MUTLUMUSUN?YOKSA MUTLUMU?

444 15 0
                                    

-İnsan yıkıla yıkıla geçmişi unutur.

ELVADAN

Hani derlerya alışırsın diye ben bitürlü  alışamadım şuan onları uyandırmam için zorla onların odasının kapısının önüne getirdi.Oğuzhan ağanın en küçük kardeşi olan naz 15 yaşında kumral.Çok tatlı bi kız abisine göre nazik hatta bütün kardeşlerine göre nazik . neyse odanın kapısını çaldım gel sesini duydum o kadının yani alevin  sesi geldi bende fazla bekletmeden içeri girdim.

ELVA-Kahvaltı hazır sizi bekliyolar.

Dedim.Beni görünce bana nefretle bakmıştı .Ve bana öyle bakarak konuştu.

ALEV-Tamama şimdi geliyoruz .Sen git

Tamama anlamında başımı salladım.Ve odadan çıktım.Aşağıya indim ve nazın yanına doğru ilerledim.Benim geldiğimi görünce yanındaki sandalyenin birini çekti bende gittim ve yanına oturdum.Ve  konuşmaya başladı.

NAZLI-Ee geliyomu  abim gil yenge

Diye sordu .Çok garibime gitti aslında yenge kelmesi ama hiç hoşuma da gitmedi.Keşke abla falan dese onun  yengesi değilim çünkü  ben isteyerek evlenmedim.Ama bunu ona söylersem belki abisine söyler ve beni döver çünkü beni sevmiyo.Çok beklettiğimi düşünerek ona döndüm ve konuştum.

ELVA-Abla de nazlı bana senin gerçek yengen alev ve evet gelicekler birazdan.

Bizim konuştuklarımızı alev duymuş ve konuşmaya başladı.

ALEV-Aaa bak bu konuda haklısın çünkü bu evde diğer  gelinlerden bile çok seviliyorum.

Dedi.Onun böyle demesiyle nazlı konuştu.

NAZLI-Aaa yenge ondanmı elva yengemi senin üzerine kuma olarak getirdiler.

O sırada oğuzhanın ikizi ordaydı ve konuştu

METE-Ooo nazlı vurdu ve golllll

Dedi.Ben ona bi sinirli şekilde baktım 1 sandelye gerimde oturuyordu.Ben öyle bakınca yanaklarımı  sıktı ve konuştu.

METE-Yengelerin en tatlısı bişey demedim ben aaa ben hiç nazlıyı gaza getirirmiyim.

İki elimle ellerine vurdum ve bırakmasını sağladım.Sonra nazlıya döndüm ve konuştum.

ELVA-Nazlı  boş ver konuşsun konuşsun dursun ben böyle şeylere alışkınım.

Dedim. Nazlı ben konuşunca bana döndü.Ben bu dediğimi gülmseyerek söylemiştim.O sırada bütün konuşmaları duyan oğuzhan karısının yanındaki sandalyeyi  çekti ve oturdu sonra herkez geldi.Ve yemek yendi .Yemek bitince hizmetliler masayı topladı ve herkez ya odasına yada evin başka biyerine çekilmişti.Ben odamdan çıkmama kararı almıştım çünkü  tanıdığım kimse yoktu sadece isimleri biliyodum başka bişey bilmiyordum.Odama çekilince  kitap okumaya başladım çok güzel bi kitaptı.Ben kitabı okurken nazlı ve ondan 3 yaş benden 1 yaş büyük ablası olan emineyle birlikte girdi.Ben onlara dönüm o sırada nazlı konuştu.

NAZLI-Yen- yani elva abla napiyosun aa o kitabı bende okumak istiyodum bittirdikten sonra bana verirmisin?

ELVA-Tabiki nazlı veririrm siz ne için geldiniz ?

Dedim .Ben öyle diyince  nazlı konuştu.

NAZLI-Haa abla biz dışarı çıkıcaktıkta sende gelirmisin diye sorucaktık.

Dedi .Ben gezmeyi seven bi insan değilim o yüzden kitap okumay tercih ederim.Ben düşüncelerimi bi kenara bırakıp konuştum.

ELVA-Sağol nazlı ama ben dışarıda gezip alışveriş yapmayı sevmem siz gididin.Benim içinde eğlenini.

BİR ASKER.-ESKİ ADI-DÜŞMAN AŞİRET-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin