Pars'ın viski bardağından aldığı bir kaç yudum boğazını yakarken elini yağmurun ıslattığı soğuk cama dayadı. Yağmurun hız kesmeden devam etmesi Sara'yla olan anılarını canlandırırken göğsünde dayanılmaz bir sızıya neden oldu.
Sakinleşmek için gözlerini kapattığında Sara'nın deli gibi sarhoş olduğu o gece zihninde canlandı. Parsa gülümsedikten sonra kıyafetlerini çıkarıp kumsala doğru koşması bir yandanda yağmurun altında çocuk gibi dans etmesi, o masum mutluluğunu anımsayınca bardağındaki tüm viskiyi tek hamlede içti. Boşalan bardağını alarak viski şişenin yanına gitti. Kaçıncı bardağı içtiğini bilmeyecek kadar sarhoş olmuştu.
Zar zor yatağına ulaştığında gözlerini tavana dikti. Sarhoş olmasıyla bile unutamayacağı o gün gözlerinin önüne geliyor tekrar ve tekrar canlanıyordu. Kulaklarını kapatmasına rağmen silah sesleri kesilmiyor Sara'nın kendisine doğru koşarken vurulması gözünün önünden gitmiyordu...
***
Sabahın ilk saatlerinde Derini ve korumalarını Pars'ın odasını basınca Pars gümbürtü sesine uyanarak doğrulmaya çalıştı."Günaydın abiciğim!"
Derinin sesindeki ima Pars'ı kendisine getirmeye yetmemişti. Derin içeriye hava girmesi için pencereleri açarken Pars başında dikilen korumalara sadece sert bakışlarını yöneltmekle yetindi. Onları etkisiz hale getirmek bir yana ayağa kalkacak hali bile yoktu. Derin masanın yanındaki sandalyeyi Pars'ın önüne çekerek oturdu.
"Aramızı düzeltmek istiyorum!"
Pars'ın sinirden ısırdığı dudağı kanarken yataktan doğrulmaya çalıştığı gibi başının dönmesiyle yatağa geri oturması bir oldu.
Derin Pars'ın bu haline gerçekten acıdığı için lafı uzatmadan iç çekti.
"Sara yaşıyor. Onu buldum!"
Derinin cümlesi Pars'ın kulaklarında yankılanırken yüz kasları seğirdi. Umutla dudaklarını araladığında vücudunda bir sıcaklık hissetti. O gün vurulduğu yarasına dokundu.
......🕊🕊🕊
Evet canlar nihayet buluştuk. Bölümü tanıtım niteliğinde olması için kısa yazdım. Merak etmeyin diğer bölümlerimiz uzun ve macera aşk dolu olacak.
Yorum yapmayı oylamayı unutmayın canlar sizi seviyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK 2 (+18)
Mystery / ThrillerAşkın en karanlık halinin anlatıldığı Karanlık hikayesinin 2. kitabı sizlerle...