Hello ေနေရာင္ျခည္ပါ...စာမေရးတာလည္း ၾကာၿပီဆိုေတာ့ December လ အစမွာ စာျပန္ေရးပါေတာ့မယ္ေနာ္...wattpadထဲ မ၀င္တာၾကာၿပီ ခုမွျပန္၀င္ေတာ့ ေတြ႔လိုက္ရတာက season 2မွာ တစ္ခ်ဳိ့ေတြက Unicode မရတာေပါ့...ကိုယ္wattpadဖတ္တဲ့ အသိတစ္ခ်ိဳ႕ကို ေမးၾကည့္ေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ကအကုန္ရၿပီး တစ္ခ်ိဳ႕က introပဲ uniရတယ္လို႔ ေျပာၾကပါတယ္...အခုေရာင္ျခည္ အကုန္လံုးကို ေသခ်ာျပန္ျပင္ထားပါတယ္...အဲ့တာမွ မရဘူးဆိုရင္ library ထဲကေန ထုတ္လိုက္ထည့္လိုက္ လုပ္ၾကည့္ဖို႔ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္...wattpad massage boxကို သိပ္မစစ္ျဖစ္တာမို႔ စာဖတ္မရတာပဲျဖစ္ျဖစ္ စကားေလးေတြေျပာခ်င္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ facebook accountကို လာခဲ့လို႔ရပါတယ္...updateကိုေတာ့ dailyမဟုတ္ရင္ေတာင္ တစ္ရက္ျခား upေပးပါ့မယ္...
Btw//I really miss you
_______________
Uni//
Hello နေရောင်ခြည်ပါ...စာမရေးတာလည်း ကြာပြီဆိုတော့ December လ အစမှာ စာပြန်ရေးပါတော့မယ်နော်...wattpadထဲ မဝင်တာကြာပြီ ခုမှပြန်ဝင်တော့ တွေ့လိုက်ရတာက season 2မှာ တစ်ချို့တွေက Unicode မရတာပေါ့...ကိုယ်wattpadဖတ်တဲ့ အသိတစ်ချို့ကို မေးကြည့်တော့ တစ်ချို့ကအကုန်ရပြီး တစ်ချို့က introပဲ uniရတယ်လို့ ပြောကြပါတယ်...အခုရောင်ခြည် အကုန်လုံးကို သေချာပြန်ပြင်ထားပါတယ်...အဲ့တာမှ မရဘူးဆိုရင် library ထဲကနေ ထုတ်လိုက်ထည့်လိုက် လုပ်ကြည့်ဖို့ အကြံပြုချင်ပါတယ်...wattpad massage boxကို သိပ်မစစ်ဖြစ်တာမို့ စာဖတ်မရတာပဲဖြစ်ဖြစ် စကားလေးတွေပြောချင်တာပဲဖြစ်ဖြစ် facebook accountကို လာခဲ့လို့ရပါတယ်...updateကိုတော့ dailyမဟုတ်ရင်တောင် တစ်ရက်ခြား upပေးပါ့မယ်...
Btw//I really miss you
_______________