Odama çıkmış bizimkileri bekliyordum ki geldiler
Azra "Noldu aşkom bizi çağırmışsın"
Kuzey "Evet gü- yani Defne birşey mi oldu?"
Ateş "bir dakika Berk nerede?"
Azra "aaa evet Berk nerede?"
"Bir dakika sakin olun şimdi Berk uyuyor odasında bizde ona çalışırken uyulmaması gerektiğini söyleyeceğiz " dedim
Kuzey "ben bu bakışı biliyorum sen sinsice bir plan yaptın demi" dedi.
Azra "aaaa çok eğlenceli olacak "
Ateş "eeeeee peki ne yapıcaz"
"Şimdi beni dikkatlice dinleyin ben ve Azra kovalara su doldurucaz sen ve kuzey de megafon alıcaksınız aynan da biz suları dökücez sizde megafondan uyan diye bağıracaksınız anlaşıldı mı?"
Kuzey "Güzel plan" Ateş "emredersiniz patron" Azra "hadi bakalım herkes iş başına erkekler bizi Defne'yle yalnız bırakın " erkekler çıktı ve Azra'yla göz göze geldim.
"Eee ne söyleyeceksin bakalım" Azra bir iki saniye yüzüme baktı derin bir nefes aldı.
"Benim bir tanem yaraların nasıl çok acıyor mu?" Dedi bir an da yüzüm düştü
"Moralini bozmak istememiştim sadece en son yanıma geldiğin de salya sümük ağlıyordun sonra da yaralarına pansuman yapmıştım merak ettim iyi misin diye özür dilerim " dedi.
"Canım benim sen beni merak etme ben iyiyim özür dilemeni gerektirecek bir durum yok endişelenmeni anlıyorum. " Dedim
"Kremini düzenli kullanıyorsun dimi !? " Dedi
" Evet bebişim kullanıyorum merak etme." Azra tek kaşını kaldırdı "öyle mi?" dedi.
"Bazenleri unutuyor olabilirim "Azra'ya baktım ürkütücü bir ifadeyle bakıyordu.
"Tamam sen kazandın çoğu zaman unutuyorum doğrusu aklıma bile gelmiyor "
"Ne zamandır sürmüyorsun" dedi
"Ne? "dedim ne demeye çalıştığını anlamıştım.
"Anlamamazlıktan gelme Defne! Ne zamandır sürmüyorsun kremi !?"
" Tamam tamam 2 aydır ya da daha uzun süredir" dedim.
"Ne!? Defne sen benle dalga mı geçiyorsun ? İki ay ne demek Defne yaralarının nasıl iyileşmesi bekliyorsun ha? Bugün sürdün mü peki?"dedi. Sesi biraz yüksek çıkmıştı.
"Hayır"dedim."Defne sen beni çıldırtacak mısın!? Ne demek hayır sür o kremini bugün"dedi.
"Tamam ya Azra sürerim eve gidince"
"Hayır şimdi sürüyorsun görücem"dedi.
"Azra sen manyak mısın? Soyunuyum mı karşında ne istiyorsun ?"
Azra arkamda duran cama baktı o tarafa yürüdü perdeyi çekti. Dolaba doğru yürüdü yedek kremi çıkardı. Elime tutuşturdu kolumdan tutarak ayağı kaldırdı.
" Ya Azra ne yapıyorsun delirdin mi? "
"Bana bak Defne ya şimdi banyoda kremi sürersin ya da ben kendim sürerim!"
"Ay tamam be, yaparım ben"dedim.
"Tamam sen işini hallet ben de kova bulup su dolduruyorum" dedi. Banyo da kremi sürüp çıktım.
Azra da geldikten sonra kovaları alıp Berkin odasının önünde durduk
"Ya Azracım daha büyüğü yok muydu BU NE LAN BÖYLE!!!belim koptu "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kız (Gerçek Ailem)
RandomDefne hayatı yolunda gitmeyen bir kız birgün bu kız mafya olursa? Ailesi bir mafya olursa? Ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenirse ? Yeni ailesi onu sevecek mi? Onu kabul edecekler mi? Defne hayatının 20 yılının yalan olduğunu öğreniyor. Bu kad...