İlerlemeye başladık Aras konuşmaya başladı.
A: Sana biraz senden bahsetmemi istermisin?
E: A-anlamadım?
A:en sevdiğin renk mor, en sevdiğin yemek köfte patates. Uyumayı çok seversin fakat hep kabus görürsün. Benden-
E: YETEEEEEERRR! Öncelikle sen bunları nereden biliyorsun benim yakınım bile değilsin sen ne yaşıyorsun ya sen beni niçin kaçırdın ya da evine götürmeye çalışıyorsun! Benimle ne ilgin var ne istiyorsun benden?!
A: yavaş güzelim gidince öğrenirsin
Sırıttı. Bu hiç hoşuma gitmedi.Üzerimde bu pijama olduğu için çok üşümüştüm Atakan üşüdügümü görünce bana; kalın sesiyle ÜŞÜYOR MUSUN? Diye sordu evet anlamında başımı salladım. Üstünde ki ceketi bana verdi. Sagol deyip yolu izlemeye devam ettim...
Boyle yolu izlerken uyuya kalmişim zaten başım
dönüyordu böyle uyuya kalınca aklımdan şunlar geçti ben ne yapacaktım? Boku yemiştim!Gözlerimi açtığımda simsiyah bir odanın içinde bir yataktaydım...
Böyle bir evdeydim... gözlerim büyülenmişti!Yanımda da kimse yoktu böyle pencereden bakarken odaya çat kapı biri girdi.
Giren kişi Aras'tı. Ooo prensesimiz uyanmiş da haberimiz yok. Sırıttı o kadar sinirlenmiştim ki bağırmaya başladım
Beni evime götür hemen Aras! Pislik bok!
Amaaa Ela'cım küfür senin ağzına hiç yakışmıyor bebeğim!
Ne bebeği ne bebeği bak beni hemen evime götür anladınmı lanBana bağırma!
O sırada gözlerim dolmuştu.Aglamaya başladım.bunu gören Atakan yanıma geldi ve noluyor Ela dedi. O kadar sakindi ki ben sesli aglarken gelip bana sarıldı. Ben de ona sarıldım. Kim olduğu umrumda değildi! Bir insan olsa yeter di... kafasını göğsüme koydu. Rahatsız olmamıştım. Çünkü o öyle biri değil di... en son tamam ağlama dedi... sonra beni alıp yatağa yatıdı... Bana konuşmak istersen burdayım... dedi ve gülümseyip gitti...
Arkadaşlaaaarrrrr nolur bu hikayeyi okuduysanız yorum atın eğer yorum atıp düşüncelerinizi Yazarsaniz takip ediyorum!🤍🤍💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niçin BEN!..
RomanceBİR GÜN CAN SIKINTISINDAN DIŞARI ÇIKARSIN VE SANA BAKAN BİR ADAMIN OLDUĞUNU GORÜRSÜN FAKAT UMURSAMAZSIN. EVE GELİP ODANDA YATARKEN O ADAMI GÖRÜRSÜN VE "CAMI AÇ! " DİYE İŞARET VERİR..?