2

36 5 1
                                    

'Jeno neler oluyor? Nereye gidiyorsunuz?'

Jeno arkasından seslenen Renjun'a aldırış etmeden bileğinden tuttuğu Jaemin'le hızla uzaklaştı.

Jaemin arkasındaki Renjun'a bakarak bileğini alfadan kurtarmaya çalışırken sinirle seslendi.

'Jeno bırak! Herşeyi mahvedeceksin '

Boş bir ara sokağa giren Jeno duvara yasladığı Jaemin'le daha fazla kendini tutamadı.

Düğümlenen boğazıyla zorla yutkundu.

'Asıl herşeyi mahveden sensin Jaemin!
Arkadaşın benden hoşlanıyor diye senden uzak durmamı isteyerek bizi mahvediyorsun!'

Jaemin gözlerinden akan yaşları hızla sildi.




                        _________





Hikayeleri birkaç ay önce tatilde tanışan Jaemin ve Jeno'nun güzel ilerleyen flörtüyle başlamıştı.

Herşey gerçek olamayacak kadar güzeldi. Belki de bu yüzden erkenden bitmişti.
Jaemin arkadaşı Renjun'un birinden hoşlandığını öğrenince O'da birinden hoşlandığını söyleyecekti.

Eğer O kişi Jeno olmasaydı.

Jaemin arkadaşının birinden bahsederken ilk kez bu kadar mutlu olduğunu,depresif hayatında neşeye kavuştuğunu görüyordu.

Kendine söz verdi Jaemin,hayat dolan arkadaşını asla eskisi gibi görmek istemiyordu.

Jeno'dan vazgeçmek zorunda olsa bile..




                      __________






'Jaemin lütfen artık buna devam etmek istemiyorum. Sırf arkadaşın benden hoşlandığını düşündüğü için neden biz ayrı kalmak zorundayız. Neden iki yabancı olmak zorundayız?'

'Yapamam Jeno! Renjun senden gerçekten hoşlanıyor. O'na bunu yapamam. '

İki tarafta içini çeke çeke konuşmaya çalışıyordu.

Jeno artık bıkmıştı. Bu sahte evcilikten,sevmediği birinin yanında mutlu rolü yapmaktan bıkmıştı.

Bir ay boyunca katlanmıştı. Jaemin ondan köşe bucak kaçarken,görebilmek umuduyla hergün buluştuğu Renjun'la pes ettiği gün karşılaşmıştı Jaeminle.

Ruh eşi olduğunuda uzun zaman sonra göz göze geldiğinde öğrenmişti.
Artık savaşma zamanıydı. Jeno aşkı için savaşacaktı. 

'Jaemin kokuyu almıyor musun? Biz ruh...'

'Hayır! Jeno hayır! Lütfen sus..'

Jaemin yaşlı gözlerle yalvararak baktı Jeno'ya. 
Sıcak havaya rağmen buz tutan elleriyle titrekçe kapattı karşısındaki dudakları.
Bir süre iki çift yaşlı göz birbirine baktı,bir süre öylece durdular.

Dayanamayan Jeno başını Jaemin'in omzuna yaslamış ikna olması için ne yapması gerektiğini düşünüyordu.
Jaemin artık kendini düşünmeliydi. Arkadaşı için bunu kendisine de Jeno'yada yapmaması gerekiyordu.

Renjun'da elbet ruh eşiyle tanışıp gerçek aşkı bulduğu zaman unutacaktı Jeno'yu ..




                      _________






Renjun'un yanına geri dönen sadece Jaemin'di.
Jeno'yu arkasında bırakıp Renjun'un yanına gelen Jaemin sahte gülücüğünü yerleştirdi yüzüne.

Renjun gelen Jaemin'le arka tarafına doğru Jeno'yu görmek için bakındı.

'Nereye kayboldunuz Jaemin?
Jeno'yla nerden tanışıyorsunuz?'

'Ah! Okulda tanışmıştık. Sadece adını bilmiyordum. Bu yüzden sevgilin olduğunu anlamadım Renjunie~'

'Jeno nerede?'

Üşüyen ellerini birbirine sürttü Jaemin.

Jaemin acı çektiğini hissetti ruh eşinin hislerini bastırdı.

'Bilmiyorum..'

Like we just metHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin