SELAM ARKADAŞLAR ARTIK BU KİTABA FİNAL YAPICAM.GÜZEL SONLU Bİ FİNAL OLUCAK. YADA OLMIYICAK ARTIK BİLEMİYORUM.AKLIMDA KÖTÜ Bİ SON VAR .ONU YAPICAM BÜYÜK İHTİMALLE.YILDIZA BASARSANIZ SEVİNİRİM.
-Bir insan seni gerçekten sevdiğinde bahane değil.Çaba gösteriri...
~Altun fermayil~
8 YIL SONRA
Artık sözümde duracağım zaman gelmişti.Bu gün sevdiğim insan ile evlenceğim.Evet sevdiğim adamla evlenceğim.Annem gille ve evlenceğim adamın ailesi ile gelinlik bakmaya gidiyorduk.Gelinliğimi seçmiştim. Kuaförde saç, makyaj yaptırıyorduk.
GELİNLİK
SAÇ
MAKYAJ
AYAKABI
Şuan nikah masasındaydık.Çok mutluydum.Ve artık nişanlı değil evliyiz .Nikah masasında çekilen halayı falan izliyorduk.Sıra bizim dans etme sıramıza gelmişti.Ama ilk önce babamla dans edecektim.Çok mutluyduk babam bıraktı tek tek abim gillede dans etmiştim.Sonra oyun havası çaldı biz oynadık eylendik.Altınlar takılmıştı.Ve en sonunda ben ve kocam dans ediyorduk ki.Sırtımda bi sıvı hissettim.Ondan sonra bağrışlar sonra sırtımdaki kanın ahmetin elinde olduğunu gördüm beni vuran oğuzdu.Ben ahmetin kucağına düşmüştüm ve konuştum.
-A-ahmet...Seni seviyorum...Böyle senin kucağında ölmek istemezdim.En mutlu günümüze ölmek istemezdim ama...Ö-ölüyorum.Kendine iyi bak mutlu ol .Ben ölünce kendini yıkma toparla ve kimse cenazemde ağlamsın.Ben s-siz yukardan izliyo olucam.
Ahmet konuştu.
-S-sakın elva kendini bırakma ambulans gelicek şimdi sen kurtulacaksın.Seni vurandan ikimiz intikam alıcaz sakın kendini bırakma tamam mı?
-A-artık çok geç görüşürüz...Elveda.Beni hep mutlu anın...
Ve elva gözünü kapatır .Hastaneye kadar mücadele eder. Ama başaramaz.Ve kendini derin bi uykunun kolarına bırakır...Bi daha gözlerini açmamak üzere bırakır kendini.Ahmet ve ailesi kendini zor toplamış olsada toplarlar.Oğuzhanı sorarsanız 2 tane çocuğu olmuş karısıyla mutlu mutlu yaşarken bi yandanda acı çekiyordu.Elvanın kokusu burnundan hiç gitmiyordu...O güzel yeşil gözleri hayalleri ...Ve yaşadığı bir çok acının bir çok sebebide oydu...Elva hayallerinden ve haytından vaz geçmiş cesur bi kızdı...Herkez onu öyle anacaktı...
VE HİKAYE BİTERR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ASKER.-ESKİ ADI-DÜŞMAN AŞİRET-
FanficDaha 17 yaşındayken babası tarafından bir aşirete gelin giden Elva yağin istemedende olsa hamile kalır ve evlendiği ağanın karısı olan alev elvanın düşük yapmasın sağlar.Elva hastanedeken herkezden gizli kaçar ve en yakın arkadaşı ile yeni bi hayat...