Memet yüzümdeki tükürükleri değil de küflenmiş bölgeleri eliyle kazımaya çalışıyormuş meğersem. O an çok utandım çünkü bu küf değil gözümdeki çapaktı.
Memeti hayal ederken ve taytımı god katına kadar çekerken lavaboya girmeyi unutmuştum. Neyse Memetin gözünün içine bakarak ona haykırdım
"AAAAYH BENIM DERSIM VAR BIRAK BE!"
Ona asla bağırmak istemezdim ama götüm yusuf yusuf olmuştu napayim?
Mehmet küflenmiş yüzümden kaslı baş parmağını hemen çekti.Tırnaklarının arasında derim kalmıştı.
Ona bakmadan hemen 8/D sınıfıyla olan dersime uça uça gittim. Tam 40 dakikamı almıştı 2. Kata çıkmak. Zaten ben sınıfa girince dersin son 20 dakikası kalmıştı.Sınıfa girer girmez hemen onları azarlamaya başladım.
"Siz nankörsünüz, siz cahilsiniz, siz köpkesiniz!"
Öğrencilerimden biri diğerinden rahatsız olduğunu söyledi. Ben de kızı dinlemeden hemen ona
"Sen ayrı bir nankörsün."
Kız yüzüme anlamaz şekilde baktı
"Hem çocuğu konuşturuyorsun hemde rahatsız oldum diyorsun yazık"
Diyerek racon kestim. Masama oturmam 1 dakikayı bulmuştu.Oturur oturmaz hemen bilekberi telefonumu açıp, çantamdaki milattan kalma artık sararmış olan beyaz kablolu kulaklığımı çıkardım ve cemcel edit izlemeye başladım.
Bir ara çocukların çok konuştuğunu duydum. Ama aralarından biri el kaldırıyordu hemen kulaklığımı çıkartıp kıza söz hakkı verdim.
Ne hakkında konuştuğunu dinlemedim bile. Saçları omuzuna yakın ve düz olan kıza bakıyordum sadece. Sonra arkadan bir ses yükseldi
"Hocam nereye bakıyorsunuz?"
"Kızım sana bakıyorum işte"
Dinlediğim kızın aslında kız olmadığını öğrendim meğersem yan sırasındaki kıvırcık kız konuşuyormuş.
Ama bu sefer ki kızdı vallaha.Ben ne yapıyorum diye düşünürken aklıma mükemmel bir bahane geldi.
"Hadi çocuklar gelin resim çizerken beni izleyin"
5 kız 1 erkek başıma toplandı. Tam önümde duran çocuğun münasıp yerine arada bakarak resimimi çiziyordum. Çocuk bir şeyler söyledi ama onu dinlemedim çünkü kulak kristallerim oynuyo. Yani mantıklı bir şey söylese 5 kat ilerisini duyduğum için ne dediğini anlardım.
Çocuk bir süre sonra"Hocam izin verdiniz mi?" Dedi
Yüzüne bakıp,"Neye?" Dememe kalmadan zil çaldı
Başımda duran kızlardan biri"Hocam çıkabilir miyiz?" Dedi bende hemen yapıştırdım cevabı
"E hani izliyodun?"
Kızlar bu mantıklı sözümden sonra çıkıp gittiler. Güzel laf soktuğum için kendimle gurur duydum.Adeta bir mükemmellik örneğiydim. Neyse sınıfta çay bardağımı unutarak daha doğrusu taşımaya üşendiğim için orada bırakarak tuvalete gittim.
Tuvalette 8/D'nin türkçe öğretmenini gördüm. Bu kadını hiç sevmezdim çünkü o benden daha gençti. Ve Memete yakındı. Onu çakalca ittirmek istedim ama öne atılırken mal olduğum için yere bok çuvalı gibi yapıştım.
Dışarıda hafif yağmur yağdığı için ıslak olan tuvalet fayansında boydan boya bulaşmıştım. Aslında canım o kadar da acımamıştı ama Memet gelip beni kurtarsın diye inlemeye başladım ve kapı bir anda açıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alın yazım
Humor"Onu ilk gördüğümde o olgun cazibesi beni benden almıştı zaten." || Genç müdür yardımcısı Memet ile okulun moruğu resim öğretmeni Halime hanımın saklı aşk hikayesi...