ZRADCA

30 1 0
                                    

Snažím sa nemyslieť na to že prečo ma tu Tom len tak nechaj bojím sa že čo sa deje. No asi pôjdem už domov lebo to nemá zmysel čakať tu.

Ako som sa približovala k domu zastalo pred domom fakt veľké čierne BMW.

PETRINEJ MYSLI
Toto je čo toto auto som tu ešte nikdy nevidela.
Bojim sa čo ak je to niekto nebezpečný.

MAMA POV'S
Je tu! vykríkla som a vyšla von, z veľkého auta vyšla žena. Po 13 rokoch sa jej opäť pozerám do očí. Pozerám sa do očí plnej nenávisti a bolesti. Fuj je mi z toho keď si predstavím koľkým ľudom ublížila.

PETRA POV'S
Tá žena mi niekoho pripomínala. Ale neviem koho nikdy pred tým som ju nevidela. Teraz určite nejdem tam. Budem tu čakať.

MAMA POV'S
Prečo si si po ňu prišla? opýtala som sa smutne a utrápene. Iba sa na mna pozrela a usmiala sa.
No kde je!? strkla ma a vykríkla. Von prišiel Tom a Bill Laura bola vnútri.

Ooooo Tom ty si vyráztol. Ja som Klaudia mama Petri teším ma. No a kde je teda mije zlatíčko?!?!!

PETRA POV'S
M-mama? omojboze ja neverim ze ju vidim po toľkom čase. Neviem zo seba vypustiť žiadnu emóciu iba citím ako mi slzy stekajú po líci.

Mám tam ísť? Nemám tam ísť? Prečo práve ja? Čo som komu urobila?

Odhodlala som sa prísť tam a pozrieť sa jej do očí.
Ako som prichádzala Izabelle začala strašne plakať. Moja mama sa usmiala a Tom a Bill ostali len stáť. Tom sa snažil udržať svoje slzy.
Ja neviem o čo tu ide.

KLAUDIA POV'S
OO bože ty si už taká veľka! Ako si mi chýbala! Už je dobre už si s mamou!! povedala som svojou falošnou láskou. Akože ji strašne milujem!

NECHAJ JU!! zakričal Tom a chytil ma za ruku.
Ale ale ale ty sa neozývaj lebo poviem pred každým prečo si si s Petrou začal!! vykríkla Klaudia a Tom ma v tom momente pustil.

Ja som nechápavo pozerala na každého jedného ktorý tam bol.
Č-čo? opýtala som sa smutne.

KLAUDIA POV'S
Tak teraz je na čase si vybrať Izabella alebo ja.
Klamstvo alebo láska. opýtala som sa jej zase svojím presvedčivím tónom a začala falošne plakať. (Teraz ak si vyberie ich tak je sprostá). Otočila som na ostatných a videla som ako Tom  potichu plače, Bill pozerá do zeme a celý sa trasie, Izabella plače ale snaží sa to ustáť. Laura a John pozerajú cez okno a Laura plače na Johnovom ramene.

PETRA POV'S
J-ja neviem č-čo robiť. snažila som skryť svojú ľútosť a chuť plakať. Mala som rada Toma ale to tajomstvo ma ranní.

Vyberám si...............

TAK ZLATÍČKA KONEČNE SOM SA DOKOPALA K TOMU NAPÍSAŤ TENTO DIEĽ❤️ OSPRAVEDLNUJEM SA ZA TO ZE SOM NEPISALA TAK ČASTO.....

AHOJTEEE💋❤️

Láska za peniaze Where stories live. Discover now