5

23 5 1
                                    

'Jeno sana bişey söylemem lazım'

Jeno güneşli güzel bir havada geldikleri çimenlerin üzerinde oturmuş cıvıldayan sevgilisine baktı.

Gülümseyerek oturduğu yerden üzerine doğru eğildi ve Jaemin'in sırtının yere değmesini sağladı.

'Söyle sevgilim'

Demesine rağmen aralıksız sıraladığı öpücükler yüzünden Jaemin'e fırsat vermedi.

'Jenoo'

Jaemin söylenerek Jeno'yu üzerinden attı.

'Sen ruh eşi olduğumuzu söylemiştin ya hani'

Jeno eskisi gibi oturup Jaemin'i dinledi.

'Evet,söylemiştim'

Jaemin Jeno'nun elini ellerinin arasına alıp sıkıca sardı.

'Jeno ben ruh eşi olduğumuzu artık hissetmiyorum. Neden böyle olduğunu bilmiyorum. Bende sana sormak istedim.'

Jeno,Jaemin sardığı ellerini kurtarıp,yanaklarına götürdü.

Sırasıyla sağ ve sol yanağına ardından alnına ve dudağına birer öpücük kondurdu.

'Merak etme Jaemin böyle olması normal olabilir. Belki de bana daha aşık olmamışsındır.'

Jaemin kırgın bakan gözlerini kırpıştırdı.
Dudaklarını büzerek konuştu.

'Jeno'

Jeno ufak bir öpücükle Jaemin'in sözünü yine kesti.

'Sorun değil. Seni seviyorum ve senin de beni sevdiğini biliyorum. Sadece aşk başkadır. Seni kendime aşık edicem merak etme. Senin beni ettiğin gibi. '

Jaemin o gün ilk kez içtenlikle gülümsedi.

Ani hızla Jeno'nun üzerine atlayıp çimlere düşmesini sağladı.

Bu sefer öpücüklere boğulan Jeno'ydu.





_________






Jaehyun ve Taeyong'da güzel havanın tadını çıkarmak için dışardaydılar.

Kumlara vuran dalgalardan kaçışarak eğleniyorlardı.

Jaehyun önünde kahkaha atarak oynayan çocuk sayesinde aptalca sırıtıyordu.

'Taeyong sana bi haberim var.'

Taeyong dalgalarla olan oyununa ara verip Jaehyun'a doğru gitti. Kollarını boynuna sarıp aralarındaki boşluğu sıfırladı.

'Nedir?'

Jaehyun boynuna dolanan kolların sahibini belinden kaldırıp kucağına aldı. Dalgaların yetişemediği,ıslanmayacaklarından emin olduğu bir yere oturdu.

Taeyong'u bırakmak yerine kucağında oturtup sırtını göğsüne yasladı.

Yüzlerinde huzurlu birer gülümse peydah oldu.

Taeyong başını kucağında olduğu bedenin omzuna yaslayıp gözlerine baktı.

'Geçen yaz tatilinde benimle geldiğin teyzemin oğlunu hatırlıyor musun?'

Taeyong onaylayan biçimde başını sallayarak sordu.

'Jisung mu?'

'Evet bebeğim Jisung. Bu sene liseye başlıyor. Okumak için buraya taşınacakmış. '

'Gerçekten mi? İstediği okulu kazanabilmiş mi?'

Taeyong,Jisung adına mutlu olmuştu. Küçük çocuk orda okumayı ne kadar çok istediğini uzun süre dillendirmişti.

Jaehyun sevinçle çırpınan beden bakarak kokusunu içine çekti.

Taeyong kolları arasında dönüp Jaehyun'u itikleyerek kumların üzerine düşürdü.

Kollarını başının iki yanında tutarak üzerinde yükseldi.

Jaehyun koyulaşan parlak gözlerle gözlerine kilitlendi.

Taeyong gözleri ve yüzünde dolanan bakışlarla gülümsedi ve diliyle dudaklarını ıslattı.

Jaehyun parlak dudaklarla bakışını oraya çevirdi.

Kimin başlattığı bilinmeyen bir hızla iki tarafta birbirinin dudaklarına saldırdı.

Taeyong dudaklarını talan eden dudakları aralayıp bir inilti sızdırdı.

Jaehyun kendisine kontollü olmasını hatırlattı. Üstündeki bedeni altına almak için tumuşakça ittirdi.

Şimdi Taeyong alttan Jaehyun'a bakıyordu.

Ellerini Jaehyun'un saçlarına dolayarak daha çok üstüne çekti.

Jaehyun zorlu bir nefes saldı.

Dişlerini sıkarak arasından adını söyledi.

'Taeyong!'

Taeyong bilinçsizce fısıldadı.

'Hmm?'

Jaehyun bir süre sessizce bekledi.
Zar zor bastırdığı duygularıyla kendisini saran kolları nazikçe ayırmaya çalıştı.
Jaehyun ayrılmaya çalıştıkça Taeyong mızıldanarak engel olmaya çalışıp tekrar sarılıyordu.

Taeyong sinirle seslendi.

'Jaehyunie!'

Taeyong hala kollarından kurtulmaya çalışan Jaehyun'la sinirlenmiş bedenini sert sayılacak şekilde üstünden kumlara atmıştı.

Jaehyun şaşkınca göz kırpıştırarak Taeyong'a baktı.

Taeyong olduğu yerde gözlerini kapatmış sertçe soluyordu.

Taeyong üzerindeki bakışları hüssedil kızgınlıkla parlayan gözlerini Jaehyun'a dikti.

Jaehyun etrafını saran kokuyla Taeyong'un kolunu ufak bir tokatla sarstı.

'Kendine gel Taeyong!'

Taeyong silkelenip üzerindeki gerilimden kurtulmaya çalıştı.

Jaehyun Taeyong'un dağılan saçlarını düzenlerken söyledi.

'Feromonunu etrafımdan çek. İkimizde oldukça genciz. Yavaşça ilerliyelim. İlişkimizin hata olduğunu düşünmeni istemiyorum. '

Taeyong dudaklarınının yanlarını kaldırmış O'da dağıttığı Jaehyun'un saçlarını düzeltirken mırıldanmıştı.

'Haklısın Jaehyun ama..
Uff neyse '

İkiside bir süre soluklanmış ,üzerlerinde ki gerilimi azalttıktan sonra biraz daha vakit geçirmişti.

Jaehyun gün sonunda Taeyong'u eve bırakmıştı.

İkiside bu gece uzun süre düşünmek zorunda kalmıştı.

Like we just metHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin