1.Yeni Hayat

594 34 52
                                    

Herkese Merhabaaaa💐
Bu benim ilk ficim bu yüzden biraz heyecanlıyımmm
Sizleri seviyorum iyi okumalarrrr💐💐

Bir cumartesi sabahıydı,Felix annesinin mutlu çığlıkları ile uyanmıştı.Felix ne olduğunu merak ederek yatağından yavaşça doğrularak kalktı ve lavaboya doğru ilerledi, yüzünü yıkadıktan sonra sildi ve aşağıya indi.Annesi Felix'i görünce koşarak ona sarıldı,Felix hala ne olduğunu anlayamamıştı.

Felixin gözünden:

Anne:
FELİX BABAN SONUNDA UZUN ZAMANDIR BEKLEDİĞİ İŞEY KABUL EDİLDİ!

Annem anlatırken aşırı heyecanlı ve mutlu olduğu için gülümsemiştim fakat.. neydi ki bu iş?Benim hiç birşey den haberim yoktu.

Felix:
Anne neyden bahsediyorsun anlayamadım?
Anne:
Ah Felix! Sana anlatmadım galiba..
Felix:
Neyi?
Anne:
Oğlum baban bi ara bir şirkette asistan olarak iş başvurusu yaptı,üzerinden 2 hafta geçti ve cevap gelmemişti baban kabul edilmediğini düşününce baya üzülmüştü.. Taaaa kiiii bu sabaha kadarrrr!

Annem çok mutlu gözüküyordu bu hoşuma gitti..
Bİ DAKİKA BABAM BİR ŞİRKETTE ASİSTAN OLARAK KABUL MÜ EDİLDİ!?BU HARİKA BU SEFİL HAYATTAN KURTULA BİLECEĞİZ!

Felix:
Anne bu harika bir haber!Peki babam iş'e
ne zaman başlıyor?

Anne:
Haber gönderen kişi bu hafta başlayabileceğini söyledi.He bir şey daha var Felix..

Anne bakıp ne diyeceğini merak ederek bir kaşımı kaldırarak ona baktım.

Felix:
Ne oldu ne diyeceksin?
Anne:
Babanın iş yeri başka bir şehirde olduğu için burdan taşınacağız ve tabii ki okulundan da ayrılmak zorunda kalacaksın.

Annemin bunu demesiyle yüzüm düştü çünkü okulum aşırı iyiydi arkadaşlarım,öğretmenlerim çok iyiydi onları bırakmam istemiyordum..

Felix:
Nasıl yani okulumdan ayrılacakmıyım..

Anne:
Üzgünüm Felix.Ama sana güzel bir haberim vaaar!

Umutsuzca ama bi okadarda meraklı bir şekilde anneme baktım.

Felix:
Neymiş o?
Anne:
Sanaa harika bir okul buldummm!Baban yüklü bir miktarda para kazanacağı için özel bir okul ve okul harika Felix!

Bu beni teselli etmesede hafif gülümsemiştim.

Anne:
Felixxx! Asma yüzünü eminim ki hemen alışacaksın bana inan.
Felix:
Peki anne.

Annem bana sarıldı bende ona sarıldım ve mutfaktan çıkıp oturma odasına babamın yanına gelmiştim babam mutluluktan ağlıyordu.NE Bİ DAKİKA BABAM MUTLULUKTAN AĞLIYORDU!Babamı bu halde görmek alışımlışın dışında bir durumdu ama pek ilgilenmedim.Babamı seviyordum ama babamla aram iyi değildi sebebi biraz karışık.
Kanepeye oturup kumandayı aldım ve televizyonu açtım karşıma ilk haberler çıkmıştı.
Tam başka bir kanala geçecekken dikkatim haberde çıkan çocuğa yöneldi.Aşırı yakışıklı ve havalı duruyordu,haberin sesini açıp dinlemeye başladım.

Spiker:
Merhabalar sabah haberden herkese günaydınlar.Sabah haberimize;genç ve herkesin hayran olduğu Hwang Hyunjin ile başlıyoruz.Kendisini neredeyse bilmeyen kimse yoktur,Henüz lise son sınıf olmasına rağmen resimleri ile kendini Kore'de ünlü etmeyi becermiş olan genç ressam yeni yaptığı sanat eserini sosyal medya hesabından paylaşarak gündeme düştü işte o görüntüler.

All I want is you! //HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin