Gelen kişi Peyko'ydu. Yine yırtık dondan çıkar gibi çıkmıştı karşıma. Pisuvarda yanlara akıtan adamlar gibiydi herkesi rahatsız ediyordu. Özellikle de beni!
Bir yakalasam oracıkta kötü şeyler yapacaktım ona ama benden daha hızlı olduğu için yakalayamazdım işte. Neyse omuzlarımdan tutup beni sanki yırtık A101 poşeti gibi bi hışımla kaldırdı.
Kristallerim oynadığı için ayakta duramadım ve bu sefer yüz üstü yere şapladım.
Ağzım gözüm bok olmuştu. Ellerimi yere bastırıp kalkmaya çalıştım şuan domalış pozisyonunda duruyordum. Ve arkamda kim vardı tahmin edin.
Namı değer Hay(hi) Peyko.
Orospu cocuğu bilerek üstüme eğiliyordu. Hemen lavabodan tutunup ayaklandım. Üstümü başımı temizlemeye çalıştım ama her zamanki gibi yine bir şeyi beceremedim.Ben biraz sakattım sanırım. Bunun başka açıklaması olamazdı çünkü. Gözümde yaşlar birikmişti rezil olmuştum çünkü. Hızlıca (3 dakikada) tuvaletten zırlayarak çıktım.
Tam okulun arka kapısından çıkacaktım ki onunla çarpıştım. Memet'le...
Kolumdan tuttu ve ona bakmaya zorladı. Yüzüne baktığımda yanaklarımdan yaşlar akıyordu. Orangutana benzediğime yemin edebilirdim o an.
O bunu hiç takmadan kaslı baş parmağı ile göz yaşlarımı sildi. Ve bana dedi ki
"Sen ağlama... Bir damla göz yaşın yeter."
Ona eşlik ettim
"Sen üzülmeeee" sesim bok gibiydi ama sanki Ariana Grandeymişim gibi şarkıyı söylemeye devam ediyordum.
Mehmet bir yerden sonra bu işkenceye katlanamamış olacak ki yüzünü buruşturdu.
"Hadi içeri geçin Halime hocam."
"Geçemem Memo- AY YANI MEMET BEY"Yüzüm blushing olmuştu. Hem de ne blushing ama anlatamam.
Memoşum ise bana güldü VE YANAĞIMDAN ÖPTÜ..O YUMUŞACIK, KIVRIMLARININ ARASINDA PIDE KIRINTISI KALMIŞ DUDAKLARIYLA BENI BENI BIHTERINI ÖPTÜ..
Olduğum yere mıhlanmıştım.
O ise kahkaha atmakla meşgüldü. Kaşar bilerek yapıyordu. Kaybim kıyıydı küştüm Meymet hıh.
Neyse siktir edin trip atacak halde değildim.O an 8/D sınıfından bir kızın bizi gördüğünü fark ettim. Memoşa kaş göz hareketleri yaparak kızın gördüğünü anlatmaya çalıştım. Parlak zekalı kocam da hemen anladı ve sinirliymiş gibi yaptı. Ah dahi kocam benim, ah boya paletim benim, ahh fırçamı temizleyeceğim del-
"Hocam dersiniz yok sizin gidin hadi."
Ayak üstü kovdu beni orospu hemen koşarak oradan ayrıldım. Ama garip bir şekilde arkamdan gelen ayak sesleri duydum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alın yazım
Humor"Onu ilk gördüğümde o olgun cazibesi beni benden almıştı zaten." || Genç müdür yardımcısı Memet ile okulun moruğu resim öğretmeni Halime hanımın saklı aşk hikayesi...