SELAM NABER FAZLA UZATMADAN BÖLÜME GEÇELİM YILDIZA BASIP YORUM YAPARMISINIZ??
-...Yanlızlık müziğin bile seni dinlemesidir.
~ÖZDEMİR ASAF~
...
YAZARDAN
Elva herşeyin farkındaydı.Sevmediği ağadan olan çouğunu düşürmek üzereyken bile haberi yoktu hatta elvanın çocuğunun olacağından bile haberi yoktu...Elva müzik dinlerken aynı zamanda da kitap okuyordu.Birden odaya alev girdi.Elva kulağından kulaklığı çıkarıp kitabının içine ayracını koyup oturduğu masanın yanındaki küçük sehpaya bırakmıştı.Alevin siniri gözlerinden belli oluyordu. Çünki elva alevin büyük bir sırrını öğrenmişti.Alev bunu nazlıdan duymuştu.Çok sinirliydi ve korkuyordu.Biliyordu eğer bu sırrı kocası öğrenirse onu direk olarak evden kovardı.Çünki sırrı şuydu.Alev bi başkasıyla yatmıştı.O nerden duydu derseniz onun yani elvanın uzaktan olan kuzeniyle yatmıştı aralarınıda 10 yaş olmasına rağmen en büyük kuzeniyidi elvanın azim.40 yaşındaydı.Evet yanlış duymadınız elvaya çok değer vermeyen ama onunla herşeyini paylaşan kuzeni azimdi o...
ELVADAN
...
Şuan hastanedeyim.Neden mi?Çünki alev yüzünden çocuğumu düşürdüm.Alev yalan atmıştı.Benim çouğum düştü diye doktor yalan söylediğini ulturasyonda kanıtlamıştı.Onunda küçük bi kanaması olmuştu.Onun sadece kanaması olurken ben çocuğumu kaybetmiştim daha cinsiyetini bile bilmiyordum bu hafta doktor açıklayacaktı.Bacaklarımı kendime çekmiş hasta yatağında oturuyordum yanımda nazlı ve emine abla vardı.Birden odaya oğuz girdi.Ve kızlara dönüp konuştu.
OĞUZHAN-Kızlar yengeniz sizi çağrıyo hadi gelin.
Dedi.Kızlar bana bakmıştı hisetmiştim.Sonra nazlı konuştu.
NAZLI-Hayır abi biz elva yengemin yanında kalmak istiyoruz.
Dedi .Ben ona dönüp gülümsedim.Ama gülümsemem kısa sürdü.Oğuz konuştu.
OĞUZHAN-Nazlı onun yardıma ihtiyacı yok!Hadi yüriyin yengenizin yanına.
Demişti.Canım uzun süre sonra yanmıştı.Nazlı bana bakmıştı bende ona bakıp konuştum.
ELVA-Kızlar hadi abinizi dinleyin.Sonra gelirsiniz tekrar.
Dedim.Nazlı konuşacakken oğuz konuştu.
OĞUZ-Hadi kızlar gerçek yengenizin yanına .
Dedi.Nazlı gil zorda olsa odadan gitmişlerdi bende ayağa kalkıp lavoboya gidip tekrar odaya geri döndüm.Ve nazlının benim için getirdiği çantayı alıp odadan çıktım .Bi taksi çağırıp en yakın arkadaşım olan eflalin evine doğru gitmesi için adresi verdim ve taksici oraya doğru sürmüştü...Eflal ve ailesine herşeyi anlattmıştım.Beni destekledeklerini söylemişlerdi eflalin amcası binbaşı olduğu için bana asker olmamda yardım edeceğini şöylemişdi.Bende çok sevinmiştim.Çalan telefonumla bütün gözler bana dömüştü.Eflal kim olduğunu görünce telefonu elimden alıp açmıştı.Höpörlere vermişti ben tam konuşacakekan arayan kişi yani oğuz bi anda bağırmaya başlamıştı.
OĞUZHAN-SEN NERDESİN LAN! SABAHTAN BELLİ SENİ ARIYORUZ AÇMIYOSUNDA.CEVAP VER LAN!
Demişti.Herkez sinirli bakıyordu telefona o sırada oğuz tekrar konuşmuştu.
OĞUZHAN-CEVAP VER ÇABUK !
Sonra eflal bi anda konuştu.
EFLAL-KES LAN BIRAK ARKADAŞIMIN PEŞİNİ YARN ULAŞIR EVİNE BOŞANMA EVRAKLARI
OĞUZHAN-NEDİYOSUN LAN SEN ELVA NERDE ONUN YÜZÜNDEN ÇOCUĞUMU KAYBEDİYORDUM BEN LAN!
EFLAL-KENDİNE GEL ODA ÇOCUĞUNU KABETTİ.KENDİ CANINDAN BİRİNİ KAYBETTİ SENİN NALET KARIN YÜZÜNDEN.
Dedi.Oğuz bilmiyordu hamile olduğumu.Eflal çok sinirlenmişti bi anada telefon yüzümüze kapandı.Benim başımda sargı vardı alev beni merdivenden itmişti ardından da kendi ayağı kayıp üstüme düşmüştü...Sabah eflalin amcası ve eflalle beraber askeri liseye yazılmaya gidiyordum.Hemen yanımızda da eflalin gittiği fen lisesi vardı...
EVET BUKADADARDI YILDIZA BASARSANIZ SEVİNİRİM YORUMDA YAPARMASINIZ??(ARKADAŞKAR KIZLAR ASKERİ LİSEYE GİDEMİYOR BİLİYORUM AMA BURASI WATYYY BURDA HAYAL GÜCÜ KONUŞUR)426 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ASKER.-ESKİ ADI-DÜŞMAN AŞİRET-
FanfictionDaha 17 yaşındayken babası tarafından bir aşirete gelin giden Elva yağin istemedende olsa hamile kalır ve evlendiği ağanın karısı olan alev elvanın düşük yapmasın sağlar.Elva hastanedeken herkezden gizli kaçar ve en yakın arkadaşı ile yeni bi hayat...