Здрасти.
Rose: Хайде да тръгваме.- Ние тръгнахме и по пътя си гледах небето. Изведнъж осетих нещо на устата и носа ми. Погледнах към Rose и Namjoon и тях ги качваха в някакъв черен ван. Започна да ми се вие свят и ми причерня.
Събудих се в едно мазе. При мене бяха Namjoon и Rose. Аз се опитах да ги събудя и стана.
Аз: Ехо събудихте ли се.
Rose: Къде сме?
Аз: В някакво мазе и сме вързани с вериги. Друго не знам.- изведнъж влезнаха някакви мъже и започнаха да ни бият след малко спряха и излезнаха от мазето. Мен ме пребиха бая повече от тях.
Аз: Х-хора каквото и д-да с-става знайте, че в-ви обич-чам.
Nam: Всичко ще се оправи.
Rose: Винаги ще сме заедно.- на мен ми стана лошо и ми причерня.

Jk Mafia Where stories live. Discover now