Hatılatma*kucağımdan kalkmadın ya ondan diyorum ama eğer istersen yemeğini kucağımda yiyebilirsin *
Duyduğum şeyle kalkmam bir olmuştu.Birden telaşla duduağımın arasından şu kelimeler dökülüvermişti.
"Senin kucağını isteyen kim? Sen kendini ne sanıyorsun?"
"Hem kucağımdan kalkmıyorsun hemde suçu bana mı atıyorsun"
"Ne yani ben mi suçluyum"
"Yok canım ne suçlusu alt tarafi kucağıma düştükten sonra beni suçladın olabilir öyle şeyler çünkü her gün biri benim kucağıma düşüyor ve beni suçluyor"
"Of minho sende ufacık şeyi abartıyorsun"
"Ben abartacak olsam senin güzelliğini abartırım" dedikten sonra herkes olamaya başlayınca sinirimin yerini yavaş yavaş utanç almaya,yanaklarım kızarmaya başlamıştı.Minho sanki hiç birşey olmamış gibi yemekhaneden öylece çekip gitmişti ben ise olduğum yerde öylece kalmış az önce duyduklarımı idrak etmeye çalışıyordum.Çok sürmeden bizimkiler yanıma gelmişti,Seungmin konuşmaya başladığında şoku yenice atlatabilmiştim.
"Hey jisung"
"He efendim"
"Az önce ne oldu öyle"
"Bende şok içerisindeyim ne olduğunu anlayamadım"
"Minho aşık olmuş sana" Jeongin'in dediğiyle kaşlarımı çatmıştım
O sırada felix sanki zihnimi okuyormuş gibi "saçmalama jeongin Minho bu sence gerçekten birisine aşık olabilir mi?"
"Oda bir insan aşık olabilir ne var bunda"
"Sende mi seungmin,bakın o çocuk insanları sadece eğlence amaçlı KULLANIYOR" kullanıyor kelimesini bastırarak söylemişti.
"Neyse minho için kavga etmeye değmez gelin sınıfa çıkalım" ortamı yumuşatmak için konuyu dağıtıyordum.Sınıfta büyük bir sessizlik vardı ortam çok gergindi hoca sonunda gelebilmişti, hoca tam derse başlayacakken minho elini kaldırdı.
"Noldu minho?"
"Hocam jisung'un yanına geçebilir miyim?"
"Tabiki geçebilirsin"beklemeden yanıma geldi.
"Naber jisung" Öğlen söylediklerinden sonra konuşmak garip gelmişti ama nedense onunla konuşmak istiyordum.
"İyiyim sen?"
"Sağol bende iyiyim"
"Öğlen neden öyle dedin?"
"Ne demişim?"
"Hani dedin ya "ben abartacak olsam senin güzelliğini abartırım"diye niye böyle bişey dedin?"
"Yalan mı söyledim sanki"
"O kadarda güzel değilim bunu sende biliyorsun(he kardesim aynen) simdi herkes aramızda birşey olduğunu düşünecek"
"Düşünecek değil düşünüyorlar"
"Nasıl yani?"
"Okulun itiraf sayfasına bak anlarsın"Okulitirafsayfası:Okulumuzun popüler ve yakışıklı çocuğu Lee Minho bugün kantinde okula yeni gelen Han Jisung ile beraberdi acaba sevgili olabilirler mi?
19.250 beğenmeUser8383883:Minhomdan uzak dursun
Minhofan:Minho bana ait bu arada
Minhoherseyim:Minho elden gidiyi
Minhoyaasıkmısım:Olamaz
Use47r92:jisungta yakışıklıymış
Userimben:Minhoyu siz alın jisungu bana verin
Devamını görün..."Ne diyor bunlar"
"Gördüğün gibi"
"Off herşey senin yüzünden"
"Yine başlamayalım bence"
"Tamam" hoca bir anda bağırınca ikimizde oturduğumuz yerden sıçramıştık.
"MİNHO! JİSUNG!"
"Ya susun yada çıkın"
"Peki hocam"
"Tamam hocam"
"Telefon numaranı versene"
"Hoca daha demin azarladı"
"Numaranı verirsen susarım"
"Ah peki madem" Minhonun telefonunu alıp kendi numaramı kaydetmiştim dediği gibi numaramı verince susmuştu.Ders bir türlü bitmek bilmiyordu oflayarak kafamı sıraya koyduğum an zil çalmıştı. Hemen bizimkilerin yanına gidip derste olanları anlattım.
"Minho sana yürümüyor uçuyor mübarek"
"Daha 2.günden numara istemek nedir ya"
"Tamam o istiyor sen neden verdin?" Ard arda konuştuklarında derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"İkinci azarı yeyip kendimi müdürün yanında bulmak istemedim"
"Ah doğru müdür ağzına ederdi"teneffüs boyunca konuştuktan sonra derse girdik ders işlemekten çok sıkılmıştım ama yapacak birsey yoktu.Sonunda okul bitmişti sanki hiç bitmeyecek gibiydi bir an önce eve gidip dinlenmek istiyordum. Yaklaşık 15 dakika sonra eve gelebilmiştim.Üzerimi değiştirmiş, yemeğimi yemiş ve uyumak üzere yatağıma yatmıştım tam uyuyacağım sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle tüm uykum kaçmıştı,telefonu elime alıp bildirime baktım bilinmedik bir kişiden mesaj gelmişti.
05........9
Naber jisung
Jisung
Kimsiniz?05........9
Ben Minho
Jisung
Ne oldu Minho?
Acaba niye yazdı/
Bir şey mi oldu ki?/
Bana bir şey mi söyleyecek?/Minho
Yarına ödev var mı?
Aslında ödev olup olmadığını biliyorum/
Sadece seninle konuşmak iyi geliyor/
Kendine gel minho ona aşık olamazsın/
Ama çok güzel/Jisung
Yok diye biliyorum
Sınıfta o kadar kişi varken neden bana yazıyor?/
Gerçekten sırf bunun için mi yazdı?/Minho
Sağol jisung iyi geceler
Yarın görüşürüz
İyi geceler sevgilim/
Yarın o güzel yüzünü göreceğim
için çok mutluyum/jisung
Ne demek rica ederim
Yarın okulda görüşürüz Minho
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I never like you//minsung
RomanceOkulun gözdesi olan Lee Minho ve yeni gelen Han Jisung'un arası nasıl olacak?(TAMAMLANDİ)