PROSIM

32 1 2
                                    

"Vyberám si Izabell. Ona ma miluje z celého jej srdca. Bola pri mne aj v tom najhoršom. Lúbim ju viac než si vieš predstaviť." povedala som a usmiala sa na Izabell. Mama tam len stála a mala slzy v očiach.

MAMA POV'S
"Dobre ale ver že oľutuješ a ku mne sa môžeš vrátiť furt. Urobila som chybu keď som ťa vyhodila ale bolo ny to pre teba veľmi nebezpečné ver mi... Odpusť mi za všetko čo som urobila som len človek ktorý robí chyby..." ostala som stáť a dala som svoje herecké výkony von. Potom som si sadla do auta a odišla.

Ostalo po nech len prach z cesty. Izabell sa rozbehla za mnou začala plakať na mojej hrubi. Laura a John urobili to isté. Bill ma po chvíli objal asi najsilnejšie. No Tom tak len stát a pozeral do zeme. Bolo vidno len to ako na zem kvapkajú slzy. Prišla som k nemu s povedala " aké maš predomnou tajomstvo?" ostala som vážna.

TOM POV'S
Ja som vedel že to raz praskne. Ale nevedel som že tak rýchlo. A čo teraz pravdu jej povedať nemôžem!! Ja ju milujem. Fakt hrozne moc. "J-ja n-nemôžem" moj hlas sa strašne triasol a koktal som.

"Dobre nechajme to teraz tak, zajtra sa porozprávame všetci spolu!" povedala Izabella a chytila ma za rameno. Každý sme pomaly išli dnu. Každého som začala ignorovať a zamkla som sa v izbe.

LAURA POV'S
"Tom, bude to dobre keď ju naozaj miluješ ona to pochopí..." snažila som sa ho upokojiť ale nešlo to. Zrazu ma Tom objal a začal mi plakať na ramene. Objala som ho tiež a snažila som sa ho upokojiť a pochopiť aj keď teraz mi je ľúto Petri. " Upokoj sa Petra to pochopí neboj sa ničoho, ona ťa neopustí" snažila som mať hlas čo najviac presvedčivý.

PETRA POV'S
Ja len sedim na posteli a hlavu mam v dlaniach. Čo také hrozné som spravila? Konečne som bola štastná. Ach prečo ja? Mala som si vybrať mamu? Bolo by mi lepšie? Toľko otázok a žiadna odpoveď...

IZABELL POV'S
Snažím sa niak zabaviť a nemyslieť na to čo sa stane zajtra.... Bojím sa. Zaleží mi na nej...

"Večeraaa!!!" zakričala som. Tom, Bill, Laura a John prišli no Petra nie. Každý už sedel, Tom sa zrazu postavil a išiel preč. Išiel hore schodami.

TOM POV'S
Zaklopal som na dvere Petri... zaklopal som 3- krát a nič. "Prosím ťa fakt potrebujem ťa vidieť. Či si v poriadku!!.." ako náhla som toto dopovedal počujem odomnutie dverí. Hneď v ten moment otvorím dvere a Petru silno obímnem ako len vládzem a zatvorím si oči. No ona nespolupracuje. Ach čo som za človeka? Ublížil som jej veľmi a neviem ako to dopadne.

Keď ju doobímam pozriem sa jej do očí. " sadni si na posteľ a počkaj" povedal som a išiel zavolať ostatných. Všetci še boli v mojej izbe a boli ticho.

TOM POV'S
Tak je čas aby to prasklo. Petra najprv chcem aby si vedela že ťa milujem a chcem byt už navždy s tebou a nikdy ťa nechcem opustiť.

Láska za peniaze Where stories live. Discover now