Öncelikle herkese merhaba. İnşAllah iyi, güzel, sevdiklerinizle mükemmel bir bayram geçirmissinizdir! 🧚🏻♀️😻
Sizinle konuşmak istediğim bir konu var aslında, bu yüzden lütfen diyeceklerimi dikkate alın.
Şimdi aşklarım, niçin ben'in okunmalarında bir sıkıntı yok. Fakat sevgi dediğinin okunmaları çok sıkıntılı ya. Mesela en son 2 haziranda bölüm atmıştım. Ne kadar zaman geçmiş... 22 gün geçmiş. Ama okunma sayısı 3 kişi. Neden?
Niçin ben'in okunmalarından gayet memnunum. Fazlasında gözüm yok. Fakat sevgi dediğinin okunmaları çok az. Beklediğimden de az. Lütfen destek olmaya çalışalım.
Buraya kadar okuduysan teşekkür ederim! 🌸İyi okumalar...💗🌸🧚🏻♀️
"Eski sevgilime aşık olduğumu düşündüren düşünce nedir Ece?"
Ece donup kalmıştı, ne diyeceğini bilemeyerek derin bir nefes aldı. Tam bir şey söyleyecekken Ela ondan önce konuşmaya başlamıştı.
"Aras gönderdi seni buraya. Biliyorum."
Elanın hisleri oldukça açıktı. Aras'ı çok iyi tanıyordu. Kendisinden çok tanıyordu onu. Biliyordu, onun Ece'yi gönderdiğini biliyordu. Çünkü tek kelimeyle; onu biliyordu, onu tanıyordu, en önemlisi ise... galiba onu seviyordu.
Ece ise panikleyip "hayır Ela! Ben geldim, onun haberi yo-"
"Biliyorum! Biliyorum Ece, Salak mıyım ben! Onun beni sevdiğini bilmediğimi mi sanıyorsun lan! Söylesene. Sevmiyor mu beni ha? Söyle Söyle!
"Ela, ben..."
"Ece, ben karnımda ondan bir parça taşıyorum. Biliyorsun degil mi?"
Ne olursa olsun içine atmıştı, ama artık konuşacaktı. Onun eskiden içine attıkları, artık başkaları için büyük bir tehlike olacaktı.
"Ela bak... istersen seni Aras'ın yanına götürebilirim. Konuşmak zorunda değilsin. Sadece kendini güvende hissetmen için... biliyorsun. Biz zor bir süreçten geçiyoruz. Onun yanında kalmak sana iyi gelecektir."
"Ne saçmalıyorsun? Benden Aras'ın yanına gitmemi istiyorsun! En imkansız şeyi istiyorsun benden..." hıçkırdı, gözleri dolmuştu.
"Bir kere denesen? Onunla iyi anlaşmayı bir kere denesen keşke Ela."
"Denemeli miyim? Ona bir şans vermeli miyim?"
dedi sorgularcasına Ela.Ece o sırada ayağa kalktı ve zevkten zıplamaya başladı. Zıplarken bir yandan gülüyor bir yandan da "yaşasın! Yaşasın!" Diyordu.
Bugün aldığı en güzel 2 haber bunlar olabilirdi, ela ve Aras'ın birbirini sevmesi en güzel şey olabilirdi. Sevgi bu olabilirdi.
Ece sevgiden mahrum kalmıştı, kimse onu sevmemişti, Aras dışında.
Aras ne olursa olsun ona bakmış, onu sevmiş, koruyup kollamıştı. Ece'nin en ama en sevdiği kuzeni Aras'tı. Ailesinden çok Aras onu sevmisti. Aras'ı anne babası gibi görüyordu.
"Ece, iyice saçmalamaya başladın He!" Dedi Ela gülerek. "Kabul ettim diye bu kadar çıldırmana gerek yoktu!"
Ece ise duraksadı ve "tamam tamam! Sustum." Dedi mızmızlanarak.
"Ne zaman taburcu olacağım Peki?" Dedi Ela bir nefeste, Ece ise gelmeden önce Cenk'e sormuştu bu soruyu.
Cenk ise "bugün taburcu olabilir." Diye net bir cevap vermişti Ece'ye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niçin BEN!..
RomanceBİR GÜN CAN SIKINTISINDAN DIŞARI ÇIKARSIN VE SANA BAKAN BİR ADAMIN OLDUĞUNU GORÜRSÜN FAKAT UMURSAMAZSIN. EVE GELİP ODANDA YATARKEN O ADAMI GÖRÜRSÜN VE "CAMI AÇ! " DİYE İŞARET VERİR..?