Havalar giderek soğuk olmaya başlamıştı ve Taehyung yine o küçük kafede, kahvesi ve düşünceleriyle beraber yapayalnızdı..
Bunun devamı ona bile o kadar ağır geliyordu ki nasıl dile getireceğini dahi bilmiyordu.. Yuk ise zamanın geçmesi o kadar çabuk istemişti ki işi biter bitmez ilk işi kafeye gitmek olurdu..
Yine Taehyung'u masasında aynı şekilde yakalamıştı ve usulca masaya yaklaştı.. Taehyung birisinin gelişini hissettiği gibi gözlerini yukarı kaldırır.. Yuk olduğunu anlayınca hafif tebessüm eder ve oturmasını rica eder..
Yuk kafasını hafifce sallayarak sandalyeye oturur ve doktora imalı bir şekilde bakar.. Taehyung bu kıvranışın sebebini anlar ve gözlerini küçültüp, kıkırdar..
' Efendim, devamını anlatacak mısınız..¿ ' der, meraklıca..
' Anlatacağım, merak etme.. ' der, doktor..
' Sizi dinliyorum.. ' diyerek, ellerini yine çenesine kilitler ve gözlerini kocaman açar..
Devlet sırrı gibi saklanan kâğıt elime bir şekilde geçmişti fakat ben bunu okuyup okumama konusunda çok kararsızdım..
' Okudunuz ama değil mi..¿ ' diyerek bir soru yöneltir, Yuk..
' Maalesef fakat keşke okumasaydım.. ' diyerek, mektubu ezbere okur, Doktor..
" Ben Jungkook.. Ben bir şey olmak istemiyorum.. Başarılı olmayı hayâl etmiyorum.. Tek istediğim onurlu ve mutlu bir şekilde yaşayıp, bu dünyayı terketmek.. Bu dünyada kariyer, para, branş her şeyin yerini tutuyor.. Çünkü bunlara bağlı yaşamayı seviyorlar.. Ben sadece elimde olanları kaybetmek istemiyorum.. Ne bir şey kazanmak istiyorum ne de kazandırmak.. Bu yüzden sadece iyi bir insan olarak hatırlanmak istiyorum.. Umarım bu isteğimi yanlış anlamaz ve beni terslemezsiniz ve umarım dünyadaki tüm mutluluklar sizin olur.. "
Taehyung bu kısa yazıyı halâ dün gibi hatırlıyordu.. Bunu söylerken içinde bir duygu kırıntısı yok gibiydi fakat sürekli gözlerini gökyüzüne dikerek mırıldanıyordu..
' Efendim sonra n'oldu..¿ ' der, Yuk..
' Pek bir şey olmadı.. '
' Nasıl yani..¿ '
' Bir gün bir takım üniversite arkadaşlarımla beraber kampa gitmiştim.. Orada Jungkook' da vardı.. O gün hiç onu anlamadığımı ve ne kadar saf olduğumu anlamıştım.. '
Yuk sessizce kafasını sallar ve tek kelime etmez..
' Ateşin başında oturup konuşuyorduk.. Arkadaşlarım ; ilişkilerini, kariyerlerini, sırlarını konuşuyordu.. Ben ise bir kenarda oturup battaniyeye sıkıca sarılmış Jungkook'u izliyordum.. O ise gökyüzüne bakıp gülüyordu.. Bedenim benden kopup ona ilerliyordu, ruhum zaten çoktan onunlaydı.. Yanına vardığımda üzerinde hissettiği gölge ile direkt bana baktı.. Bilmiyorum o gün neler hissettiğimi fakat oturup ona sıkıca sarılıp başıma omzuna koyduğumu çok iyi hatırlarım.. O kadar huzurluydum ki asla ama asla hiçbir şekilde kalkıp gitmek ve bu anı bozmak istemiyordum.. Her şey o günden sonra oldu.. '
' Nasıl yani..¿ ' der, Yuk meraklıca..
' Jungkook'tan deli gibi hoşlandığımı anlamıştım.. Bunu ona açıklamam ise uzun zamanı aldı fakat bunun karşılığında ise öyle bir tepki almıştım ki.. Keşke keşke o zamanlara dönebilseydim diyorum.. Geçmiş zamanı deli gibi özlüyorum.. '
' Nasıl bir tepki..¿ '
' Benden çok önceden, lise yıllarından beridir hoşlandığını öğrenmiştim.. Ne kadar sevindiğimi iyi hatırlıyorum.. Onu kucaklayıp havaya kaldırdıktan sonra etrafımızda deli gibi dönüyordum.. O ise sıkıca omuzlarımdan tutup gülüşüyle eşlik ediyordu.. '
Bunu söyledikten sonra tebessüm eder, doktor.. Yuk ise sessiz bir şekilde bu güzel tebessüm ve anı için gülümser..
Birbirlerini o kadar çok severlerdi ki bu yüzden beraber biriktirdikleri değerli çok anıları vardı..
' Bana sürekli doktorum doktorum derdi.. Ailemize birlikte olduğumu söylediğimiz zaman ikiside gülerek bize bildiklerini ve destek olacaklarını söylediler.. Nasıl bilmiyorum ama ben bile bunu üniversite de öğrenmişken onlar nasıl biliyorlar ve nasıl anlamışlardı, aklım almıyordu.. Fakat son zamanlar Jungkook kötüleşmeye başlamıştı ve ne kadar gizlese de bunu idrak etmek çok basitti.. '
Aniden gelen o klasik ses ile doktor, Yuk' a bakar ve tebessüm ederek başka zamana bakışını 2. kez atar.. Yuk ağzını açıp ama nasıl olur hep en önemli yerde diyerek sitem eder..
Buna karşılık doktor gülerek Yuk ile beraber kalkarlar masadan..
Elveda..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐦𝐨𝐫..
Mystery / ThrillerGözlerin beni hapsetmişti, kanmıştım sana.. Ya verdiğim sözü tutamasaydım o zaman ne olurdu..¿ Bir daha o gözlerini göremez miydim..¿