-3. BÖLÜM

22 2 106
                                    

Eşyalarımı toparlarken bulanan mideme sövüyordum kafamı çarptıktan sonra normalmişmiş

-Ya kardeşim ben kafamı kırk kere çarptım hiç bulanmadı midem

Ahsen refakatçim olmuştu aslında bir gün kalmıştım hastanede o da hastalık takıntılı komutanımız yüzünden Ahsen donatmama şöyle cevap verdi:

-Ya doktor dedi ya sert vurduğu için diye

-Banane be umrumdamı göreve gittiler ben gidemedim o sizin çok sevdiğiniz komutanımız yüzünden.

-Sen neden ters davranıyorsun böyle komutanımıza ya dökül bakayım var sende birşeyler

-Ne olcak kızım ya her zamanki gibi sinir ediyor insanı.

-Olmuş birşey belli hadi yaa anlatt.

-Kızım yok bir şey işte.

Söylediklerini inkar etmeye devam ederken toplandım. Biz yokken göreve gitmişlerdi gittikleri günden beri arkalarından art arda dualar yağdırıyordum.

-Ben hazırım hadi çıkalım.

-Tamam gel.

Deyip koluma girdi Ahsen tip bir bakış attım Ahsen normalde hiç böyle yakın durmazdı bana. Çok duygusaldı Ahsen zaten sürekli ağladığından açık kahverengi gözleri hep kan toplardı yüzü tombikti balık etli bir fiziği vardı ve bu onu daha güzel gösteriyordu. Merhametliydi fazlasıyla şimdi soracaksınız madem merhametli nasıl o kadar insan öldürebiliyor diye.

Ahsen iyiye iyi kötüye istediği gibi davranan bir kadındı ama candan yakın tuttuğu kişiye birşey olursa yanındayken tatlı davranır dışarda ortalığı dağıtırdı. Sahipleniciydi fazlasıyla...

Hastaneden nihayet çıkmış taksiye atlamış askeriyeye gidiyorduk taksinin radyosunda İrem Derici-Yaz Gülü çalıyordu bir yandan şarkıyı içimden mırıldanırken diğer yandan dışarıyı izliyordum. Hastane askeriyeye uzaktı yaklaşık bir buçuk saat gidecektik.

Telefonu elime aldım gönül anneme "iyileştim merak etme arayacağım akşam" yazmak isterdi ama...ama işte devamı yok.

İnstagram'a girdim keşfet'e girip gezinmeye başladım.

*Fotoğraf

-Yorgan'a sarılınca üşüyorum sen yoksun diye...

Öğkk bune be böyle sevgi mi olur kimseyi sevmem ben neymiş yorgana girince üşüyormuşmuş yok ya ondan değildir kansızlıktandır o. Gezinmeye devam ettim

*Fotoğraf

-Fikrimin ince gülü...

Cidden bunları seven varmı diye yorumlara girdim

-Cidden when baba when

-Yaa çok tatlılarr 🤗

-Siyah poşet satıyorum tanesi 5 lira

Son yorumu okuyunca ufak bir sırıttım ve yorumları kapatıp gezmeye devam ettim.

*Twitter yorumu

-Geçen hastanedeyim bir askere bir şey olmuş galiba uyurken yanında komutanı elini tutup askere "Sen böyleysen seninle çok işimiz var asker" dedi cidden seven var arkadaşlar.

Ne bu sözü biryerden hatırlıyodum ama çok geriden varla yok arası bir şeydi anında yorumlara girip parmaklarımı klavyeye uzattım ve parmaklarım aklımdan geçenleri yazdı:

-Hangi hastane?

Cidden ben bunu yazmışmıydım? Galiba bu kadar yeterdi telefonu kapatıp yola bakmaya devam ettim ve o sırada düşünmeden edemedim. Komutanım ile ben evlenmişiz çocuklarımız olmuş felan ama anca düşünce hayatta olamaz öyle bir şey komutanım bir kere o benim komutanımdı komutanım rütbemiz vardı birbirimize karşı hem illaki sevgilisi vardır ben ne biçim şeyler düşünüyorum ya banane elin adamından.

Kurşun İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin