GELİYR
AHA GELİYR
SMUT GELİYR
WĞWĞWĞWYazar'dan:
Hyunjin hala ağlıyordu Felix ise ona sarılıyor du.
Hyunjin bir süre sonra ağlamayı kesti ve kalkıp lavaboya gitti.Felix ise koltuğa oturmuş olanları düşünüyordu.5 dk önce neler yaşanmıştı?Hyunjin ile bunu konuşmalımıydı?Felix hep bunu düşünüyordu.Okadar derin düşünüyordu ki önüne gelen Hyunjini görmedi bile."Felix"
"Ha,Hyun"
"Dalmışsın"
"Yok düşünüyordum sadece"
"Felix özür dilerim bunları yaşayıp görmeni istemezdim"
"Hyunjin özür dilemene gerek yok."
"Hayır var,sana güzel bir özür borçluyum"Diyip sırıttı Hyunjin.
Felix ne demeye çalıştığını ilk başta anlamamıştı ama sonra anlayınca o da gülümsemesini tutamadı."Demek öyle"(felix"
"Evet"Hyunjin felixin yüzüne yaklaştı,yaklaştı ve dudakları buluşu verdi bir anda.
Hyunjin çok derin öpüyordu,gecenin stresini çıkarmaya çalışıyordu.
Felix ise vücudunu tamamen Hyunjine salmıştı.
İkiside soluksuz öpüşüyordu.
Hyunjin nefessiz kalınca ayrıldı ve konuşmaya başladı."Bebeğim burda rahat olamıyoruz,odaya gidelim."
"Tamam"Hyunjin önden Felix de arkadan geliyordu.
Aslında Felix çok yorgundu ama hyunjin için katlanacaktı."Lixie yorgun görünüyorsun istersen sonra yapabiliriz."
"Hayır hyun iyiyim ben"
"Peki"Hyunjin Felix'i yataga yatırdı ve kendi üstünü soymaya başladı bi yandan da felix soyunuyordu.
İkiside tamamen boxeri ile kalmisti."Hyunnie vücudun baya gelismis spor'a mi gidiyorsun sen?"
"Evet bebeğim,senin vücudun da fena değil,sonuçta benden başka kimse bakamaz."Felix Hyunjinin durup dururken ki bu kıskançlığına gülmüştü ama bunun ilerde onların başına bela açacaklarından haberi yoktu.
Hyunjin Felixin üstüne çıktı ve onu dudağından öpmeye başladı.Bu öpüşler zamanla sertleşiyordu,yavaş yavaş boynuna indi ve boynunu önce öpüyor sonrada ısırıp tatlı izler bırakıyordu.
Felix ise buna karşılık hafif inlemeler bırakıyordu.(Of çok üşeniyorum yazmaya saat 00:52)
Hyunjin felixin boynu ile işini bitirince kendisinin ve Fwlixin boxerini cikardi.
İki parmağını Felix'e uzatıp emmesini söyledi.
Felix emerken Hyunjin yeterli olduğunu düşündüğünde geri çekti ve Felixin deliğini konumlandırdı."Çok gerilmemiş çok fazla acımaz,hazır olduğunda söyle."
Felix biraz bekledikten sonra konuştu.
"Hazırım."
Hyunjin hiç beklemeden deliğe parmağını soktu.
Felix den çok büyük bir inilti kopmuştu.
Hyunjin parmağı ile sağ sol yapıyordu.
Deliği iyice genişlettikten sonra parmağını çekti ve kendi penisini tutup çekti daha sonra Felixin deliğine soktu.Süblimleştim.
Felix çok güçlü inlemişti ve bu Hyunjini daha çok azdırıyordu.Hyunjin hareket ederken Felix bundan zevk almaya başlamıştı iniltileri zevke dönüşüyordu.
"Ahh- Tanrım! Hyunnie~"
Hyunjin hızlanırken Felix hala inliyordu.
"Hyunnie~ Daha hızlı! Ahh"
Sedasayanlastim.
Hyunjin dahada hızlanıyordu.
Yatak çok hızlı sallanmaya başlamıştı.
Sanırım Hyunjin dozu biraz kaçırmış olacak ki yatak başlığı kırılmıştı ama ikiside bunu takmamıştı şuanda aşırı zevk alıyorlardı ve bundan vazgeçemezlerdi.İkili bu şekilde devam ederken telefon sesi ile irkilmişlerdi.İlk başta ikiside önemsemedi ama telefon en az 10 kere çalınca bakmak zorunda kaldılar.
"Siktir bu kim şimdi ya."
"Tamam hyunjin sakin ol belki önemlidir"
"Felix çalan telefon sevinmiş benimki değil"
"Ha benim mi?Kim ki bu saatte"
"Bilmiyorum yabancı numara"
"Dur bakayim"Felix telefonu aldı ve açtı.
"Alo?"
"Tanrım sonunda!Felix bir an bu da yanlış numara sandım."
"Pardon kimsiniz?"
"Felix benim Niki"
"He senmisin Niki"Hyunjin Niki ismini duyar duymaz Felix'e doğru baktı ve yüzünü büzdü.
"Neden aradın birşey mi oldu?"
"Şey müsaitsen buluşalım mı diyecektim"
"Şey Niki ben şuanda pek müsait değilim."Hyunjin sinirlenmişti çünkü sırf Niki yüzünden mükemmel bir an bozulmuştu.
Hyunjin yataktan kalktı ve Felix'e doğru yürüyüp telefonu aldı."Alo Niki benim Hyunjin,Felix şuanda müsait değil hoşçakal."
Diyip telefonu yüzüne kapattı.
Felix Hyunjine hem şaşırmış hemde sinirli gözlerle bakıyordu."Hyunjin ne yapıyorsun!"
"Önümüzdeki engeli kaldırıyorum!"
"Hyunjin belki önemli birşey diyecekti."
"Ne yani onun diyeceği şey bizden önemli mi?"
"Hayır tabikide,Hyunjin sen iyi misin?"
"İyiyim.Hiç olmadığım kadar."Hyunjin odadan çıktı ve lavaboya gitti.Daha boşalmamıştı bile.Hyunjin hiç bir zevk almamıştı.
Felix Hyunjinin yanına gitti ve ona sarıldı."Hyunnie özür dilerim,haklısın önceliğim sen olmalıydın."
Aslında felix kendisinin haklı olduğunu düşünüyor du ama çokta uzatmak istemiyordu bu yüzden özür dileme kararı aldı.
Peki Hyunjin?Hyunjin Felix'i çok kısakanıyordu.
Herşeyden.Herkesden."Pf "
"Heey trip mi atacaksın bana?"İkisi lavabodaki aynaya bakıyordu Felix Hyunjine sarılıyordu ama Hyunjin tepkisiz düz bir şekilde duruyordu.
"Hyunnn yapma lütfenn~"
Felix tatlı tatlı gözler ile bakınca Hyunjin dayanamamıştı.
"Of tamam"
"Yaşasın!"Diyip sıkıca sarıldı Felix,Hyunjin'e.
Hyunjin gülümsemişti çünkü Felix'in yaptığı herşey ona tatlı,güzel,eğlenceli,neşeli,komik geliyordu.
Bu adam Felix'e kör kütük aşıktı ama bu kıskançlığı çok büyük sorun olacaktı.Bu bölümü bukadar yaptım nasıl olmuş
Bu arada ben tatildeyim ondan kısa yaptım
Smut pek güzel olmadı ya
Valla benden bu kadar
Bb
Kelime:712
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All I want is you! //Hyunlix
FantasiFelix 18 yaşında lise son sınıf bir öğrenciydi.Hayatı normal bir şekilde ilerlerken bir anda okul değiştirmek zorunda kaldı.Sebebi babasının işiydi babası başka bir şehirde işe girmişti ve oraya taşınmışlardı.Felix yeni okulunda yeni sınıfındaydı ve...