⚝⚝⚝⚝⚝⚝⚝

54 7 0
                                    

Taehyung sabahın ilk ışıklarıyla alarm bile çalmadan uyanır ve ellerini yüzünü yıkadıktan sonra dişlerini fırçalar ve toplu taşıma araçları kullanmayı sevmediği için iş yerine kadar yürür..

O sırada Yuk bisikletini binmiş aynı şekilde iş yerine doğru yol alır.. İkili işlerini öğle aralarına girdiği zaman birbirlerinin nerede olduklarını hissedip oraya yönelirler..

Yuk, doktorun teraça da olduğunu hisseder ve gerçekten gittiğinde doktor oradadır.. Birbirlerine selam verirler ve Taehyung kapşonlusuyla ellerini kapatır ve Yuk'un onu izlediğini idrak eder..

' Gerçekten havalar giderek daha da soğuyor.. ' der, Taehyung..

' Evet gerçekten bu hissedilebilir bir gerçek.. Sonuçta Aralık ayındayız.. '

Taehyung, Yuk'a kafa sallayıp bunu onaylar..

' Seni birisiyle tanıştırmak istiyorum.. Birazdan burada olur.. '

Yuk onaylar ve meraklıca bekler..

' Memnun olurum.. '

' O sırada sana hikâyemin devamını anlatmak isterim.. Zaman nakittir.. ' diyerek elleriyle oynamaya başladı Taehyung..

' Çok isterim efendim.. '

' Bir gün Jungkook'la dertsiz bir şekilde konuşuyorduk.. Eline ne zaman gitarı alsa herkes susar, put kesilirdi.. O gün eline ansızın yaptığı gibi gitarı aldı ve rastgele notalara basıp bana bakıp duruyordu.. Ben ise omzuna yaslanıp bu hoş tınıyı dinliyordum.. Aniden ikimizin sevdiği bir şarkıyı çalmıştı.. Nakarat kısmı geldiği zaman ilk satırı o söylemişti ve birbirimizi hissedip ikinci nakaratı bana bırakmıştı.. O şarkıyı beraber söyleyerek bitirdik.. Bana dönüp uzunca baktı ve sadece gülümsüyordu.. '

Jungkook, Taehyung'un yüzünün her yerini masum öpücükleriyle doldurmuştu.. Taehyung'u kucağına çekip saçlarını okşamaya başladı ve o mükemmel sesiyle sevgilisine bir şarkı daha armağan etmişti.. Jungkook, onun uyuduğunu hissederek kafasına bir buse kondurur.. Onu kucaklayıp yatağa götürür ve ardından kendisi de bu yorgunluğa daha fazla dayanamaz ve minik sevgilisini kolları arasına alıp, sarıp sarmalayarak yüzünü boynuna gömer.. Taehyung kolay kolay uyuyan bir insan değildi.. Jungkook'un uyuduğunu hissederek sevgilisine döner ve bir elini yüzüne diğer elini sevgilisinin boynuna atar.. Aralarındaki vücut farkı öyle fazladır ki.. Jungkook resmen iri bir bedene ve içinde büyük bir kalbe sahip iken Taehyung ince bir beden ve kalbinin büyüklüğünü bilmeden sadece çok sever Jungkook'u..

Taehyung bunu tabi ki dile getirememişti.. Bunu asla söylemezdi.. Bu onun özeliydi, en özeliydi.. Ellerini yüzüne götürüp kendini daldığı bu açıdan uyandırmaya çalıştı ve bir kıkırtı hissetti.. Gerçekten Yuk ona bakıp kıkırdayıp duruyordu.. Taehyung hiçbir şey anlamamıştı ama Yuk'un gülüşü onu da güldürmüştü.. Yuk izin isteyerek ellerini doktora uzatır ve söz almak ister.. Taehyung hislerine güvenip Yuk'a tek elini uzatır.. Yuk ise uzatılan eli iki elleriyle kapar ve sıkıca tutar..

 Yuk ise uzatılan eli iki elleriyle kapar ve sıkıca tutar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

' Ben sizin bu halinizi çok sevdim efendim.. Beni yanlış anlamadığınızı ve anlamayacağınızı biliyorum.. Lakin bu haliniz beni çok mutlu ediyor.. Bu anıları anlatırken ne kadar masumiyet içerdiğinizi bilmiyorsunuz.. Size tüm kalbimle inanıyorum ki hayatım boyunca benimle konuşup ve onu isteyerek anlayıp dinlediğim tek insansınız.. Sizin kendi yolunuz da yürüyüşünüz benim için cesaret verici bir olay.. Sizin sayenizde kendi yoluma güvenim biraz daha arttı.. Beni bir öğrenciniz olarak görmenizi isterim.. Siz de benim saygıdeğer bir öğretmenim olur musunuz..¿ Çünkü sizden öğrenmem gereken o kadar şey var ki.. '

Yuk bunları söylerken gülümser ve gözlerini gökyüzüne çevirir.. Taehyung boşta kalan eli ile Yuk'un ellerini pohpohlar..

' Beni böyle biri olarak görmeniz hoşuma gitti.. Size bir şeyler aşılayıp, öğrettiysem ne mutlu bana.. Sadece hikâyemi anlatarak bunu başardıysam, bir yerlere varmanız için cesaret verdiysem de ne mutlu bana.. Öğretmeniniz olarak size ilk görevim bu yolunuzdan derhal yürümeye başlamanız.. Önünüze çok taşlar, engebeli yollar ve birtakım sorunlar çıkacak fakat önemli olan bunlardan ders alıp, bu engelleri aşıp yolunuza devam etmek.. Belki de sonu gelmeyecek veyahut bu yıllarca sürecek lakin o yolu yürümeniz bile ne kadar emek harcadığını size hatırlatacak hep.. Bir öğrencim olduğu için mutluyum.. ' der, doktor..

İkisi aynı anda ellerini çeker ve yollarına öğrenci-öğretmen olarak devam ederler..

Elveda..

𝐓𝐮𝐦𝐨𝐫..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin