2.Taşınma

323 30 13
                                    

Aşkolar aşırı derecede ilham geldiği için 2.bölümü erken yazma kararı aldımmm
Bu bölümde eve taşıncaklar Felix de kendi evine yerleşecek 3. bölümde de Hyunjin gelecek neyse daha fazla spoiler vermeyeyim
İyi okumalarrr😽💐

Changbin,Seungmin,Chan, ve Minho ile otobüs durağına gittik.Otobüs gelince beşimizde bindik.Geldiğimizde lunapark'a doğru gittik.O gün baya eğlenmiştik.Bir süre sonra saate bakınca saatin 6:30 olduğunu fartkettim.Zaman ne kadar da çabuk geçmiş!

Felix:
LAN HASİKTİR GEÇ KALICAM 7 DE EVDE OLMAM LAZIM BUGÜN ANNEM YENİ EVE GİDECEĞİMİZİ SÖYLEMİŞTİ!
Changbin:
Lan amk niye söylemedin bize.
Minho:
Klasik Felix her şeyi zamanı geldiğinde söyler.
Chan:
Lan kesim gevezeliği Felix geç kalacak şimdi.
Felix:
Beni bir tek Chan anlıyor.
Chan:
A-
Seungmin:
Lan Felix hala konuşuyorsun yürü koş otobüsü kaçıracaksın!
Felix:
DOĞRU!

Çocuklara el salladım ve koşarak durağa gitmeye başladım.Hemen otobüse bindim ama yer yoktu bu yüzden ayakta bekledim.Geldiğimde hemen otobüsten indim ve eve koştum.Tam kapıyı açacakken annemi gördüm.

Felix:
*nefes nefese* Anne- ! Geç kaldım sanmıştım!
Anne:
Geç kaldın zaten Felix ama seni bırakıp gidecek değilim.
Felix:
Üzgünüm Anne geç kaldığım için-
Baba:
Özrünü sonra dilersin hadi uçağı kaçıracağız!

NE!NE! UÇAĞA Mİ BİNECEĞİZ! AŞIRI DERECEDE STRES OLMUŞTUM!Ama daha fazla konuşmadan taxi ye bindik ve hava limanına doğru ilerledik.

Anne:
Hayatım kamyoncuyu aradın mı?
Baba:
Aradım,aradım yola çıkmışlar tahmini ne göre saat 12 gibi orda olurlarmış.
Anne:
Tamam iyi bizim iniş saati ile aynı neredeyse.
Felix:
Anne biz eşyaları eve koyucaz da sen evi temizledin mi?
Anne:
Ev sahibi aşırı cömert ve iyi birisi olduğu için evi kiraladığımızda evi temizletebileceğini söylemişti ve ev şuanda ter temiz bir şekilde bizi bekliyor.

Anneme şaşırmış bir şekilde bakıp camdan dışarıya bakmaya başladım.

Anne:
Felix!Felix! Uyan hadi geldik!

Annemin sesi ile uyanmıştım,havalimanına varmıştık.

Felix:
Ha geldik mi ne ara geldik ya?
Anne:
Hadi kalk uçakta uyursun.

Başımı onaylar şekilde salladım ve kalktım.Havalimanı baya bir kalabalıktı.Uçağımızın kalkmasına 10 dakika kalmıştı uçağa doğru ilerledik ve yerlerimize oturduk.
Yaklaşık 5 saatlik bir yolculuk sonunda Hangul'a gelmiştik.Aşırı heyecanlıydım uçaktan indiğimde aşırı enerjiktim çünkü 5 saat boyunca uyumuştum.
Saat 12'idi eşyalarımızı taşıyan kamyon gelmelerine henüz 2 saat olduğunu ve trafiğin çok olduğunu söylemişti.Babam biraz(?) sinirlenmişti.
Bende aşırı sıkılmıştım.Telefonu elime aldığımda gruptakiler aktif 'di.Hemen yazdım;

Hayat Kısa ama
Changbin daha çok kısa🤯

Minho
lan Felix aktif😨
noldu geldiniz mi anlatsana picc

Seungmin
lan görüldü atıyor

Ben
hayır atmıyorum bir sürü mesaj yazmışsınız
onları okumaya çalışıyorum 🥸

Chan
enayi😒
ne oldu anlat geldiniz mi

Ben
geldik geldik

All I want is you! //HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin