⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝

51 7 0
                                    

Yuk bu sefer erken gelmiş ve her zamanki masada oturup telefonuna gelen bildirimleri kontrol ediyordu..
Kız kitaplarına gelen bildirimleri okur ve tebessüm eder.. Uzunca bir süre birtakım işlerini yapıp bir yandan da doktoru bekler..

' Nasılsın bakalım..¿ ' der, Doktor..

' İyiyim, ya siz..¿ ' diyerek ellerini kucağında birleştirir..

' Normâl, hep iyi olmaya çalışın olur mu.. '

' Umarım efendim, umarım siz de hep mutlu olmak için çabalarsınız.. '

' Nelerle uğraşıyorsunuz Yuk..¿ ' der, Doktor..

' Kitap yazıyorum efendim, büyük bir kitlem var ve eğer bu kitle beni desteklemeye devam ederse kitaplarımı sadece online değil başıma göndererek kitapçılarda da yayınlamayı düşünüyorum.. En azından büyük bir bütünlük olmasa da birilerine hitap edebilmeyi seviyorum.. ' der, Yuk..

' İşini tebrik ediyorum, umarım başarılı olursun ve kitapların ilk alacak hayranın ben olacağım, haberin olsun.. ' diyerek kıkırdar..

' Efendim size, ben vereceğim.. Bana çok şey öğrettiniz ve halâ da öğretiyorsunuz.. En azından sizin için bunu yapayım.. ' der, Yuk..

' Hakkını vermek gerekiyor, yazımını çok merak ediyorum ve birçok çoğunluğu daha etkileyeceğini eminim.. ' der, Doktor..

Kız bu iyi sözler için teşekkür eder ve asıl konu için meraklanır..

' Efendim bayadır anlatmıyorsunuz yoksa bundan sonrası iyi değil mi ya da o nasıl olabilir..¿ ' der, Yuk meraklıca..

' Sanırım o şu an iyi, ona iyi bir şekilde bakmaya çalışıyorum.. Daha doğrusu umarım öyle yapabiliyorumdur.. ' der, Doktor..

' Öyle yapabildiğinizi düşünüyorum.. Sonuçta benim şahsi fikirlerime ve dayanaklarıma göre elinizden geleni ardınıza koymadınız.. Çok çabaladığınızı görmeden sadece dinleyerek anladım.. Lütfen kendinize haksızlık etmeyin bunu konuşmuştuk hocam.. ' der, Yuk..

' Benden çok yardım istedi.. Benim yapabildiğim tek şey onunla oturup saatlerce ağlamaktı.. Bana ben yaşayamaz mıyım demişti bir kere ne kadar ağladım, ne kadar kafama takmıştım bilmiyorum ama şu an bile aklımdan çıkmıyor.. Bundan sonra ona her şeyi daha da iyi yaşatmak istiyordum.. Lakin ne yapsam yetmediğini düşünüp durmak gibi bir takıntılı düşünce oluşmuştu zihnimde.. Beni yiyip bitiriyorum her geçen saatlerde, günlerde ne kadar zaman dilimi varsa ben onlara yenik düşmüştüm.. Hafızamı kaybetme ohtimalim olsa bile hatırlayacağım tek zamanlardı.. İnsanlar genelde acı anılarını unutur bir travma geçirdiğinde lakin ben acı anılarımı asla unutmam.. Çünkü bunları yenebilmek için o kadar çok uğraştım ki.. Düşüncelerimizin bizi ele geçirmesine izin vermemeliyiz.. Yuk aklın yolu birdir, bu bir çizgiden gidilirse düşme ihtimali yüksek, rastgele gidilirse kaybolma ihtimali yüksek, ortasını bulabilirsen işte o zaman yolun ne kadar uzun sürerse sürsün eni sonunda istediğin yere varacaksın.. '

Yuk ellerini kaldırır ve çenesine koyup söylenmeye başlar..

' Efendim bana ilham olduğunuz için teşekkür ediyorum.. Sayenizde bu yarım hayatımda sizden o kadar çok şey öğrendim ki.. Bana bunları öğretmek için ne kadar dürüst, dimdik, sakin kalmaya çalıştığınızı gördükçe size karşı sevgim, saygım ve öğrettikleriniz sayesinde öğrenme açlığım arttı.. Her zaman yanınızda bir öğrenciniz olarak kalacağım.. ' der, Yuk..

Yuk bunları söylerken hocanın tepkisini merak eder..

' Keşke çaresiz olmasaydım Yuk.. Keşke bu durumda beni tanımasaydın.. Beni daha iyi ve mutlu bir hoca olarak tanısaydın.. Ben her şeyimi zaten kaybetmiş gibiyim.. Ne yapacağımı bilmiyorum küçük kızım.. ' der, gözleri dolarak..

Yuk son sözlerle beraber duygularını tutamaz ve sessizce ağlamaya başlar.. Taehyung, küçük öğrencisine bakar ve ikiside ayağa kalkarak birbirlerine sarılıp uzun bir süre sessizce ağlarlar..

 Taehyung, küçük öğrencisine bakar ve ikiside ayağa kalkarak birbirlerine sarılıp uzun bir süre sessizce ağlarlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuk bir yandan ağlarken bir yandan söylenir..

' Bana babam hiçbir zaman böyle seslenmedi bile..
Fakat siz benim bütün ailem gibi oldunuz.. O adam bana kitap ne ki sanki bana çok şey kazandıracak.. Gidip doktor olup bir işe yara bu bizim geçimimizi sağlar derdi.. Ben onlar için yaşamadım.. Onlar için ölemem.. Bana bir elbise almaya bile acizlerdi.. Ben hiçbir zaman bir kere bile eşya veyahut başka bir şey istemedim.. Sadece sevgi istedim ama onlar bunu veremeyecek kadar bencil ve sevgiye uzaklardı.. Ben de sevgisiz büyüyen bir çocuk oldum.. Gerçi sizin gözünüzde halâ çocuk olduğumu bilmek beni mutlu etti.. Her seyin güzel olabileceğini hayâl edebiliyorum.. Müteşekkirim hocam, hayatıma girip bana ilham kaynağı olduğunuz için.. ' der, burnunu çekerek..

' Hayatımı yazabilirsin, Yuk.. Senin üslubunla bunu bilmek isterim.. Artık saklı kalmasına gerek yok.. ' der, Taehyung..

Kız başını olumsuzca sallar ama Doktor ısrar eder ve kız bunu onaylar..

' Sizi en güzel şekilde yaşatacağım.. Size kitabımda güzel bir hayat sunacağım.. Umarım bunlar yerine gelir.. ' diyerek daha çok ağlar..

İkili gelen sesle bile uzunca bir süre birbirinden ayrılmaz.. En sonunda Yuk' un telefonu çalar ve ayrılıp ikiside gözyaşlarını silerek birbirlerine şans dileyip o hikâyenin bir parçası olan masadan ayrılırlar..

Elveda..

𝐓𝐮𝐦𝐨𝐫..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin