⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝

71 8 0
                                    

Duyguların paylaşıldığı günden sonra birbirlerine daha da yakın olurlar..

Yemekler getirip öğle aralarında beraber yerler, sohbet ederler ve Yuk hocasından tavsiye almayı çok sever.. Çevreye bakar ve evet en sevdiğim ve ilk öğrencim diyerek tanıtır Yuk'u hep..

Aradan uzunca bir süre geçer.. Yuk bir gün yine o masada doktor bekler ve o sırada telefonuyla defterine birkaç not tutar.. Aradan bir süre geçtiğinde Yuk'un gözleri etrafta hissettiği tanıdık bir duygu ile aranır..

Görüş açısına doktor girer ve yanında iri bedenli fakat güçten yoksun gibi duran bir genç görür.. Taehyung onun yanında küçük fakat daha zinde durur..

İkili masaya yaklaşır ve Yuk ayağa kalkarak hafifçe doktorun elini sıkıp gülümser.. Taehyung masaya oturur ve Yuk'a hafifçe tebessüm eder..

Yuk sadece doktora odaklanır ve yanındaki adamı dikkate almamaya çalışır lakin duruşu ve cüssesi bunu engeller.. Taehyung onun yanında hiç görünmez.. Taehyung daha fazla bekletmez ve yanındaki genci genç kız ile tanıştırır..

' Sana tanıştırmak istediğim birilerinin olduğunu söylemiştim.. Yuk bu Jung..  Jung bu da Yuk.. Benim öğrencim olur.. ' diyerek, gülümser İri gence..

İri genç elini genç kıza uzatır ve el sıkışıp başını sallar..  Kız ona tebessüm eder.. İri genç de elinden gelebildiği kadar gülümsemeye çalışır ve Yuk doktora geri döner..

' Hocam, neler yaptınız bu süreçte..¿ '

' Hastalarla ilgileniyoruz, çoğu ameliyat işlemleri stresli geçse de bir sorun çıkmaması için çabalıyoruz.. ' der, Taehyung..

' Efendim, birçok ameliyatı görmemi sağladığınız için teşekkür ederim.. Bu sayede çok şey öğrendiğimi düşünüyorum.. ' der, Taehyung..

' Ameliyatta beynin hasar alan kısmı için odaklandım..  Lakin sen küçük ama görünmeyecek iltihaplı bir kısmı gösterene kadar bunu  bilmiyorduk bile.. O kartal gibi gözlerin sayesinde hastanın daha da uzun yaşamasına olanak sağladın.. Bu yüzden seni tebrik ediyorum ve ameliyatlara yanımda her zaman yardımcı olarak girmeni isterim.. ' der, Doktor..

' Tabi ki efendim, her zaman.. '

Taehyung yanındaki İri gence bakar ve Yuk'a geri döner..

' Dediğin gibi sanırım yıllık bir izne çıkmam gerektiğini düşünüyorum.. Çok fazla ısrar ettiğini biliyorum fakat sanırım sen de bu artık yardımcı olarak görev aldığın için bu izni kullanabileceksin.. ' der, Taehyung..

' Biliyorum efendim, lakin aklımda pek bir şey yok.. O yüzden ne yapacağımı bilmiyorum.. '

' Senin için sakıncası yoksa bizimle bağ evimize gel.. Seni orada görmeyi çok isterim.. Birilerini getirebilirsin, sorun olmaz.. ' der, Doktor..

Yuk bir süre düşünür ve gülümseyerek onaylar..

' Aslında olabilir hocam.. Orada da sizin tavsiyelerinizi duymak için sabırsızlanıyorum.. Sessiz bir yer gibi düşünerek bölümler yazmak için bekliyor olacağım.. Sanırım bir, iki arkadaşımı getirebilirim.. ' der, Yuk..

' Yoongi'yi tanıyorsun, Jung ve birkaç arkadaşımız daha bizimle olur.. Onları seninle tanıştıracağım.. Umarım çekinmezsin.. ' diyerek, tebessüm eder..

Yuk tebessüm eder ve onaylar..

' Efendim ben de arkadaşlarımı sizinle tanıştırmak isterim.. En yakın dostlarımdır.. Zor günlerimde bana çok destek oldular.. Umarım siz de tanıyınca çok seveceksiniz.. ' der, Yuk..

𝐓𝐮𝐦𝐨𝐫..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin