+Kanka uyan
-Noldu lan gene
+Sence nolmuş olabilir
-Yargı modu on mu yine yoksa
+En sevdiğimiz mod diyosun yaniii
-Cidden çakallarla mücadeleyi bu kadar seviyo musun?
+İyide baksana cümlelerdeki kişi sırasını bile kaydırdın
-Kendini bile kaybedecek kadar yani
+Ne sandın haspam diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.........
İşte özneler ben sen o biz siz onlarda kardeşim kimse gizli özneyi hesaplamaz mı?
Ne anlatıyon gene lavuk der dediğinizi duyar gibiyim(demeyenin kafasını şakşaklamak sureti ile uzaktan koşa koşa yalayıp elimi 60 derece açıya ayarlayıp tabi öncesinde yalayıp ŞLAAAKKsesi 3 kez yankılanana kadar şaplak atmamı istemiyosanız diyebilirsiniz dicemde demesenizde olur)
Eh fena betimleme sayılmaz.....
Gözünde canlandı mı kardeşim canlanmadı mı.Bende döner ona bakarım
Kime lan kime
ÇAKALLARAAAAAAA...........
Sir Sinan Engin'in dediği gibi(sinanenginininstagramhesabısinanengindir selam olsun) "NE TARAFA DÖNERSEN DÖN POPON ARKANDADIR"misali yani.
Ya rasim bülüyo musun(beyaz futbolu izleyen tayfa burda kendini belli edebilir mi).Goethe'nin bundan bir önceki lafı vardır ki hayat felsefemdir .
Nedir o ?
https://youtu.be/S3ZAMKhQOws?si=W-zR6WwiOKFDExDc
-Kanka sende yani hemen......
+Ne var kanka yani arada çarpıtmayalım mı
-Neyi
+Youtube linkini ilk defa kullanmışız.Çarpıt lan çarpıtabildiğin kadar
-Lets go diyelim o zaman
KEYİFLİ OKUMALAR
Günlerden bir gün ne yapacağımı bilemezken telefonuma gelen bildirimle irkildim.Birde ne göreyim.Yazan babam ve kızına neden isim koymadın yazmış.1 kerede aramış.O an kendime geldim.Lan kıza isim koymadık.Ne koysam ne koysam.Lilya ya mı sorsam? Kesin yine aklında bana hayatı dar edecek bişeyler vardır.Sevmiyor mu beni acaba.Neyse ne saçmalıyorum ben her şey sevgi zaten kodumun hayatında bende gidip kızımı sevmişim çok mu.Bu saatten sonra sevse ne sevmese ne......
Ne !Ne !Ne!nasıl yani?
Lilya sen mi geldin aşkım?
Cidden böyle mi düşünüyorsun?
Hayır tabiki dahada fazlasını düşünüyorum.Neden sürekli benim olsun dediğinizi birbirinizi kıskandığınızı yüzlere yalandan gülüp bizlere hayatı ne kadar dar ettiğinizden bahsediyorum.
Peki neden?
Neden Lilya hanım bir hesap ver öyle değil mi?
(Tam o esnada kapı çaldı)
İsimleri kısaltıp gidelim mi (Dede:D Lilya:L Blackburne:B )
L:Hoşgeldin Dedeeee
B:Dedem hoşgeldin.Ne yer ne içersin yoldan geldin gelsene içeri.
Dede?
Dedem içeri girerken bir anda yere düştü.Tansiyon şeker derken iyice yaşlandı artık.Zaten adamcağız hasta bir de buraya kadar gelmiş.Kim bilir neden geldi......
B:Lilya koş kolonya getir
L:Al
D:(Gözleri yarı baygın halde)Evladımı getirin bana
B:Ya dede şimdi ayıldın görürsün torununu acelen ne
L:Sen bişeyede burnunu sokma be.Seni görmeye gelcek değil ya yaşlı başlı adam.Torununu görmeye geldi.
B:Doğru diyosun git getir bari kızımızı.
L:Getiriyorum
B:Afferin bak işe yaramaya başlıyorsun.
Tabi haspam her şey toz pembeydi.Sıfır sorun deyince her sorun atlatılır biter sanıyodun.Ama öyle mi?
Tabikide öyle şimdi Blackburne.Bi öz eleştiri yap kendine.Parasız çıkmışsın yola borç harç derken gidiyosun dümdüzde herkes öyle değil ki bak ne hayatlar var nerelerden geçmiş insanlar belli bir yere gelmiş sen hala tutturmuşsun bir türkü toz pembe görüyorsun her şeyi.Kadın ruhunu anlamadan etmeden anca yargıla dur.Zaten sistemsizsin kimsenin istediği gibi biri olamamışsın anca aşılır çözülür diye kendini kandır............
Dur bi saniye ama benide dinlesen dede?
Dede....Bunları sen mi söylüyorsun cidden?
B:İyide tek eksik hatalı yanlış benim Eyvallahta kıyamet günü günahlarımı sen mi taşayacaksın?Herkesin aklı kendine yetiyor bana akıl vermeye kalkmayın lütfen.Al torununu koy ismini her sefer olduğu gibi sizin dediğiniz olsun.
L:Kendine gel senin yine ağzından çıkanı kulağın duymuyor.Saçmalayıp duruyorsun.Kaç yaşında adama bu denir mi?
B:Ataya hizmet ayrı ,saygı ayrıda görmüyor musun yardımcı olacağına sorunu büyütüyor.Bu mu büyüklük?
L:Gidiyorum ben bu evde bir dakika bile durmak istemiyorum.
B:Dedenide alacak mısın?
L:Sana mı bırakayım çok beklersin
B:Adama sordun mu?
D:Kocan doğru söylüyor kızım ben rahatsızlık verdim galiba.....
B ve L:ALAKASI BİLE YOKKKK
D:Derdiniz ne o zaman neyi anlamıyorsunuz?
L:Şey dede haksızlık ettim galiba ben kocama.
B:O işler öyle kolay değil lütfen asfalt döktürmeden çek git.Maksat gidişin rahat olsun .Bir daha arkana bakayım deme !
D:Evlat sakinleşince konuşalım mı?
B:Sakin ve huzur kavramları güzel olsada dede bulucam inşallah bende bu sakinliği.Kızım sana emanet
D:Fevri davranıyorsun evlat.
B:En kötü karar kararsızlıktan iyidir dede.Boşanıyorum Lilya'dan
L:(Ağlayarak)Boşa mıydı her şey?Hiç mi sevmedin beni?Hiç mi bişey katamadım sanada bırakmak istiyorsun beni?
B:Her şey için teşekkür ederim ve minnettarım .İyiki tanımışım seni bana çok şey kattın.Kızımızı yetiştireceksek değiştirmeni istediğim bir şey var bunu yaparsın diye çok bekledim.Fakat tekrar etmekte ısrarcısın Lilya hanım ve değiştirene kadar gözüme gözükme(BAĞIRMA SES TONU)
..............
Çekip gittiler ve yine tek başıma kaldım.Tek özeleştiri yapması gereken ben değilimdir he ne dersin?
DEVAM EDECEK
Sizce kim haklı?Nedenleri belirtmeyi ve açıkça belirtmeyi unutmayın