Kaç git bura poligon atış alanı
Kalk üzerine geliyorlar adamın
İzini sür adamım peşine takılanın
Öl ya da vur onu bu oyunun kuralı
(Allame ye sevgiler)
.....
Aga hayat çok garip değil mi. Yapmam dersin yaparsın olmaz der olur falan sonra bi bakmışsın dost olmuşsun....Sen ne dersin ¿
Blackburne hazretleri 🤔🤔
Ne demeliyim ki.....
Ne diyebilirim ki...
Boşluk hissi var tamam mı aga. Çırpınıyon falan eğlenip gülüp geçiyon. Sonra bir bakmışsın yıllar geçmiş. Sevgisiz, samimiyetsiz insanlar kalkıp aile kurmuş yuva kurmuş evlenip çoluk çocuğa karışmışlar. Mutlu mesut hayat kurmuşlar falan diyorsanız siz çakalları hiç tanımamışsınız.Size çakallardan bahsedeyim...
Bahsedeyim mi?
(Sizi duyamıyorum)Önce bir kendine güzel yer seç çünkü kimse için değilse benim için önemlisin...
Teşekkür ederimmmm Şah İsmail.
Hazırsanız başlayalım. Keyifli okumalar......
Uyandım. Sağa sola bakarken bakarken kendimi dev bir aynanın önünde kalakalırken gözümü açtığımı farkettim . Hidra'nın "Kimsin Sen" şarkısını açmak istesemde Grogi'nin "Dur daha yeni başladık " şarkısında buldum.Kalkıp sigara yaktım derken Lilya geldi.....
Yine ne isteyecekti acaba🤔
Kadın milleti yine ne isteyebilir ki?
Hep daha iyisi mi 😒
Bilemedim ki şimdi.Arkasından yapışıp öpsem der yine beni kimle aldattın falan.Hadi öyle değil desenize.....(feminizm derneği kurucu başkanı ararsa evde yokum)
Neyse kalkıp kızımı öpeyim. Şükürler olsun ki kız bebişim var. Aga bu dünyada kız çocuğu bambaşka bişey ya düşünsene pıtı pıtı geliyor falan sana baba diyor.....
(Daldık yine hayallere anasını satayım)Derken Lilya birden kucağıma oturdu.Tabi ya cinsellik. Önemli bir detayda her şey kadın libidosu üzerine mi dönmeli arkadaş diye düşünürken boğazımı sıkıverdi.Tam soyunacakken kızım ağlamaya başladı.
+Lilya
-Ne var ne
+Kızımız ağlıyor farkında mısın?
-Anneni seviyosan sus kızım
+Aşkım henüz konuşamıyor o kucağımdan iner misin ?
-Bdsm hayallerim suya düştü küstüm
+Evet karıcım çok geçerli bir sebep haklısın
-Ne varda bi kere haksızsın desen.....
+Diyim 373837 kere başıma kak dimi!(Sert bir tonda)
-Sen fazla olmaya başladın ama
+Kim bennnn hayatta beceremem öyle şeyleri..... 🙂Lilya bebeğimizin altını alırken telefonum çaldı. Arayan insan kaynakları diyo niye işe gelmedin.Bu ne kardeşim her gün işe mi gelinir diyemediğimden uyuyakalmışım özür dilerim yarım saate geliyorum dedim.
Halbuki ev iş yerime 15 dakika ama hemen giyinip çıkamam ya. Giyinmemde lazım. Neyse Lilya'da bebeğin altını alsın şükürler olsun işte bulduk parada kazanmaya başladık.Ama dur bir saniye....Durduk hadi söyle (gergin bakış)
Kızımı öpmeden çıkıyordum işten bir daha bunu hatırlatmadan iş yapmayın.
Teşekkür ederiz Blackburne 🤭
Lafı bile olmaz efenim diyeceğimi sanıyorsanız diyeceğim şu ki senin gibi cahile ben efendim diyemem amannnnn.......
Sonunda iş yerine geldim . Binanın ana giriş kapısından içeri girerken besmele çekmeyi unutuyorum. Selamun aleyküm ben Gaziosmanpaşadan İsmet diyerek mi girsem. Ona da bir kılıf uydururlar bu hasta fahişeler.....
+Günaydın Blackburne bey
-Gün bize her zaman aydınlık yine ne var ?
+Çok kırıcısınız
-Sizde çok güzelsiniz
+Yaa teşekkür ederim
-Etmenize gerek yok kadın haklarını sonuna kadar savunacağız
+Şey.. peki ne yapmalıyım
- İşinizi
+Off yapıyorum ya zaten
- İşiniz dedikodular olmasa olmuyor dimiii
......
(Mabel Matiz - Sultan Süleyman enter)Neyse daha bitmedi artık küllerden doğma vakti değil mi asistan hanım.
Asistan?
Nereye gitti bu yine!
Nereye gitmiş olabilir ki?
Neyse işime bakayım ben en iyisi yine kırdım istemeden de olsa. Ama gönül almasını bilmek lazım değil mi....
DEVAM EDECEK DEVAM MI GELECEK
FİKRİNİZİ BELİRTMEYİ UNUTMAYIN ❤️