OLM BAKİN BENİ SİNİR ETMEYİN OKUYONUZ OKUYONUZ OY VERMİYONUZ SONRADA BENDEN GELİP YB İSTİYONUZ
SG.
SİZE İNAT KAOS YAPACAM🖕Yazardan:
Hyunjin disinda Herkes asiri salak davraniyordu cunku baya bı içmişledi ozelliklede jisung.
"hadi yatalim artık saat gec oldu"(Chan)
"Taooamom"(Felix)
"Felix iyimisin yarrraom"(minho)
"Nerede"(Felix)
"Biz Felixle benim odamda kaliriz sizde nerde
yatacaksaniz yatin zibarin"(hyunjin)
"Lan jeongin ile bana kıyafet versnize"(jis)Hyunjin jeongin ve jisunga dogru nah cektikten sonra felix'i dengesini kaybedip dusmesin diye kolundan tutarak odaya götürmüştü.
Aslinda planinda felixi sikmek vardi ama suanda felix cok yorgun gorunuyordu ve hyunjin bunu istese bile yapabilecek psikolojide degildi.
Babasindan nefret etmesine ragmen akli babasinda kalmisti.
Hyunjin telefonunu aldi ve actigi an ablasi Lisa dan +50 mesaj ve 20 cevapsiz arama bildirimi almıştı.
Hyunjin o anda sictigini hissetmisti cunku Lisa cok kuralci ve bir o kadarda Hyunjini onemserdi.Hyunjin ablasini suanda aramaya korktugu icin sabah ararim diyerek gecistirmisti.Felix ile yataga yatip sarilmislardi.Hyunjin Felixin sacini oksuyor ve ona ne kadar cok asik oldugunu düşünüyordu.(Saat 04:35 burda ara vercem cunku uykum geldi🥰)
(Evet i always come bacak🥰)
Sabah gurultu sesleri ile uyanmisti Felix.
Gozlerini actiginda kendisini Hyunjinin kucağında yatarken gorunce rahat hissetmisti bı an.
Tabii bu odayi changbinin basmasi ile kisa surmustu."LAN"
"Ya changbin malmisin hyunjin uyuyor ne bagriniyon"
"FELİX SİZ SEVGİLİMİSİNİZ?"Changbin boyle diyince Felix sasirmisti cunku Chanın onlara soyledigini düşünmüştü.
"Evet sevgiliyiz changbin bi sıkıntı mı var"
"He yok"
"Guzel,niye geldin noldu?"
"Saatin 2 oldugunun farkinda degilsin galiba"
"NE YARİM GUNDUR UYUYORMUYUZ BİZ"Felix bı anda bagrininca hyunjin irkilerek uyanmisti.
"Ah hyunjin ozur dilerim seni uyandırdım"
"Bana diyene bak kendi sevgilisini uyandırdı mal."Felix changbinin ustune yastik atti,ciddi gozlerle bakti ve parmak ucu ile kapiyi gösterdi.
Changbin de cok uzatmak istemedigi icin odadan çıktı ve ciftimiz yanliz kaldı."Gunaydin lix"
"Gunaydin aşkım"Felix bir anda askim diyince Hyunjin sasirmisti ve garip gelmişti,eh sevgi gormemis bir ortamda buyuyen bir cocuk oldugu icin sasirmasi normal di tabii.
"Bebegim saat kaç?"
"Bende az once ona bagrindim zaten,saat 2 olmuş"
"NE"Hyunjin bir anda hızlıca kalkinca Felix korkmuştu.
"Hyunnie iyimisin?Ne oldu?"
Hyunjin Felixin sorusuna cevap vermeden telefonunu eline aldi ve telefonda ablasınadan gelen 40 cevapsiz aramayi gorunce hyunjin odada dolanmaya başladı.
"Hasiktir hasiktir hasiktir hasiktir"
"Hyunjin bebegim iyi misi-"
"SENCE İYİ Mİ GOZUKUYORUM FELİX?!"Hyunjin bir anda bagarinca Felix irkmisti.Normalde Hyunjin boyle yapmazdı.Bu Felixin biraz gururunu oksamisti.
Hyunjin hızlıca ablasını arıyordu ama korkuyordu cunku ablasi ona cok kizacakti.Biliyordu ki Lisa onu cok seviyordu,Hyunjinde seviyordu ablasını tabii.
Ama ablası bu tarz durumlarda hemen stres yapardı ve eger bu Lisa'nin vaktini harciyorsa cok fena kızardı.
Hyunjin Lisayi arayali 5 saniye olmadan Lisa telefonu açtı."TANRİM HYUNJİN!"
"A-abla ozur dileri-"
"Siktir ya Hyunjin sen iyi misin? Bir anda evden ayrilmalar,babamin emirlerini reddetmeler,babam kalp kirizi geçirmesine ragmen umrunda olmamasi ve benim mesajlarima ve aramalarıma yanıt vermemeler.Noluyor sana Hyunjin?"Hyunjin bu denenler karsisinda sessiz kalmıştı.
Ve bir an ablasının dedikleri aklından geçmişti,evet ablasi hakliydi Hyunjin baya degismisti ve bunun sebebi ise Felix di.Hyunjin bunu gayet de iyi biliyordu."Hyunjin senin güvende olup olmadigini bile bilmiyorum.Neredesin sen?Seni gelip alacağım."
"Hayir gelme."
"Hyunjin dassak mi geciyon olm?"
"Hayır,abla ben ciddiyim lutfen gelme."
"HYUNJİN BANA KONUMUNU AT.HEMEN.SİMDİ."Lisa bagrininca Hyunjinin gozu dolmustu.Kucuklugunden beridir boyleydi,herseye hemen duygulanıp aglardi.
Evet bu bolum burda biter.🥰
Ve ben 20. Bolumde final yapmayi dusunuyorum,ne dersiniz?
Neyse
Bbb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All I want is you! //Hyunlix
FantasyFelix 18 yaşında lise son sınıf bir öğrenciydi.Hayatı normal bir şekilde ilerlerken bir anda okul değiştirmek zorunda kaldı.Sebebi babasının işiydi babası başka bir şehirde işe girmişti ve oraya taşınmışlardı.Felix yeni okulunda yeni sınıfındaydı ve...