Pohled Nika
Přiběhla ke mně Liv "Strejdo kdo je ta paní?" zeptá se, zvednu jí a nesu ji směrem ke gauči "To je teta Jessie" říkám jí u toho "A ty jí máš rád?" zeptá se Liv "No to je trochu složitější, ale rád jí mám a moc" odpovím jí a jen co to dořeknu ji postavím na zem "Jé ahoj princezno, ty jsi Livinka, že jo?" řekne Jessie když Liv uvidí, ta se usměje "Jo a ty jsi moje nová teta Jessie" řekne ta malá "No to víš že jo" odpoví jí "Pojď si ke mně sednou, pojď" řekne a ukáže na místo vedle sebe "Tak jo" řekne a sedne si k ní
Pohled Jessie
"A teto můžu se tě na něco zeptat?" zašeptá mi Liv do ucha "No jasně princezno" odpovím jí "Ty máš ráda strejdu Domču?" zeptá se "No je to trochu složitější, ale mám ho moc ráda" odpovím jí "To strejda říkal taky, že je to složitější a že tě má moc rád" řekne, nad tím se jen usměju a podívám se na Nika, ten to hned zaregistruje a přijde k nám "Copak si to tu šuškáte?" Liv si stoupne "Teta říkala že tě má prej hrozně moc rá" nestihla to doříct protože jsem jí zakryla rukou pusu "Cože mě má moc?" zepta se Nik a usměje se na mě "Ale nic" řeknu a trapně se zasměju "Že tě má ráda" řekne rychle Liv, když jí sundám ruku z pusy "Aha, tak to potom jo, no nic, dáte si něco k jídlu holky?" zeptá se nás Nik "No jasně" odpovím mu "A co by to mělo být?" zeptá se nás "Špagety! Ty strejda umí nejlíp" řekne Liv "Fakt? tak to si dám taky když to říkáš" odpovím ji "Dobře tak já jdu na to" řekne Nik "A my pujdeme s tebou" řekla jsem "No tak super" Řekne Nik.
.
.
.
.
Lidičky moc se omlouvám za neaktivitu, bylo toho na mě moc, ale už se budu snažit vydávat kapitoly pravidelně :)
ČTEŠ
Já jsem Dominik, a ty? __ Nik Tendo, Milion plus
Fanfictionokamžitě si to koukej přečíst, protože tam je nik :)