Nový školský rok

50 3 0
                                    

Dnes je deň keď sa ide po prázdninách do školy. Petra, Laura, Tom a Bill idú do novej  školy do Nemecka. Lebo Izabella dostala novú robotu ale v Nemecku čiže sa museli presťahovať.
______________________________________

Izabella pov's
DIEVČATÁ A CHLAPCI VSTÁVAME IDETE UŽ DO ŠKOLYYY!! zakričala som na deti lebo bol čas aby už konečne vstali. Bolo 7:00 a škola im začína 8:40. Čiže ešte majú čas ale aj tak. Každému som urobila desiatu aby neboli hladný a dala im do tašky. Prvá vyšla z izby Petra a potom aj ostatný.
Dobré ráno sa prajee. povedala Laura a usmiala sa na každého. Každý jej to opätoval.

(John, George, Gustav a Ria sú už na strednej a majú intráky čiže nebývajú s nami.)

Petra pov's
Vždy sa mi páčil Tom ale neviem ako mu to mám povedať ako zareaguje. Čiže tomu nechám voľný priebeh. A Laure sa zas páči John. No ale vráťme sa späť k príbehu. Zobrala som si pohár vody a napila som sa. Išla hore po schodoch a mala som zamierené do izby sa namaľovať a obliecť. Vošla som do izby a upravila posteľ a začala hľadať niaky fit. Prišla za mnou aj Laura a neskôr všetci.

Petrin fit:

Laurin fit:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Laurin fit:

Laurin fit:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tomov fit:

Billov fit:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Billov fit:

______________________________________Vystúpili ste už z auta pred školou lebo vás brala Izabella

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

______________________________________
Vystúpili ste už z auta pred školou lebo vás brala Izabella.

Laura pov's
Vedela som že Petra chce Toma ale kebyže vie že aj on ju neviem čo by robila. Ale videla som že má stres z novej školy. Snažila som sa ju upokojiť lebo Petra nemá rada keď je niekde prvý krát. No stáli sme všetci pred našou novou triedou a Bill otvoril dvere išli sme si sadnúť niak pri seba.

Laura a Petra sedeli spolu. Bill a Tom sedeli za nami. Bill za Laurou a Tom za Petrou.

Bill pov's
Videl som ako sa Tom pozerá zamilovane na Petru tak som sa len usmial a pozeral na tabuľu. Zrazu prišla učiteľka a usmievala sa na nás.

Učiteľka pov's
Dobrý deň milí žiaci dúfam že ste si oddýchli na prázdninách. Tento rok máme nových spolužiakov. Prosím vás poďte sa po jednom pro tabuľu predstaviť. Tak poprosím poď prvá ty. A prstom som ukázala na Petru.

Petra pov's
Postavila som sa zo stoličky a išla videla som ako sa na mňa pozeral každy chlapec ale neriešila som to.
Ahojte volám sa Petra a mám rada hudbu a spievam v skupine Tokio Hotel. Mám rada písanie rôznych príbehov. To je asi tak všetko.

Učiteľka pov's
Dobre Petra ďakujeme možeš si sadnúť a može prísť Laura.

Laura pov's
Išla som a mala som pocit akoby na mňa každy pozeral. No bolo tomu tak každý mal oči na mne. Tak teda volám sa Laura rada čítam. Som obyčajná baba nič zaujímavé. To je všetko.

Učiteľka pov's
Dobre Laura aj tebe ďakujeme možeš si ísť sadnúť. Ďalší poď Tom.

Tom pov's
Ako som išiel pre tabuľu každá jedna baba za na mňa pozerala. Bolo to zlaté ale ja chcem len jednu a tá sedí predomnou. Tak som Tom hrám sa gitaru a som rád že konečne chodím do školy kde sú normálni ľudia.

Učiteľka pov's
Dobre tiež ďakujeme a posledný Bill.

Bill pov's
Tak dobrý deň tiež spievam v skupine Tokio Hotel a som rád keď si tu nájdem niakeho dobrého alebo dobrú kamarátku. To je všetko podstatné za mňa.

Učiteľka pov's
Tak ďakujeme a za chvíľu na budem zvoniť tak teda na ďalšiu hodinu to ja nebudem lebo musím ísť preč a neviem čo stíham sa vrátiť ešte do školy čiže dnes máte voľno celý deň lebo robotu vám nedám.

„zvoní"

Je prestávka.

Petra pov's
Rozprávam sa s Laurou a zrazu sa mnou príde niaky chlapec či mu nedám čislo na seba a volá sa že Marcus. Ja som sa usmiala a dala mu.
Videla som ako sa na neho pozerá Tom a ukazuje mu keď odchádzal že ho zbije. Bola som prekvapená a zároveň celá červená bolo to prekvapivé a čudovala som sa Laura to videla tiež a mrkla na mňa.

Už sa v škole nič nedialo tak to skipnem.
______________________________________
Už ste doma a niekto ti zaklopal na dvere.

„ĎALEJ" zakričala si v tom vošiel do izby....

PREPÁČTE ZA KRÁTKY PART ALE BOLÍ MA HLAVA. ALE JA VÁM AJ TAK NAPÍŠEM ASPOŇ NIEČO NECH SA NEMUSÍTE.

V TOM DRUHOM PRÍBEHU BUDEM POKRAČOVAŤ ZAJTRAAA. MAJTE SAAA.

AHOJTEEE 💋❤️

Láska za peniaze Where stories live. Discover now