(Medya Bartu)
(Efe Ateş'in ağzından)
"Tamadır sen öyle dediysen öyledir. demi Bartu"
"Aynen aynen öyledir"
"Biraz daha bu konuyu konuşursak ne olacağını biliyormusunuz!"
"Tamam reis sen sinirlenme ya"
Sonunda konuyu değiştirmişlerdi. Sarp, Bartu ve karanın kaç yıl sonra çıkacaklarını hesaplıyorduk.
"Lan tamam işte üçünüzün de bir yıl falan var hesapladık ya geçen"
"Efe biz gittikten sonra tek kalabilirmisin bizimkilerden birini yollayalım mı buraya"
"Yok, benim aklımda başka bir plan var"
"Ne planı?"
"Bizimkilerden birisi buraya gelicek haber saldım ben, sonra bu Alya hakkında bilgi toparlatıcam sonrada sadece bir kaç ay cezaevin de kalacak kadar suç işleyecek, tabi diğer yaptığı işi çakmıyacak"
"Eee sizin başınızda bekleyen polisi ne yapacaksınız nasıl rahat konuşacaksınız"
"Onu da halletim Sarp. Bunun yanında olan bir çocuk daha vardı ya işte oda tam bu sırada olay çıkaracak başımızdaki polis gitsede gitmese de ben herşeyi bir şekilde anlatacağım."
"Ne zaman gelicek"
"birazdan gelirmiş"
"Yalnız ben burdaki olayı sadece Alya için yaptığını anladım"
"Onun için Sarp onun için, bu kız tam olarak kim ney neci hepsini bulmam lazım"
"Sebep?"
"Karan, abicim çok kurcalama sen bu olayı"
"Ya şimdi doğrusunu söyleyelim efe, sen bir kıza" parmaģının ucunu gösterdi."şu kadarcık ilgi duymadın bir. İkincisi bu kızı neden bu kadar merak ediyorsum yani sebep ne, şimdi diyeceksin ki sadece meraktan biz sence bunu yermiyiz, hayır"
"Tamam lan, bu kızı normal bir meraktan merak etmedim. Bilmiyorum ama bu kızı araştırmak istiyorum, içimde garip bir his var, duygu değil!"
"Bence duygu"
"Sarp! Söylediğime pişman etme tamam işte kızı merak ediyorum, kızın tipi umrumda değil."
"E nesini merak ediyorsun. Kıza küçük de şeytan de sonra da merak ediyorum de!"
"Sarp çok sorma, bende bilmiyorum çünkü!"
Birkaç dakika hepimiz sesiz kalmıştık. Sonun da gardiyan geldi ve görüşmek istendiğim olduğunu söyledi.
Operasyon başlıyor.Görüşme odasına girdiğimde Karan'ın en iyi torbacılık yapan adamını göndermişlerdi.
Önce ailem hakkında konuşuyordu, iyi olup olmadıklarından bahsediyordu.
Sonunda olay çıkaratacak çoçuk geldi. Elinde bıçakla kendisini kesmekle bağıra bağıra tehdit ediyordu.
Polislerin çoğu durduramadı ve yardım gerekli diye bağırınca bizim başımızdaki enayi gardiyan gitti.
O gidince karşımdaki çoçuk hızlı ve aceleyle konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane Aşkı
RomanceŞEYTAN IRKI Sesiz sakin hayatı olan psikolog kız küçükken izledi film sonucu yıllar sonra Mektup okuma ekibinde olan arkadaşı Erhan sayesinde ülkenin en büyük çete lideri olduğunu bilmediği Efe Ateş Duman'a mektup yazar. Aralarındaki yaş farkından d...