Kurşun Kalem

38 3 1
                                    

Akşam yaptığım fantezilerden sonra sabah kalkıp giyinmem çok zor oldu.

Üstüme askılı bir kırop altıma ise bilek nayk pıro tayt.

Çok çekici göründüğüne yemin edebilirdim. Daha aynaya bakmadan hemde!
Küflenmiş çantama 100 yıl önce annemin ördüğü el emeğini hırkamı koydum. Onu hemen giyinmeyecektim çünkü Memeti kıskandırmam lazımdı...

Bana nine demenin bedelini ödeceyeceksin Memoşum!

Okula gittiğimde saat çok erkendi derslerim daha başlamamıştı bile. Bende sıkıntıdan ne yapacağımı bilmediğim için müdür odalarını gezmeye başladım.

Kapının önünde Mehmet Korhanlı ismini görünce duraksadım. Bilek nayk pıromu God katına kadar çektikten sonra kapıyı çekici ve esnek bir şekilde çalmaya hazırlanmıştım ki elim havada kaldı.

O an aklıma evil bir fikir geldi. Odaya dal tasak girecektim. Bu fikiriz 1 saniye düşünüp kafamda pilanladıktan sonra odaya laps diye girdim.

Mehmet önündeki pide kutusunu yalarken üstündeki atletine yağ damlatmıştı. Beni görünce dayanamadı tabi.
Elindeki pide kutusunu yavaşça masasına bırakırken münasip yerime gözü kaymıştı sanki görmedim azgın şey 🍑🍑🍑

Memet ben onun kaslı kıllı göğüsünü izlerken yanındaki askılıktan Recep İvedik filmindeki kırmızı ejderhalar gömleğini giyindi.

Erkeğimdi o benim diye düşünürken Memedimin odasında muhtemelen ben gelince dolaba giren esmer kahbe bir anda önüme fırladı.

Ben olayın şokunu algılayamazken Memede hayal kırıklığı ile bakıyordum. Sanki içimi okumuş gibi bana öyle şefkatle baktı ki.

İçim eridi o an ona...

Onu kollarımla sarıp dizimde uyuturken gözünün içinde yeni sulu boyalarımı denemek istedim. Düşüncesi bile güzeldi...

Ahh Memet ah, sen benim olacaktın şuan var ya...

Neyse ben bunları düşünürken o anda o da bana yaklaşıyordu. Kaslarında gözlerimi alamıyordum ki bir anda muşmula suratlı Peyker geldi.

"AAAAA Halime hanım ne yapıyorsunuz burada böyle?"

Gözümün içine bakarak gülümsedi. Onun anı gelişine Memoşum da şaşırmıştım tabi. Çocuğun beti benzi attı bi anda. Oda zoraki bir şekilde gülümsedi ve

"Hoşgeldin Peyker" Diyerek ensesine şaplattı.

Bende gözlerimi devirerek üfleyerek

"ÖF hay (hi) Peyko"

Peyker ona hitaben konuşmadan hoşlanmış olacak ki ağzında kalan son 6 dişi ile yüzüme yüzüme tükürerek güldü.

Orospu çocuğu. Yüzümdeki iğrenç ötesi pis, artık yeşermiş olan tükürükleri kolumun tersiyle sildim.

"Allah belanı versin Peyker"
Yüzümün bir kısmında tükürük kalmış olacak ki Memet kaslı baş parmağı ile çenemi tutup yüzümdeki mikrop yuvası su damlalarını sildi.

O an yüzüm kızardı desem yalan olur. Amacım zaten bu niye utanayim amına koyayım?

Yüzümde memnun bir gülümseme ile boynumu eğdim ve ince ses bir tonuyla

"Ben gideyim hocam.. Dersim var malum"

Peyker süzmesi yüzüme aval aval baktı. Haşmetlim olan Memed ise kolumu kavradı...

_____________

ABI SU BOLUMLERI VOTELASANIZ COK GUZEL OLACAK YAZMA HEVESIM ARTIYOR LUTFEN AMA. SIZE GUVENIYORUM BEBIKAMLARIM<3

Alın yazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin