Kitabım mükemmel gidiyor canımlar! Fakat yorum ve voteler çok az. Lütfen destek olalım!
İyi okumalarrrrrrrrr🧡🤎Bölüm sarkiları
-sarıl bana
-sevmemeliyizYorucu ve hastanede geçen bi günün ardından gece olunca herkes gitmiş , sabah olunca da Efe, Ece ve Aras gelmişti.
Dün herkes Efe'nin evine gitmiş, orada uyumuşlardı. Efe için aynı şey söylenemezdi tabi ki.
Dün gece ağlayarak uyuyan efeydi. Sevdiği kadının arastan çocuğu olacaktı. "Düşmanından" Aras onun düşmanıydı. Ama Ela arastan hamileydi. Bu bir gerçekti.
Kimse kahvaltı yapmamıştı, sadece arabaya binip konuşmadan 25 dakikalık yolu gitmişti.
"Adil mi?" Diye sordu efe hissizce.
"Ne adil mi?" Diye cevapladı Aras."Ondan çocuğunun olması. Adil mi?"
"Sarhoştu-"
"Bende sarhoş olurdum. Ama ona kıyamazdım. Ona dokunmaya kıyamıyorum ben. Sen... senin ise ondan bi çocuğun olacak!""Sarhoştu dedim ve bitti! Memnun değilim bende bu durumdan Efe!"
Konu kapanmıştı. Kimse kimseyle konuşmamış, herkes yola odaklanmıştı.
Sonunda zehir gibi olan o 25 dakikalık yol bitmişti. Gelmişlerdi.
"İnin!" Demişti Efe bağırarak.
Ece,Efe ve Aras hastaneye girmiş Cenk'in odasına çıkmıştı.
"Tık! Tık! Tık!"
"Gel!""Cenk merhaba. Biz elanın durumunu öğrenmek için gelmiştik de. Bi gelişme var mı?"
"Günaydın. Hoşgeldiniz! Elanın durumunda bi gelişme yok. Sadece gece gözlerini açtı. Gece yanına inip baktım."
Geçmiş zaman (gece)
Cenk gece Efe'yi yanına almış fakat Efe gece gitmişti. Aras ve Ece ise arabada beklemiş, sonrasında Efe onları uyandırıp evine götürmüştü...Cenk'ten
Efe gitmişti, gece 2 gibi uyanıp onu kontrol etmeye kalktığında onların gittiğini görmüştü.
Elanın odasına bakmaya gitmişti. Kapıyı yavaşça açtı ve elanın uyanık olduğunu gördü.
"Sen kimsin?" Dedi Ela güçsüz sesiyle.
"Ben Cenk. Senin doktorunum. Nasılsın? Kendini iyi hissediyor musun?"
"Ben öldüm degil mi?"
"Hayır. Ölmedin! Rüya görmüş gibi hissediyorsun kendini değil mi?"
"Sen gerçek degilsin! Biliyorum!"
"Ela bak..." deyip elaya dokundu. " bak ikimizde gerçeğiz..."
"Bebegim nerde?"
"Bunu duymayı beklemiyordum. Bebeğin iyi. Fakat daha doğum yapmadın ela."
" o nerede?"
"Kim?"
"O. Aras.... O nerede!"
Ela bağırıyordu."Aras? Aras evde ela. Şuan uyuyor olmalı."
"Ona ondan nefret ettiğimi, bu çocuğun gerçekten onun olduğunu ama gözümde çocuğumun babası olmadığını söyle."
"Tamam. İyi geceler. Kendini yorma. Yarın seni görmeye gelirler!"
Deyip kapıyı kapattı Cenk.Günümüz...
"Anlatacaklarım bu kadardı çocuklar. Elayı görmeye gidelim mi? İster misiniz?"
"Tabi ki!" Dedi hepsi aynı anda.
Cenk, Aras, Efe ve Ece elanın odasının önüne gelmişlerdi.
"Hazır mısınız?"
"Evet." Dedi Ece.
"Hayır." Dedi Efe.
"Bilmiyorum." Dedi Aras."İsterseniz ben gelmeyeyim. Özel bi şekilde konuşun?"
"Bence de." Dedi Efe.
Cenk gitmişti. Sadece Efe Aras ve Ece kalmıştı odanın önünde.
Efe sertçe açtı kapıyı.
"Efe?" Dedi Ela, fısıldayarak.
"Aras seninle daha net konuşur Ela. Çocuğunun babası o sonuçta."
"Gözümde onun senden bi farkı yok!"
"O da sende aynısınız. Aynı şeysiniz. Aynı boksunuz!"Ela ağlıyordu. Efe ona kıyamayarak bakarken Aras ise elaya nefretle bakıyor gibiydi.
"Ela aglama lütfen!" Dedi Ece onun yanına giderek.
Fakat Ela onu eliyle itip "gerek yok. Senin yardımını istemiyorum!" Diye bağırdı tüm gücüyle.
"Bebeğin...." Dedi Aras.
"Bebeğimiz..."
" o iyi mi..?"
Aras konuşamıyordu bile. Sesi titriyordu."Bebeğim. Bebeğimiz değil." Dedi Ela net bi şekilde.
"Saçmalıyorsun! O benim kanımdan. O benim canımdan! Bizim o bebek! Senin degil! Aksini iddia etme Ela..."
"Neden canını mı yakıyorum." Dedi Ela gülerek.
"Yakmıyorsun. Gerçeklerden kaçıyorsun."
Ela cevap vermedi. Bekledi...
"Beni çok yordunuz. Çıkın dışarı artık!"
Efe ve Ece kapının önüne giderken Aras ise Elaya:
"Gerçeklerden kaçmaya çalışma. Benden de kaçmaya çalışma. Kaçamazsın! Eğer kaçarsan seni bulur, hayatı zindan ederim. Bunu yaparım hiç şüphen olmasın Ela."Bölüm sonuuu
Bölüm nasıldı düşüncelerinizi belirtin ballar
Kisa bi bölüm oldu ama idare edin lütfen
Çok zor zamanlardan geçiyorum o yüzden pek yazamıyorum
Sizi çok seviyorum🧡❤️🩹
Mutlu haftasonları dilerimmm🧡🧡🧡🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niçin BEN!..
RomanceBİR GÜN CAN SIKINTISINDAN DIŞARI ÇIKARSIN VE SANA BAKAN BİR ADAMIN OLDUĞUNU GORÜRSÜN FAKAT UMURSAMAZSIN. EVE GELİP ODANDA YATARKEN O ADAMI GÖRÜRSÜN VE "CAMI AÇ! " DİYE İŞARET VERİR..?