4

124 8 1
                                    

Je půl sedmé ráno a já už jsem hodinu vzhuru, ale Dominik pořád spí. Pomalu vstávám z postele a snažím se Dominika neprobudit, ale to se mi nepovede "kam jdeš?" uslyším Dominikův chraplavý hlas a jeho ruce se omotaji kolem mého pasu a tahají mě zpátky do postele. Snažím se mu vyvléknout, to se mi ale nepovede a rázem ležím opět v posteli a on se ke mně tulí. Můj mozek to nepobírá, vůbec to nechápu, však ho ani neznám, tohle je špatně. "Nech toho" řeknu "co?? udělal jsem něco špatně?" zeptá se a podívá se mi do očí "Tohle je špatně, vůbec se neznáme" odseknu mu "Tak bychom se měli poznat" řekne a ušklíbne se "Já to myslim vážně" řeknu a podívám se na něj "no dobře" řekne a lehne si zády ke mně. Já si toho ale nevšímám a jdu do koupelny, kde se vysprchuji a potom odcházím do kuchyně, tam si ale uvidím Dominika v bílých boxerkách, nevšímám si ho a jdu si pro hrnek "čaj máš na stole" řekne Dominik a ukáže na stůl "díky" řeknu a jdu si sednout ke stolu, chvíli si povídáme a já se pak jdu převléct. Mezitím co se převlékám uslyším Dominikův hlas zpoza dveří "Jak jsi na tom, potreboval bych se převléknout" v tom ale vyjdu z pokoje a hodim mu do ruky jeho tričko "Můžeš" řeknu mu a odcházím se obout. "Tak pa malá biš" pronese Dominik a ušklíbne se "Tak ahoj" Řeknu a odchazim pryč.

.

.

.

.

.

Ahoj, musím uznat že tohle je taková krátká kapitola a proto jí vydávám ještě dnes. Už pracuji na dalších, mám to sice předepsané, ale psala jsem to na české klávesnici a ještě na tabletu, takže to musím opravovat.

Snad se alespoň trochu líbí :)

Já jsem Dominik, a ty? __ Nik Tendo, Milion plusKde žijí příběhy. Začni objevovat