Odam da oturmuş kendi işlerim ile ilgileniyordum. Boralo ise Maria ile parti için son hazırlıkları yapıyordu. Parti bu akşam olacaktı ve benim bundan yeni haberim oluyor. Harika! Her neyse şimdi bunu düşünmenin sırası değil.Önümdeki dosyalarda kimlerin davet edildiği yazıyordu. Bu parti çok önemliydi çünkü en güçlü rakip firmalarda bu partiye gelecekti. Özellikle zyro.( Şirket ismi tamamen sallamasyondur.)
Zyronun yöneticisi Carl ile aramda büyük sorunlar vardı. Her zaman bir rekabet içerisinde olmuştuk. Bu hala da böyle devam ediyor. Tabi onları bu kadar büyütmemin birçok nedeni var. Bu zamana kadar asla onlar ile ilgili önemli bir bilgi bulamamıştım. Bu adamlar yaptıkları işi çok iyi saklıyorlardı. Bu parti Carl ile tanışıp kaynaşmam işin çok büyük bir fırsattı. Her zaman ayağıma böyle bir fırsat gelmezdi. Bunu iyi değerlendirmem lazımdı.kapının çalınması ile düşüncelerimden sıyrılmış ve dikkatimi kapının arkasındaki kişiye vermiştim.
Chris: girebilirsin.
Kapıyı çalan boralo idi. Kapıyı kapattı ve önümde beklemeye başladı.
Chris: bir sorun mu var?
Boralo: hayır. Sadece yanına gelmek istemiştim. Parti için herşey hazır. Yarım saat sonra başlayacak.
Chris: harika o zaman! Yorulmuş olmalisin. Hadi gel de biraz otur.
Dedim ve elimle kucağımı pat patladım.
Boralo: e-ehh yani kucağına mı?
Onaylar şekilde başımı sallamam ile hafiften kızarmaya başarmıştı.
Boralo: hayır gerek yok.. sadece bir soru sorabilir miyim?
Chris: tabiki sorabilirsin.
Boralo: Maria ile.. ne zamandan beri arkadaşınız?
Chris: Maria mı? Ehhh aslında biz Maria ile çocukluk arkadaşıyız. Kendimi bildim bileli Mariayı tanıyorum. Çok uzun zamandır birlikteyiz.
Boralo: onu çok mu seviyorsun?
Şuanda yüzde yüz eminim. Boram beni kıskanıyor. Gerçi bunun hoşuma gitmediğini söylesem yalan olur.
Chris: bu iki soru oldu ama?
Boralo: hadiiii lütfennn.
Oturduğum sandalyeden kalktım ve boralonun yanına geldim. O bana meraklı gözlerle bakarken ellerimi beline sardım ve onu kendime çektim.
Chris: sen beni mi kıskandın?
Sorum ile yanakları kızarmış ve başını baska bir yöne çevirmişti. Çenesini tuttum ve başını tekrardan kendime çevirip gözlerimizi birbirine kenetledim.
Chris: hadi ama tatlım. Utanmana gerek yok. Maria benim sadece arkadaşım. Hatta kardeşim gibi. Onunla asla aramda bir şey olmadı.
Gözlerinin parlaması ile bana inandığını anlamıştım. Gülümsedim ve gözlerine bakmayı sürdürdüm. Ben onun gözlerinde kaybolmuşken kapının çarpılması ile ikimizin de tüm dikkati kapıdaki Mariaya çevrildi.
Offf tamda zamanında gelmişti. Ne olurdu bir beş dakika daha geç gelse? Boralo da utanmış olacak ki beni itti ve elleriyle yüzünü tutarak koşarak odadan çıktı.
Maria hala kapıda dikilirken ben de tekrar yerime geçerek sandalyeme yayılarak oturmuştum. Maria da yanıma geldi ve bana imali imali bakmaya başladi.
Maria: arkadaş ha? Seni ilk defa biriyle flortleşirken görüyorum. Ondan hoşlanıyorsun değil mi?
Chris: hoşlanmak ne kelime ona sırılsıklam aşığım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlışlıkla Aşık
Fanfic"Kardeşime acı çektireceğim diye yanlışlıkla en yakın arkadaşına aşık oldum. Hay ben böyle işin @#₺@#." "Onun kalbini kıran sensin düzelten de sen olmalısın chris "