5

133 6 0
                                    


Už je to týden co jsem u Dominika spala a nemůžu ho za boha dostat z hlavy, mé přemýšlení ale přeruší odemykání dveří, ve kterých se následně objeví Sof "ahooooj!" zakřičím a rozběhnu se k ní, abych ji mohla obejmout. "Ahoooj" řekne Sof "hrozně se mi stýskalo" řeknu a ona se na mě jen usměje. "dojdu si vybalit" řekne a odchází do pokoje, po chvili za mnou přijde do kuchyně "Něco nového?" zeptá se mě "ne ani ne" odpovím ji a než stihnu cokoliv říct tak začne zase mluvit ona "nekecej, vidím to na tobě" ja se na ni jen podívám a začnu "no tak fajn, něco možná jo" jeji vyraz byl k nezaplacení "já to věděla. A co se teda stalo" pronese "no..... možná jsem prespala u jednoho kluka" odpovim ji "fak? to je super a znam ho?" zeptá se mě Sof "no..... jooo a ne jen ty" řeknu rozklepaným hlasem "co? to nechápu jak se jmenuje?" ptá se dál "no jako, jak se to vezme" odpovim ji "ty vole Jess rekni to už!" zvedne hlas "fajn, fajn, klid. No jmenuje se Dominik" když to dořeknu Sof se zamyslí a říká "Aha, tak toho asi neznám." jen se na ni kouknu a řeknu "Seš si tím tak jistá?" Sof se zamyslí a najednou začne ječet"aaaaaaaaaa, to neni možný, je to Nik??" kouknu na ni a řeknu "Jo! Konečně ti to došlo" začaly jsem se se Sof smát. "A bylo něco?" zeptá se Sof. "Ne, nebylo.". "Achjoo!, to je škodaaa!" Začala kvílet Sof.

Je večer a se Sof jsme se domluvili že půjdeme na diskotéku. Už tam skoro jsme. Když dojdeme ke dveřím do klubu, uvidíme jednoho vysokého chlapa, který nás pustí dovnitř. Šla jsem hned na bar a dala si své oblíbené Cuba libre. Po chvíli za mnou přišla Sof s tím, že odchází pryč s nějakým klukem, nevím kdo to byl, ale byl cely potetovany a někoho mi připomínal. Neřešila jsem to, a dala jsem si další drink a pak další a další a pak se z toho staly panaky, nejdříve jeden pak druhý a pak další a další a další. Byla jsem úplně zlitá a šla jsem tancovat, teda jestli se tomu dá říkat tanec. Po chvilce jakého si motání se narazím na jednoho kluka "Ty vole, čum na cestu!" zakřičím na něj v opilosti "Jess??" řekne kluk, do kterého jsem narazila "uhni mi z cesty" řeknu a strčím do něj "Tak ty už nikam nejdeš, max do postele" řekne a chytí mě "Neeeee! pojď se bavit ty suchare" řeknu a začnu ho tahat za ruku, aby začal tancovat, nevím co to semnou je, normálně takhle nepiju. "Řekl jsem ne!" řekne Dominik a přehodí si mě přes rameno "Neeee! Ty suchare! Pusť mě!" mlátím ho do zad a křičím při tom, hned jak vyjdeme z klubu naloží mě do auta a připouta, po chvili jízdy jsme před barákem, kde už to znám. Dominik mě zase vezme přes rameno a nese do schodů a když jsme u něj v bytě tak mě dá do postele a začne mi sundavat tričko a kalhoty "Já ale nechci" říkám mu "prosimtě nech toho, musíš se převlíct a sama to nezvládneš a stejně s opilejma holkama nespim" řekne Dominik a navléká mě do jeho trika.

.

.

.

.

Takže je tu další část, doufám že se bude líbit, určítě mi můžete napsat jak by jste chtěli aby to pokračovalo nebo jaké by jste chtěli třeba postavy, budu moc ráda za každý komentář a moc děkuju  :)

Já jsem Dominik, a ty? __ Nik Tendo, Milion plusKde žijí příběhy. Začni objevovat