Stála som tam a tá žena ku mne prišla a pošuškala mi do ucha „dcérka moja milovaná konečne ťa vidím" v tom momente vytiahla zbraň a stelila Toma. No po tom výstreli som sa zobudila v posteli.
Bol to len sen.. vydýchla som si a postavila som sa s postele. Pozrela som sa na hodiny 17:00 ukazovalo. Bože ja zmeškám aaaaaach bože. Išla som do kúpelne opláchnuť si tráv započula som hlasy z kuchyne. Bola to Laura ktorá sa smiala na Johnovyvh vtipov. (Akože prepáčte ale tie vtipy su strasne trápne). Prekrútila som oči a išla do svojej izby musim sa obliekat lebo to nestihnem.
Fit
Make-up
(Prekrásne)
Vyšla som von z izby a uvidela som Lauru ako je už sama.
Kde je John? opytala som sa zvedavo.
Odišiel lebo išiel na tréning začal hrať futbal. odpovedala Laura a pritom pozerala do telefónu. Ja som sa len pousmiala a zobrala si do kabelky čokoládovú tyčinku. Pozrela sa na hodiny s tým pocitom že to nestihnem. Bolo 17:43 vydýchla som si a išla von.
Ajoooj Petraa!! odzdravila sa mi Laura aj ja jej a odišla som. Zaujímavé že sa nepýtala kam idem. Celú vestu som rozmýšlala nad tým snom, bol tak skutočný. Ani som sa nenazdala a bola som pri parku. Vytiahla som si mobil z kabelky že zavolám Tomovi lebo som ho nikde nevidela. Začalo to pípať počkala som chvilu a Tom to zdvihol.Tom: ahoooooj laskaaa!!! kde sii??
Petra: ahoooj preto ti volám že lde si ty lebo ja som už pred parkom.
Tom: poď pri tretí strom od začiatka parku.
Petra: dobre laskaa ideeem.(hovor sa skončil)
Tak a teraz ist az po treti strom. Prišla som tak a videla Toma ako má oblečený oblek a drží v ruke červené ruže. Je fakt tak pekný wooow toto som nečakala. Prišla som k nemu objali sme sa a ja som si zobrala tie veci do ruku no potom Tom ku mne prišiel bližšie. Približoval sa ku mne fakt pomaly no zároveň rýchlo. Bol pri mne až tak blízko že sa naše čelá spojili.Milujem ťa Petra a prepáč za to čo sa stalo v škole.. povedal Tom a dal mi pusu ja som mi to opätovala. Po asi 3 minutách sme sa od seba odtrhli a zase rozprával Tom.
Ešte jedna vec mám pre teba tento list no prečítaj si ho keď budeš doma sama, fakt že úplne sama. Ako náhla toto Tom dopovedal tak si ten list podal bol zabalený. Neskutočne romantické to bolo.
Zase sme si dali pusu a Tom ma chytil za ruku a prechádzali sme sa po parku. Vonku nebola zima lebo bol letný večer čiže bolo ešte vidno.
Tom vieš dnes som prišla zo školy a hned som zaspala no mala som divný sen bol si tam aj ty. povedala som a smutne som vydychla.
Ak chceš povedz mi ho ak sa na to cítiš ale pamätaj čo je sen neni realita. povedal Tom a chytil ma za pás.Vieš začalo sa to doma ako som sa pripravovala na dnes, odišla som a prišla sem ako som prišla tak si mi dal šatku na tvár a viedol si ma preč no zrazu mi niekto udrel po hlave niečim a ja som videla len tmu, zobudila som sa na zemi ako ma niekto zmasilňuje nevedela som kto to je. Niekto ho volal tak odišiel a neskôr za mnou prišiel niaky Roderik ktorý mi povedal že to Marcus náš uniesol a presne o týžden nás zabije ako náhle to povedal sa postavil a odišiel. Ja som zaspala a zobudil ma tvoj hlas ako ma zobúdzaš a že ideme újsť. Postavila som a počuli sme kroky do miestosti kde sme boli. Otvorili sa dvere a stál tam ten Roderik. Dal nám do ruky zbraň a išli sme. Potom sa začala streľba ja som ušla do vedľajšej miestnosti a cez okno som ušla. No vrátila som sa po teba ale nikto nikde nebol. Išla som k tebe a ty mi dal velkú pusu a silno si ma objal no to netrvalo dlho. Prišiel do tej izby Marcus ktorého som zastelila a potom prišli k nám dvaja mužu jedneho som už niekde videla a za nimi niaka žena. Žena ku mne prišla a pošuškala mi že dcérka moja milovaná konečne ťa vidim, no potom ta zastelila no a namierila zbran na mna a urobila to isté.
Hned ked to dopovedala som začala neskutočne plakať v Tomovom objatí. Tom bol len ticho silno ma obímal a hladka po chrbte. Ja som odtrhla a začala sa lahko smiať.Si druhý na svete komu som sa takto rozplakala. Začala som sa smiať.
Tak toto si vážim som na seba hrdý. povedal Tom a dal mi pusinku na ličko a mala som holé stehná čiže mi tam Tom dal ruky a prstami mi ich hladkal.TAKŽE DUFAM ŽE SA VÁM TO PAČI S PRAJEM VAM VESELÉ VIANOCEEE🥰❤️
AHOJTEEEEE💋❤️
YOU ARE READING
Láska za peniaze
RomanceSi dievča ktoré nemá štastie v živote. V ničom sa jej nedarí.