Çıkmaz

31 2 2
                                    


Ben daha bir şey diyemeden Aisha ayağa kalkmıştı kapıya doğru yürüyordu.

Ona durmasını, çok canının yanacağını söyledim lakin uğraşım boşunaydı, Aisha sözlerimin yarısını dinlememiş, kapının karşısına geçmişti bile.

Aisha oturdu ve benim yaptığım gibi gözlerini kapadı. Benim aksime kendi kendine ne olduğu anlaşılmaz kelimeler fısıldıyordu.

10 saniye sonra Aisha kalkmıştı.

Ona ne gördüğünü sorunca cevabımı alamadım.

Kesin kıza travma yaşattık!

Bir daha sorduğumda bu sefer konuştu

"Ben hiç bir şey görmedim"

Nasıl yani? Ben olsam bin kere görmüştüm lakin neden o göremiyordu?

Bu bir şaka mıydı?

Bu evrene geldiğimden beri garip şeyler oluyordu, olay neydi? Ben neden görmüştüm, benim olayım neydi?

Konuyu kapatmak en iyi karardı. Bu evrene zaten aşina değildik, belki bu evrene özel bir şeydi. Konuyla alakalı bir bilgimiz yoktu, belki yanlış anlayanilirdik, her şeyi bozabilirdik

Genel anlatım.

Zackler hala kitapları araştırıyordu. Aisha ile Eva ise bilgisayardan film izlemeye başlamışlardı

Zack ve Amelia en sonunda bakıştılar. İkiside ne olduğunu anlamışa benziyordu.

Zack bir vampir olduğundan insanların düşüncesini okuyabiliyordu ve bu yüzden Amelia'nınkini de anlamıştı.

Zack Amelia'nın ne düşündüğünü anlattı. Athena da ona katılıyordu.

Eva'nın anlatımından

Meşe merdivenleri inen zack'i gördüğümüzde Aisha ile yerimizden kalktık. Zack bu evrene aşinaydı ve ne olabiliceğini bir tek o bilirdi.

Anlatmaya başladım;

"Sana bir şey sormamız lazım..."

Devamını getirmeye korkuyordum. Beni anlamaya bilirdi. Ve bu yüzden

"Şu kapıdaki oymalar neyi anlatıyor?" Dedim.

Benim saçmaladığımı düşünmüş olmalıydı lakin yinede cevap verdi.

"Bir kehaneti anlatıyor, neden sordun?"

"Sadece dikkatimi çekti." Dedim

Kehanet mi? Bir kehanetle ilgim olabilir miydi!?

Genel Anlatım

Zack farkına vardığı şeyi paylaşmak adına Athena ve Amelia'nın yanına geri döndü.

Zack merdivenleri çıkarken Eva şaşkın bir şekilde etrafa bakıyordu.

Zack'in koştuğunu fark eden Eva ona döndü ve şaşkın bir şekilde bakmayı sürdürdü.

Zack kapıyı açtı kapıyı arkadından çarparak kapadığında herkes ona baktı. Endişelilerdi.

Amelia konuştu "hey yavaş ne bu telaş!?" Zack ise cavapladı "bir şey buldum!" Athena konuştu "Ne buldun?" Zack olayları anlattı. Athena bu sırada ders çalışıyormuş gibi not alıyordu. Amelia ise şaşkın bir şekilde ona bakıyordu.

Sonra Athena Zack'in sözünü böldü

"Onu bunu boş ver bu kehanet nerede yazıyor"

"Şu anlık tek bilgi kaynağımız kapımızın üstünde oyulu olan şekiller"

Mavi AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin