Lucy: Arkadaşlarla film izlemenin ne kadar zor ve neredeyse imkansız olduğundan bahsedebilir miyiz? Bunu yapamam. Çünkü, hadi bakalım, hepsini daha önce görüp size söyleyenle başlayalım...
Francis, oradaki filmleri incelerken: Onu zaten gördüm, zaten gördüm, çok kötü, zaten gördüm-
Lucy: Aferin sana ama şimdi!
Lucy: Kalp krizinden ölmek üzere olduğu için (Louisa'yı işaret ederek) korku filmi izlemek istemeyen birini kaçıramazsınız. Çığlığı tüm eyaletlerden duyulucak ve polis gelicek.
Lucy: Ah, bir de film boyunca HERŞEY hakkında yorum yapmaya başlayan biri var (Nathaniel'i işaret ederek). "Sessiz olmayı öğren, biz sadece film izlemeye geldik"!
Lucy: Her şeye şok olan ve her korkunç sahnede gözlerini kapatan kişiyi unutamayız (Edgar'ı işaret eder)
Lucy: HER ŞEY hakkında ağlayan da var (bu sefer Mark'ı işaret ederek). Küçük bir köpek ölür, ağlar; hüzünlü bir şarkı çalar, ağlar; film biter ve gözyaşlarına boğulur. Mark, bu seni kurutuyor. Ve en kötüsü, daha sonra ona "Neden ağlıyorsun?" diye sormamız. ve her seferinde bize ağlamadığını söylüyorsun
Lucy: Ah, tabii ki Disney hayranı da var. (Margaret'i işaret ediyor) Her şey Lise Müzikali değil!
Lucy: Ah, daha da kötüsü filmi izlemiş olan kişi gelip senin için her şeyi mahveder (John'u işaret eder), sende onu yakalayıp dövme isteği uyandırır...
Lucy: Ve son olarak hiçbir şeyi umursamayan ve filmin ortasında kestiren (Lovecraft'ı işaret eden) var.
Lucy: Harika, bir dahaki sefere başka saçmalıklar da göreceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪɴᴄᴏʀʀᴇᴄᴛ ǫᴜᴏᴛᴇs [ɢᴜɪʟᴅ→ʙᴜɴɢᴏᴜ sᴛʀᴀʏ ᴅᴏɢs]
Fanfic>> Lonca üyeleri arasında >> Bu kitapta yalnızca Lonca üyelerinin Yanlış Sözlerini bulacaksınız. >> kitabın aslı ispanyolcadır ve Alex_Twain23 tarafında yazılmıştır.