- Нашият убиец си е имал спречкване с жертвата си. - каза Джиньонг , докато четеше от файла.
- Тази си е доста буйна. Може би заради наркотиците. Има следи от амфетамин в кръвта и. Със сигурност е била надрусана , докато са я убивали. - отговори Марк.
- Поне имаме следа. Даже е чудо , че е успяла да откъсне част от дрехата на нашия убиец.
- Но затова явно си е отмъстил. Следите от нож по гърлото и. Не мога да си представя колко я е боляло.
Докато говориха Джехюн се появи.
Марк забеляза нещо нередно в него , но си замълча.
- Уморен ли си? - попита го Джиньонг .
- Да , с Тейонг имахме малък спор. - червенината в очите му го издаваше.
- Не мисля , че е добре да смесваш личния живот с работата си Чонг. - скара му се Джиньонг , което разсмя Минхьонг.
- Харесва ми пуловера ти. От къде е? - попита канадецът.
- От Look е. Някаква нова марка.
- С радост ще ги посетя.
+ + +
Двамата мъже обикаляха мола , за да намерят въпросния магазин.
- Би трябвало да е тук.
Отне им поне още десет минути, докато го намерят.
Когато го намериха двамата търсеха въпросния модел. Джиньонг го намери , но в жълто.
- Извинете, имате ли от този модел в друг цвят?
- Имахме го в черно. Но тъй , като беше от лимитирана серия бързо се продаде.
- Колко бройки имахте точно? - този път попита Марк.
- По принцип имахме по един модел от всеки цвят. Даже на ръкавите отвътре на всеки един има инициалите на нашия главен дизайнер Уонг Кунханг.
- Ясно. Благодарим ви все пак.
+ + +
Няколко дни по-късно Марк получи известие. Беше получил документ от офиса и го четеше.
Колкото повече го четеше толкова повече се замисляше.
- Това ли са резултатите за откъсната дреха , която намерихме? - Джиньонг остави чаша с кафе на бюрото на по-малкото момче.
- Да и познай.
Джиньонг вдигна вежда.
- Има инициалите на Уонг Кунханг.
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐏𝐚𝐫𝐚𝐝𝐢𝐬𝐞
Fanfiction➪ jaehyun + taeyong [ jaeyong ] ,, добрите и лошите хора не се различават. добро и зло има във всеки един от нас. дори един човек да изглежда добър отвън , алчността и изкушението живеят в него. а ние просто се опитваме да избягаме от тях. " #10 в...