Jisungtan
Benimle dalga geçiyor olmalı çünkü başka açıklaması yok neymiş yarın onun kucağına oturacakmışım birde kendi isteğimle? Hahaha güleyim bari,zil çaldığı gibi felixin yanına adımladım."Hyunjin seni seviyormuş"
"NEEEEEE"
"Bağırmasana"
"Ciddi misin kim söyledi pekiii??"
"Minho"
"Sende inandın ve sevgili olmadığımızı söyledin değil mi"
"Eve-"
"Benim salak arkaşım ağzından laf almak için yapmış"
"Ya harbi salağım"
"Ah sana vah sana jisung"
"He birde Minho sizin alt sokağınızda yaşıyormus jisung"
"Kurtulamayacak mıyım şundan neyse ben bugün Avmye gideceğim gelsene benle"
"Çok isterdim ama proje ödevini yapmam lazım"
"Jeongine sorayım"
"O hasta olduğu icin okula gelmedi hatırlamıyor musun gruba yazmıştı"
"He evet neyse bende seungmine sorarım"
"Onun chan hocayla dersi var"
"Herkes neden bugün meşgul ya"Okul çıkışı
Okuldan çıktıktan yaklaşık 10 dakika sonra otobüs durağına varabilmiştim zaten kısa süre sonra otobüs gelmişti.Otobüste boş olan yere oturdum ve kulaklığımı takarak şarkı dinlemeye başladım.Yanımda hissettiğim bedene döndüm bu kişi Minhoydu.Bir dakika bu kişi MINHOYDU??? Yanıma oturdu."Selam"
"Selam"
"Naber"
"İyi sen"
"İyi bende"
"Ne dinliyorsun" deyip kulaklığımın birini kulağımdan çıkarıp kendi kulağına takmıştı.
"The Neighbourhood mu dinliyorsun"
"Evet, senin en sevdiğin şarkı hangisi"
"Reflections ya senin?"
"Benimde Reflections "
Bu bir tesadüf müydü çünkü tam bu sırada Reflections çalmaya başlamıştı.Minho kafasını omzuma,elini ise bacağıma koymuştu.Normalde rahatsız olurdum ama bu temas hoşuma gidiyordu.Biraz daha yolculuk yaptıktan sonra AVMye varabilmiştim.Benim inmemle Minhoda inmişti.
"Sende ki AVMye geldin"
"Evet"
"Beraber dolaşalım mı jis?"
"Aslında evet olabilir neden olmasin"
"Hadi gel"
Alacağımız ve karşımıza çıkan herşeyi aldıktan sonra Minhonun ısrarı ile yemek yemeye gimiştik.Yemeklerimizi yerken bir personel yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Merhaba acaba numaranızı alabilir miyim?" Personel yakışıklıydı ama numaramı herkese veren birisi değildim sadece Minhonun yüz ifadesini görmek istiyordum.
"Tabi"
"Yok veremez" deyip elimden tepefonu kapıp almıştı
"Ne yapıyorsunu beyefendi sizi alakadar etmez bu durum"
"Beni mi alakadar etmiyormuş hah,işine bak sen"
bana bakarak "Ben zaten işime bakıyorum"
"Kes"
"Kimi oluyorsunda karışıyorsun ki"
"Sevgilisi olarak oldu mu"
"Kusura bakmayın efendim"
"Hayır sevgilim değil" konuşmam bitince Minhonun elindeki telefonu alıp numaramı yazdım ve verdim.
"Jisung diye kayıtladım"
"Teşekkür ederim en kısa zamanda tanışmak için arayacağım"
"Görüşürüz"
"Görüşürüz" ardından Minho masadan kalkıp gitti.
"Hey Minho nereye"
"Seni ilgilendirmez"
"İlgilendirir çünkü beraber dolaşacağız dedik"
"İyi o zaman ayrılalım burada" hızlıca tuvalete girdi.Peşinden bende girdim bir anda böyle gitmesi hoş değildi.İlk bana baktı sonra kabinlerden birine girdi.Kapıyı kilitlemediği için kapıyı açıp kabine girdim.
"Ne yapıyorsun jisung"
"Niye bir anda gittin?"
"Jisung çıkar mısın?"
"Çıkmam"
"Jisung birisi gelirse ne yapacaksın"
"Gelirse gelsin" alanımız sınırlı olduğu için birbirimize çok yakındık.
"Ne istiyorsun"
"Seni"
"Ne?"
"Şaka yapıyorum neyse neden bir anda kalkıp gittin"
"Neden ona telefon numaranı verdin"
"Ne alaka"
"Seni seviyorum dedim ama sen ne yapıyorsun elaleme gözümün önünde numaranı veriyorsun"
"Şey"
"Ney"
"Of Minho" kabinden çıktığım sıra kapı açıldı 3 kişi girdi.Minhoyla aynı kabinden çıktığımızı görmüş olacaklar ki gülmeye başladılar.Onlara aldırış etmeden tuvaletten çıkıp çıkışa yöneldim Minho da peşimden geliyordu.Otobüsümüz de gelmişti,otobüse binip gelirken bindiğim yere bindim,kulaklığımı çıkardım.Chase atlantic-Friends
Kısa süre sonra Minho yanıma oturdu.Gelirken yaptığı gibi kulaklığımın tekini alıp kulagına taktı,bu seferde ben onun omzuna yatmıştım şaşırmıştı ama tek kelime dahi etmedi.Otobüs durunca indim ve mahalleye adımladım birden Minhonun sesini duydum.
"Sende mi burada yaşıyorsun?"
"Evet evim hemen şurası"
"Benimde o evin arkasındaki komşuyuz yani"
"Evet galiba öyle"
"İyi akşamlar jisung"
"Sanda Minho"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I never like you//minsung
RomanceOkulun gözdesi olan Lee Minho ve yeni gelen Han Jisung'un arası nasıl olacak?(TAMAMLANDİ)